Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (18489)
Näyttää tosiaan siltä, että Axel on saanut Jakobin raahattua vaatekauppaan. Siis kaikella ystävyydellä, itsehän olen yksi jakob mitä vaatteiden ostamiseen tulee: Millään en viitsisi hankkia uusia vaatteita, jos vanhoillakin vielä pärjää.
Mä luulen että ihan tarkoituksella tieto julkaistiin ensin Annassa. Heidän mielestään varmaan hauska ja erikoinen tapa. He ovat vihjailleet niin erikoisin tavoin, että tämä on looginen jatkumo.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että ihan tarkoituksella tieto julkaistiin ensin Annassa. Heidän mielestään varmaan hauska ja erikoinen tapa. He ovat vihjailleet niin erikoisin tavoin, että tämä on looginen jatkumo.
He ovat niin epäloogisia, että se on jo loogista.
En tiedä, mutta mulle tulee noista lehtikuvista väistämättä jotkut nostalgiavibat, ehkä jonnekin 1960-luvulle. En kyllä yhtään muista, miten miehet silloin pukeutuivat, mut joku noissa kuvissa vie ajatukset menneille vuosikymmenille. Ehkä Kevinin look ja hanskat, Axelin hattu, ja nuo huivit. Hämärä mielikuva olisi jostain kouluajoilta, että kundeilla olisi ollut tuollaisia huiveja.... Voi olla, että olen aivan hakoteillä näiden muistikuvien kanssa. Tuleeko kenellekään muulle nostalgia mieleen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mulle tulee noista lehtikuvista väistämättä jotkut nostalgiavibat, ehkä jonnekin 1960-luvulle. En kyllä yhtään muista, miten miehet silloin pukeutuivat, mut joku noissa kuvissa vie ajatukset menneille vuosikymmenille. Ehkä Kevinin look ja hanskat, Axelin hattu, ja nuo huivit. Hämärä mielikuva olisi jostain kouluajoilta, että kundeilla olisi ollut tuollaisia huiveja.... Voi olla, että olen aivan hakoteillä näiden muistikuvien kanssa. Tuleeko kenellekään muulle nostalgia mieleen?
Mulla tulee myös, mutta vanhempaan aikaan, aikaan ennen maailmansotia. Sellainen brittiläisten herrasmiesten vapaa-ajan tyyli kun he ajavat avoautoillaan. Tv-sarja Kyllä Jeeves hoitaa, joka oli suosikkini aikoinaan, tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee myös, mutta vanhempaan aikaan, aikaan ennen maailmansotia. Sellainen brittiläisten herrasmiesten vapaa-ajan tyyli kun he ajavat avoautoillaan. Tv-sarja Kyllä Jeeves hoitaa, joka oli suosikkini aikoinaan, tulee mieleen.
Olen tästä ennenkin sanonut, mutta tuo tyylin valinta pari vuotta sitten on mennyt nappiin. Puku- ja herrasmieslookia voi varioida paljonkin ja aina näyttää aidolta KAJ'lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat niin epäloogisia, että se on jo loogista.
No tämäpä juuri on hauskaa, yllätyksellisyys. Aivan kuten eivät musiikissaan ole pitäytyneet samassa vanhassa kaavassa, niin eivät näköjään muussakaan tekemisessään. Kun on KAJ'sta kyse, niin mikä tahansa on mahdollista, ainakin melkein.
Nyt kun kuulin tuon Gelaterian, niin mulla alkoi jo soida päässä O Sole miot ja Volaret. Olisipas tällaiselle Italia-fanille aika mukavaa, jos biisi olisikin joku ihana italoiskelmän tyylinen melodinen juttu..... Ainahan sitä on lupa haaveilla kaikenlaista.
KAJ'n tämän vuoden tyyli on näyttänyt olevan se, että kun on pidempiä keikattomia jaksoja niin fanit pidetään tyytyväisinä keikkojen ulkopuolisilla jutuilla. Kun Birka risteilyn jälkeen oli 1,5 kuukautta aikaa seuraavaan keikkaan niin alkoivat vihjailla uudesta musiikista ja julkaisivat sitten Economy plussan. Ja nyt kun taas kuukauden tauko keikoista niin alkoivat vihjailla uudesta biisistä joka sitten vielä tämän kuun puolella julkaistaan. Tämä on kivaa fanien arvostusta, selkeästi haluavat pitää fanit mukana vaikka ymmärrettävistä syistä tänä vuonna tulee pidempiä taukoja keikkojen välissä.