Naapurin rakki räksyttää koko ajan
Minne tuosta voi valittaa? He kyllä tiedostavat varmasti asian, mikäli eivät kuuroja satu olemaan. Asuvat keskustassa omakotitalossa, ympärillä kerrostaloja. Rakkeja on käsitykseni mukaan 3-5. Tuntuu vaihtelevan määrä. Olen nyt asunut tässä vastapäisessä kerrostalossa yli 4 vuotta ja tätä on jatkunut kaiken aikaa. Aamulla rakki aloittaa kimeän hätäräksytyksen aamukuuden ja -seitsemän välillä, iltapäivällä seuraava sessio, illalla vielä päästävät ulos klo 22-23. Aina sama räkytys. Hermostuu aivan kaikesta. Olen vienyt laatikkoon lapunkin, tietävät kyllä asian mutta ilmeisesti eivät vaan itse välitä. Tykkään itse kyllä eläimistä, siitä ei ole kyse. Vihaan vaan tuota helkkarin rakkia. Eivätkö nämä ihmiset yhtään välitä siitä että tässä asuu monta sataa ihmistä ympärillä jotka häiriintyvät tuosta elukasta? Lomilla homma pahenee, räkytys raikaa pitkin päivää kellosta välittämättä.
Maksamme me vuokralaisetkin melko paljon tästä asumisesta, millä oikeudella tämä porukka haittaa muiden elämää päivittäin? Mitä hittoa tässä nyt tekisi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta olet vuokralainen niin helposti vaihdat asuntoa muualle. Problem solved.
Eli kärsijä muuttakoon, häiriön aiheuttaja jatkakoon häiriköintiä?
Häiriköillä on aina enemmän oikeuksia. Mitkään kohteliaat huomautukset, kirjalliset varoitukset yms ei niihin tehoa. Tsemppiä, ap.
Pudota luukusta Mustin ja Mirrin koiranruokaa. Pörrö juoksee sen jälkeen taivaassa onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta olet vuokralainen niin helposti vaihdat asuntoa muualle. Problem solved.
Eli kärsijä muuttakoon, häiriön aiheuttaja jatkakoon häiriköintiä?
Juuri näinhän se monen häirikön mielestä on. Itse juuri tulin haukuttua naapurin toimesta idiootiksi, koska annoin heille palautetta yöllisestä mekastamisesta. Olen kuulemma idiootti, naapuri helvetistä ja että minun pitäisi muuttaa pois.
:/ Juu, arvelinkin että tulee näitä "muuta pois"-kommentteja. En muuta. Siinä mielessä olen periaatteellinen, lisäksi tässä on paljon muitakin ihmisiä jotka taatusti kärsivät tuosta koiran räkytyksestä. on väärin että he jäävät ja muut väistyvät. Yhden koiran takia! Ei käy.
Pahin tilanne olisi jos ostaisi itse talon ja naapuri terrorisoisi koiralla jatkuvasti. Voi olla että tulisi etsittyä hiljennyskeinoja joista ei jälkeä jää.
Kummastuttaa vaan tuo heidän oma sietokykynsä sekä tietysti tuo piittaamattomuus muista ihmisistä. Omistuasujien itsekkyyttä?
Eihän toi nyt paljon hauku, jos ennen pissalle lähtöä haukkuu 3 kertaa päivässä.
Valita, ap, palstalle ja asia korjaantuu illan kuluessa.
Koirien omistajat nyt ovat järjestään itsekkäimpiä ja tyhmimpiä asukkeja kaikissa asumismuodoissa, pahempia kuin lapsiperheet, joissa lasten nk. metelöivä vaihe ajoittuu ihmisten aikoihin ja kestää muutaman kesän. Koirien kouluttamattomuus ja omistajan tyhmyys taas takaa sen että nämä koirapolot haukkuvat sen 12 vuotta! Mihinkäs ne kuolisivat edes kun eivät pääse edes kunnon lenkille.
Rakkien omistajat ovat lähes aina losoja, jotka eivät jaksa aktivoida lemmikkiään ja antavat niiden haukkua mielin määrin ympäri vuorokauden.
Joudutaan asumaan vuokralla Avain asunnoilla raksaprojektimme ajan, ja voi luoja mitä elämänkalluja tänne on pesitynyt!
Koirat räkyttää, niitä pidetään irti, omistajat löhöttävät terasseillaan ja parvekkeilla laiskoina, kusetetaan koirat taloyhtiön pihalle ja lasten leikkipaikkojen lähelle.
Kaikki nurmialueet on koirien käymälöitä.
Ikkunat pakko olla auki muuten sisällä on liian kuuma, mutta edes korvatulpat eivät auta kun ikkunan alla haukkuu asfalttipihalla monta koiraa. Aamuvarhaisesta yöhön asti koirat ulvovat, haukkuvat ja ulkoilevat irti.
Älkää muuttako Avain asuntoihin, sillä näissä saa olla lemmikkejä ja häiriköinti on sen mukaista!
Mikä siinä muuten onkin että nämä laiskat ihmiset ottavat aina ison koiran, joka vaatii enemmän ulkoilua mitä omistajan kunto sallii?
Koirien arvostelu=olet mulkku koska koirat ihania