Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17501)

Vierailija
17501/17500 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää AJ joku tiktokkaaja tai tubettaja? Onko hän julkisuudessa koko nimellään vai tunnetaanko hänet pelkästään tällä lyhenteellä? Tekeekö hän pelkästään KAJhin liittyviä videoita? Tietääkö Jakob hänet näiden videoiden perusteella vai mistä? Sori jos kyselen tyhmiä, mutta en seuraa ketään KAJ-contentia tuottavia, en ole Tiktokissa ja YouTubeakin käytän harvoin.

Täällä on varmasti mua parempia asiantuntijoita, mutta kerron, mitä mä tiedän tai luulen. Mä en seurannut Youtubea enkä Tiktokia enkä muitakaan somealustoja ennen kajahtamistani. Sen jälkeen olen katsonut Youtubesta kaiken aiheeseen liittyvän, mitä suinkin olen löytänyt (Tiktokiin en ole lähtenyt). Törmäsin ensin belgialaiseen Celesteen, joka ryhtyi tubettajaksi oman kajahtamisensa myötä. Hän ei ymmärtääkseni käsittele muita aiheita. Hän kertoi jossain vaiheessa tutustuneensa AJ-nimiseen ranskalaiseen Kaj-faniin, joka tuottaa Kaj-sisältöä erityisesti Tiktokiin mutta myös Youtubeen. Ehkä pelkkää Kaj-sisältöä, mutta mahdollisesti muutakin. Molemmat tuntevat Kaj'n ja poikien tuotannon erittäin hyvin ja analysoivat sitä fiksusti.

Unohdin: oletan, että Jakob tietää AJ:n nimenomaan Tiktokin ja Youtuben perusteella. Jossain vaiheessa puhetta siitä, että hän jonkin verran seuraa Kaj'sta kiinnostuneita tiktokkaajia ja tubettajia. Kaj on bändinä joskus jopa kommentoinut jotain näiden somettajien videoihin ja arvioihin, muistaakseni ainakin Celestelle. Kun Jakob on siis nähnyt AJ:n juttelevan videoillaan, hän on kyennyt tunnistamaan innokkaan eturivin faninsa kasvot myös keikoilla. Mä en tiedä AJ:n henkilöllisyyttä, ainoastaan hänen Youtube-nimimerkkinsä, joka on siis AJ Duck. (Celeste käyttää tileillään omaa virallista nimeään, etunimeä ja sukunimeä.)

Kiitos kun avasit asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla