Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (20267)
Onko tässä nyt käynyt niin, etteivät pojat ole saaneet ängettyä kaikkea haluamaansa materiaalia kahteen tuntiin, ja keksineet ratkaisuksi jatkot?
Ääh... olihan se keikka voinut olla pidempi kuin 2 h. Ihan mahtava idea nuo Vörjeans-jatkot, mutta harmittaa todella etten sinne pääse, eikä varmasti pääse moni muukaan. Paluukyytejä jo buukattu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vörjeans? Mitä!!! Missä? Ei ole instaa, joten en pääse lukemaan. Onko tuo vaan jollekin fanclubin jäsenille vai miten...?
Ei oo todellista!
Siinä lukee:
"Jaha fyrbanna byri e va dags ti far ut på räägen igen? Vörjeans AFTER PARTY på Teatro. Lördag kl 00:00. Biljettan släpps klåckon 16:00 idaa fyrbanna, LIMITED i 24h åt tem som har biljett ti KAJ på Hemmaplan. Baket he ere öppet för allt lööst folk, om itt e MÅOT förmåodan sko va sliut tå.
IN ÄNGLISH
VÖRJEANS AFTER PARTY - Teatro 00:00!
Ticket sale starts today at 16:00 at Netticket.fi for those who have a ticket to KAJ på Hemmaplan. All other loose folk can buy tickets after 24 hours. Fürbanna."Kiitos tästä!
Miten tuonne nyt onnistuu lipun saamaan fyrbanna.... Klo 16 tänään pitäisi olla sormet näppäimillä. Tai miten kova ryntäys tuonne nyt sitten mahtaa olla, luulisi kyllä, että tulijoita olisi.
Mä luulen ettei suuri osa perustyypeistä konsertissa kuitenkaan mee sinne.
Varmuuden vuoksi aion kuitenkin olla sormet näppäimillä klo 16.
En nyt halua luoda mitään stressiä tai mitään, mutta vaikka suurin osa ei menisikään, niin eihän johonkin baariin nyt mitenkään niin paljon väkeä mahdukaan. Hyvä varmaan olla sormet näppäimillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vörjeans? Mitä!!! Missä? Ei ole instaa, joten en pääse lukemaan. Onko tuo vaan jollekin fanclubin jäsenille vai miten...?
Ei oo todellista!
Siinä lukee:
"Jaha fyrbanna byri e va dags ti far ut på räägen igen? Vörjeans AFTER PARTY på Teatro. Lördag kl 00:00. Biljettan släpps klåckon 16:00 idaa fyrbanna, LIMITED i 24h åt tem som har biljett ti KAJ på Hemmaplan. Baket he ere öppet för allt lööst folk, om itt e MÅOT förmåodan sko va sliut tå.
IN ÄNGLISH
VÖRJEANS AFTER PARTY - Teatro 00:00!
Ticket sale starts today at 16:00 at Netticket.fi for those who have a ticket to KAJ på Hemmaplan. All other loose folk can buy tickets after 24 hours. Fürbanna."Kiitos tästä!
Miten tuonne nyt onnistuu lipun saamaan fyrbanna.... Klo 16 tänään pitäisi olla sormet näppäimillä. Tai miten kova ryntäys tuonne nyt sitten mahtaa olla, luulisi kyllä, että tulijoita olisi.
Varmuuden vuoksi aion kuitenkin olla sormet näppäimillä klo 16.En nyt halua luoda mitään stressiä tai mitään, mutta vaikka suurin osa ei menisikään, niin eihän johonkin baariin nyt mitenkään niin paljon väkeä mahdukaan. Hyvä varmaan olla sormet näppäimillä!
Sinne mahtuu kuulemma 800
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei ole ollut tällaista FOMOtusta ( Fear of missing out) kuin tuosta Vörjeansin keikasta, jolle en voi jäädä. Kaikkea ei voi saada, mutta sinne olisin mennyt, jos olisi hotellihuone Vaasassa. Toivottavasti se on niin mahtava, että United Stage uskaltaisi järjestää sen hartaasti toivotun Tavastian keikan.
Nyt kun Vörjeansillä on taas treenattuna tunnin setti, voisi mielestäni pitää ihan mahdollisena, että heillä olisi myöhemmin lisääkin keikkoja - esim. juurikin paljon toivotulla Tavastialla. Jos vaan Volvolle löytyy parkkipaikka..
Vierailija kirjoitti:
Uskomaton yllätys tuo Vörjeans after party! En voi uskoa todeksi ja nyt ei kyllä työn teosta tule yhtään mitään. Itken täällä ilosta ja kädet vapisee.
Sama juttu täällä, tai no naama peruslukemilla yritän pysyä ja hillitä tärinäni, mutta työt ovat kyllä menneet ihan harakoille tämän uutisen jälkeen 😅
No, pojathan sanoivat, tai Kevin siinä yhdessä videossa, että Vaasa on yllätyksiä täynnä. Tämä oli kyllä sellainen jymy-yllätys etten olisi voinut unissanikaan kuvitella. Mitähän muuta on tulossa....
Nyt pommittamaan Unuted Stagea ja Warner Musicia. Vörjeans masilmankartalle!
Varmuuden vuoksi aion kuitenkin olla sormet näppäimillä klo 16.