Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20267)
Moni teistä varmaan seuraa säännöllisesti Kaj'n instaa ja muita sometilejä, mutta mä en ikinä muista sitä tehdä. Tämä video on siksi mulle uutuus, vaikka te varmaan olette sen jo nähneet. Linkkaan silti: Jakobin vilpitön riemu on NIIN hyvä aamun piristysruiske, että kelpaa katsoa uusintanakin.
Vierailija kirjoitti:
Moni teistä varmaan seuraa säännöllisesti Kaj'n instaa ja muita sometilejä, mutta mä en ikinä muista sitä tehdä. Tämä video on siksi mulle uutuus, vaikka te varmaan olette sen jo nähneet. Linkkaan silti: Jakobin vilpitön riemu on NIIN hyvä aamun piristysruiske, että kelpaa katsoa uusintanakin.
Kiitos! Tämä piristi harmaata aamua.
Miettikää kuinka onnekkaita Axel ja Kevin ovat, kun on työkaveri, jolla on tuollainen hymy.
Varmaan jotain huonoja ja ärsyttäviäkin puolia Jakobissa on ilmennyt 17 vuoden aikana, kuten meissä kaikissa, mutta uskon, että tuo riemu ei koskaan lakkaa tarttumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Tämä piristi harmaata aamua.
Miettikää kuinka onnekkaita Axel ja Kevin ovat, kun on työkaveri, jolla on tuollainen hymy.
Varmaan jotain huonoja ja ärsyttäviäkin puolia Jakobissa on ilmennyt 17 vuoden aikana, kuten meissä kaikissa, mutta uskon, että tuo riemu ei koskaan lakkaa tarttumasta.
Varmasti näin. Ja varmasti liikenne on myös kaksisuuntainen, tai siis kolmesuuntainen. Jakob takuulla arvostaa yhtä lailla kahta muuta ja he toisiaan.
Mulle on jäänyt mieleen juttu aina periksiantamattomasta Kevinistä. Kun suunnitteilla on esimerkiksi uusi biisi, Axel tai Jakob saattaa sanoa, että antaa olla, tämä idea ei toimi. Mutta Kevin onkin jo ryhtynyt hommaan ja läväyttää esiin melkein valmiin sävellyksen, joka pelittää kuin unelma. Ja uskollinen Axel on 17 vuotta eleettömästi pitänyt toiminnan pyörimässä, järjestänyt, buukannut, markkinoinut, hoitanut sopimukset, huolehtinut siitä, että muut pojat, instrumentit ja tekniikka on oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Epäilemättä kaikissa ihmisissä on vikansa, mutta ainakin ulkoa päin näyttää siltä, että näissä kolmessa sitä vikaa on harvinaisen vähän ja että he tartuttavat toisiinsakin lähinnä iloa, ystävyyttä ja luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jakobin nauru on aina tarttuvaa ja hänen iloaan on ilo katsella. Ja katsoin myös tuon AJ:n videon. Lisää piristysruiskeita sielläkin. Jestas sentään sitä Jakobin pomppimista siinä Hupparipäivässä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jakobin nauru on aina tarttuvaa ja hänen iloaan on ilo katsella. Ja katsoin myös tuon AJ:n videon. Lisää piristysruiskeita sielläkin. Jestas sentään sitä Jakobin pomppimista siinä Hupparipäivässä 😄
Kiitos! Tässä piristysruiskeessa on muutakin riemastuttavaa. KAJ-kuvaaja Erikin ääntä olen tuskin kuullut aikaisemmin (paitsi yhdessä suomenkielisessä haastattelussa jossa hän kehui veljeään), enkä ole nähnyt hänen katsovan kameraan eli siis meihin KAJ-yleisöön.
Hurraa-huuto täältäkin Erikille. Mulle on vasta aika hiljattain selvinnyt, millainen luottopakki hän on Kaj'lle ilmeisesti aina ollut. Nyt hänen merkityksensä Kaj'n historian taltioijana on tietysti oikein korostunut. Tuli mieleen Celesten ja AJ'n riemu, kun he törmäsivät Erikiin Helsingin jäähallikonsertissa. Heille hän ehkä oli lähinnä "mies joka tapasi Dingon", mutta faneillehan riittää sekin.
Mä huomasin tällaisen tuoreen viestin Economy Plus -videon kommenttikentästä: "I laughed so much at the satire. All the more now that people rent fake private jets for influencer videos. How do they come up with such funny concepts? So clever."
Ihan uutta mulle nuo influensserien (joita en seuraa) feikit yksityisjetit, joten en ollut osannut tällaista viitettä lainkaan bongata. Aina vain moniulotteisemmaksi ja monikerroksisemmaksi paljastuu tämä pinnallisesti tarkasteltuna "heppoinen diskobiisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keikoilla sekä KAJ että fanit laittavat niin sanotusti "all in" ja se juuri tekee sen aivan mahtavan ja ainutlaatuisen tunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin tällaisen tuoreen viestin Economy Plus -videon kommenttikentästä: "I laughed so much at the satire. All the more now that people rent fake private jets for influencer videos. How do they come up with such funny concepts? So clever."
Ihan uutta mulle nuo influensserien (joita en seuraa) feikit yksityisjetit, joten en ollut osannut tällaista viitettä lainkaan bongata. Aina vain moniulotteisemmaksi ja monikerroksisemmaksi paljastuu tämä pinnallisesti tarkasteltuna "heppoinen diskobiisi".
Tosiaan. Olen kuullut tuosta feikkielämästä, mutta en osannut yhdistää E+:aa siihen. ( Olisi hauska kuulla kuinka monet näistä fanien oivalluksista yllättävät KAJnkin.)
Kaj'n ja yleisön synergia tekee keikan, ehdottomasti. Jos puu kaatuu metsässä, ei siitä ääntä tule, jos kukaan ei ole kuulemassa. Ja kajahtaneet puuhaa keikoilla niin paljon muutakin kuin vain kuuntelee. Kaj on luultavasti yhtä kiitollinen faneistaan kuin fanit pojista.
KAJ on julkistanut keikan Tampere-talossa 11.11..
Vierailija kirjoitti:
Parasta ikinä! Mä olen niin odottanut heiltä isoa konserttia suomenkieliseen Suomeen, ja nyt se tulee!
Vierailija kirjoitti:
Mulle some tarkoitti ennen viime kevättä ja Kaj'ta pelkästään facebookia. Mulla on fb-tili, jota päivitän ehkä kaksi kertaa vuodessa, mutta lueskelen sentään muiden päivityksiä. Kaj'n myötä aloin sitten katsoa youtuubia, sillä sieltähän poikien vanhat biisit löytyivät. Tiktokkiin tai instagramiin en ole syventynyt (on mulla instatili, mutta en ole ikinä kirjoittanut sinne mitään), mutta varmaan kannattaisi. Kävin juuri kurkkaamassa instan nimimerkkiä Vörånymfin, ja siellä oli tosi hauskoja videoita ja hulvattomia kommentteja. Kaj-maailmahan on pohjaton suo, siis hyvässä mielessä, kun vain riittäisi aikaa sen tarpomiseen.
Vörånymfinin insta on mun mielestä ihan paras fanin instatili. Hän poimii aina hauskimmat jutut kaikesta ajankohtaisesta ja käy myös itse aktiivisesti keikoilla.
Instassa ylipäätään KAJ:hin liittyvien postauksien kommentit on ihan parasta. Fanit on niin nokkelia.
Liittyen tähän juuri linkattuun KAJn postaukseen Economyn kuvauksista, jossa Jakob nauraa niin valloittavasti, mainittu Vörånymfin kommentoi, että pepp-nivån farligt närä svensk-nivån. Niin hauska😂
Uusi keikkaa Suomeen, tilaisuus niille joiden mieleen olisi enemmän istumakonsertti kuin seisoma/festarikeikka:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta ikinä! Mä olen niin odottanut heiltä isoa konserttia suomenkieliseen Suomeen, ja nyt se tulee!
Tampere onhyvä paikka kun sieltä pääsee moneen suuntaan vielä illallakin. Keikan hinta on 42 € l. saman verran kuin kesän keikat. Lienee siis tunnin luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere onhyvä paikka kun sieltä pääsee moneen suuntaan vielä illallakin. Keikan hinta on 42 € l. saman verran kuin kesän keikat. Lienee siis tunnin luokkaa.
Tampere-talon sivuilla kerrotaan, että konsertin kesto on 1,5 tuntia. Ei väliaikaa. Ja paikkana talon Iso sali. Liput jo myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiiiik!! Jes, vihdoinkin. Nyt vaan toivotaan, että ihmiset löytävät tuonne tiensä, kun moni varmaan toivonut. Niin helposti naristaan, että kunpa tulisi sinne ja tänne, ja sit ei kuitenkaan mennä katsomaan. En siis tarkoita moittia ketään teitä, tamperelaiset, vaan tuollaistahan se tuppaa monesti olemaan, tuo ihmisten käytös. Aika rohkeasti kun isoon saliin suunniteltu. Liput vissiin jo myynnissä?
Mulle on selviö, että sali täyttyy Tampereella. Niin helppoa saapua monesta suunnasta maata. Ja epäilemättä innokkaimmat ulkomaanfanit löytää myös tiensä sinne, onhan ne löytäneet paljon pienempiin ja syrjäisempiinkin paikkoihin. Aina jaksan muistella sitä kalifornialaista kajahtanutta, joka onnessaan hartaasti kolusi Vöyrin marraskuisia nähtävyyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere-talon sivuilla kerrotaan, että konsertin kesto on 1,5 tuntia. Ei väliaikaa. Ja paikkana talon Iso sali. Liput jo myynnissä.
Hienoa, olin väärässä.
Kiitos kun avasit asiaa!