Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17461)

Vierailija
17461/17461 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AJ ja Celeste osallistuivat ihanaan, jonkun kolmannen fanin laatimaan (aika kivasti kuvitettuun) Kaj-tietokilpailuun ja ylsivät häikäiseviin pisteisiin. Mulle kisa oli katastrofi, joka lopullisesti todisti mun olevan maailman epämusikaalisin ihminen. Olen kajahtanut, mutta en tunnistanut yhtäkään introa. Ainoa laiha lohtuni on, että tunnistin kaikki säkeet. Elämä on.

Katsoin tän nyt etäpäivän ruokiksella. Kiva video ja lyhyet pätkät toi hyvin esiin kuinka paljon KAJ'lla onkaan hyviä ja monipuolisesti erilaisia biisejä. Ja kun tässä ei ollut vielä läheskään kaikki!

AJ:lle lohdutuksena mäkään en keksinyt Dansgolvia, vaikka se on yksi mun lemppareista ja olen Kevin-fani kuten hänkin. 😊

PS. Ihanaa iltaa laivalle menijöille!

Tämä on todella kiva video ja kisa. Sekä Celeste että AJ varsinkin pärjäsivät itseäni paremmin, vaikka minullekin koko tuotanto on erittäin tuttua.

Risteilykeikalla oli mukavaa nähdä, että AJ sai vähän erityishuomiota. Hienoa, että pojat osoittavat arvostustaan faneille, jotka tekevät laadukasta materiaalia ja levittävät siten ilosanomaa.

Millaista huomiota AJ sai? Ymmärsinkö muuten oikein yhdeltä Celesten videolta, että AJ todellakin pyörtyi jossain vaiheessa Kaj on Ice -konserttia? Jos kyllä, täytyy melkein ihailla. Kunnon fangirl-meininkiä.

En tiedä mitään AJ:n KOI-kokemuksesta. Tällä laivakeikalla hän oli eturivissä ja yhden kerran Jakob antoi mikrofonin suoraan hänen suunsa eteen ja Vems pojk e don aikana hän sai Jakobilta hyvin lämpimän selvästi hänelle kohdennetun katseen. Näin selvästi kun olin lähellä. Videolta ei näy yhtä hyvin. AJ oli pukeutunut nahkaliiviin ja Yolo spiikattiin ”this one is for all Fabbos out there”.

Hän oli aivan erityisekstaasissa vielä keikan jälkeenkin.

AJ oli tosiaan vähän huonovointinen KOIssa. Nyt Grace-keikan jälkeen hän oli hmmm… aika extra. Juoksi ja laukkasi yhden aikaan yöllä ympäri laivan käytäviä ja sekoili menemään 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla