Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17690)

Vierailija
17521/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere-talon sivulla sitä mainostetaan viihdekonserttina. Sitä se todellakin on!

Vierailija
17522/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oopperafriikki olen 30 vuoden mittaan nauttinut Tampere-talon Isossa salissa niin monesta hienosta aariasta, etten pysty edes laskemaan. Mutta koskaan en ole kuullut siellä Nissan bromsaa, ja nyt toteutuu sekin haave!  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17523/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lippu. fi sivuilla oli että kesto n. 

1h 30min. 

Ihanaa! 

Vierailija
17524/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, juuri tuota olen odottanut! Mä taidan ainakin heti tänään ostaa lipun. Vauva silloin jo syö muutakin kuin äidinmaitoa ja lähistöllä hoitajia jos mies ei silloin vapaalla. Ja Tamperetalo on upea paikka ja hienoa että ilmeisesti vähän pidempi konsertti. Nyt ei enää niin kauheasti harmita että nyt kesällä en varmaan pääse muualle kuin Seinäjoelle.

Vierailija
17525/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on selviö, että sali täyttyy Tampereella. Niin helppoa saapua monesta suunnasta maata. Ja epäilemättä innokkaimmat ulkomaanfanit löytää myös tiensä sinne, onhan ne löytäneet paljon pienempiin ja syrjäisempiinkin paikkoihin. Aina jaksan muistella sitä kalifornialaista kajahtanutta, joka onnessaan hartaasti kolusi Vöyrin marraskuisia nähtävyyksiä...

Ja Pohjanmaalta ei pitkä matka, joten luulisi että iso fanikunta sieltäkin suunnasta tulee. 

Vierailija
17526/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, juuri tuota olen odottanut! Mä taidan ainakin heti tänään ostaa lipun. Vauva silloin jo syö muutakin kuin äidinmaitoa ja lähistöllä hoitajia jos mies ei silloin vapaalla. Ja Tamperetalo on upea paikka ja hienoa että ilmeisesti vähän pidempi konsertti. Nyt ei enää niin kauheasti harmita että nyt kesällä en varmaan pääse muualle kuin Seinäjoelle.

Eturivien paikkoja näköjään varaillaan jo kovin. Just ostin lipun kakkosriville. 

Vierailija
17527/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se todella loppuu 21.30, siitä pitäisi ehtiä 22.00 Helsingin junaan. 

Vierailija
17528/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa jo kello 19 eli loppuu 20.30. Hyvin ehtii moneen suuntaan meneviin juniin ja busseihin.

Vierailija
17529/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eturivien paikkoja näköjään varaillaan jo kovin. Just ostin lipun kakkosriville. 

Mä ostin kans just, kolmosrivin keskellä. Nyt on kieltämättä kiva tällainen konsertti jossa pelkästään istumapaikkoja, kun välttämättä mun ei olisi mahdollista kauheasti jonottaa. Ihanaa siis että pääsee varmuudella hyvältä paikalta näkemään.

Vierailija
17530/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oopperafriikki olen 30 vuoden mittaan nauttinut Tampere-talon Isossa salissa niin monesta hienosta aariasta, etten pysty edes laskemaan. Mutta koskaan en ole kuullut siellä Nissan bromsaa, ja nyt toteutuu sekin haave!  :D

Toteutuu ehkä Jakobinkin haave. Onko hän koskaan aiemmin päässyt vetämään oopperaa oikeassa akustisessa konserttisalissa? Nyt hänellä olisi tuhannen vanhan markan paikka tehdä se ilman mikrofonia.

Vierailija
17531/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa jo kello 19 eli loppuu 20.30. Hyvin ehtii moneen suuntaan meneviin juniin ja busseihin.

Ei toimi matikkapää tänään.

Vierailija
17532/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt herätys kaikki kaksituhatta ruotsinkielistä Tampereen ja sen naapurikuntien asukasta! Visa alla att ni finns. 

Vierailija
17533/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ehtii hyvin, Tampere-talo ihan lähellä rautatieasemaa. Ja KAJ on säntillinen kuin kello, joten sangen hyvin voi luottaa, että päättymisaika ei hirveästi veny, jos ei jotain täysin odottamatonta tapahdu.

KOI alkoi minuutilleen ilmoitettuna aikana ja "noin 2 tunnin" konsertti kesti 1 h 58 minuuttia. Ihailtavaa säntillisyyttä ryhmältä, jonka ydinosaamista on pöhköily ja rentous.

Vierailija
17534/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt herätys kaikki kaksituhatta ruotsinkielistä Tampereen ja sen naapurikuntien asukasta! Visa alla att ni finns. 

Ei niitä ole kuin noin tuhat (0,5 % väestöstä ja naapurikunnassa varmasti vielä vähemmän). Mutta me suomenkieliset tamperelaiset fanit teemme parhaamme salin täyttämiseksi.

Vierailija
17535/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole kuin noin tuhat (0,5 % väestöstä ja naapurikunnassa varmasti vielä vähemmän). Mutta me suomenkieliset tamperelaiset fanit teemme parhaamme salin täyttämiseksi.

Ja täältä Keski-Uudeltamaalta  tullaan myös! 

Vierailija
17536/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei toimi minulla, joka aioin istua siellä puoli kymmeneen.

Vierailija
17537/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastokeskuksen mukaan pelkästään Treen alueella 1400. Naapurikunnista sitten lisää. 

Vierailija
17538/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tamperelaisena rohkenen veikata, että kaupungin innokkaimpia Kaj-faneja ollaan me suomenkieliset uuskajahtaneet. Meikäläisiä umpisuomalaisia hurahtaneita tiedän täältä vaikka kuinka monta. Työni takia tunnen myös paljon Tampereen ruotsinkielisiä, mutta en ole huomannut heidän koskaan edes mainitsevan vöyriläisbändiä. Toki on mahdollisia, että he eivät vaan ole sattuneet ottamaan aihetta mun kuulteni esiin ja että he nyt paljastuvatkin joukolla poikien peruskannattajiksi.

Vierailija
17539/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ei toimi minulla, joka aioin istua siellä puoli kymmeneen.

Istu rauhassa. Voi siellä istua paljon muitakin typertyneitä, joita vahtimestarit sitten yrittää lempeästi saada tolkkuihinsa ja kykeneviksi poistumaan paikalta ennen aamunkoittoa.  :D

Vierailija
17540/17690 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti menee lippuja: pari ekaa riviä täynnä + kauempaa jonkin verran, mutta ihan reunaan pääsisi vielä eturiviinkin. Tamperetalo on kyllä konserttisalina niin hyvä, että siellä ei taida huonoja paikkoja ollakaan. Onkohan tämä KAJ'n eka keikka oikeasti konsertteja varten suunnitellussa salissa? (Jos noita Euroviisuja ei lasketa.) Voi siis tulla tavallistakin parempi keikka musiikillisesti, kun musiikki pääsee kunnolla oikeuksiinsa. 

En malta odottaa miltä Firmans manin mahtipontisuus kuulostaa tuolla. Ja jos tuolla ei kuulla Näsan domnaria niin missä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän