Onko KAJ yhden hitin ihme?
Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua
Kommentit (14294)
Vierailija kirjoitti:
Emma & Matilda palkittiin vuoden yhtyeenä, joten KAJ'lle ei palkintoa tästä kategoriasta. Hauska fakta: Tämän duon Emma on se joka sai vuoden musiikintekijä-palkinnon.
Minä fossiilina olen itse asiassa lasten kautta tutustunut ja tykästynyt Emmaan ja Matildaan. Kuuntelen sitä joskus rauhoittavana taustamusiikkina töitä tehdessäni, kun KAJ on liian inspiroivaa. Usein kyllä KAJkin menee työn ohessa. Emman ja Matildan musiikki kategorisoitiin jossain artikkelissa folkhenkiseksi makuuhuonemusiikiksi.
Vierailija kirjoitti:
Bara bada bastu voitti vuoden biisin!
Vau, vau ja vau!!!
Ihan juuri varmaan esiintyvät. Onko normaalia jännittää kamalasti väliaikaesiintyjän puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan juuri varmaan esiintyvät. Onko normaalia jännittää kamalasti väliaikaesiintyjän puolesta?
Esiintyy kuulemma melkein lopussa pisteidenlaskun aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy kuulemma melkein lopussa pisteidenlaskun aikana
Äänestys loppuu nyt, eli varmaan kohta.
Jestas meillä on lahjakkaat pojat! Harva bändi voitaisiin laittaa vetämään tällaista settiä. Niin laulun kuin esiintymisen puolesta. Ja osaavat olla täydellisen iloisia ruotsalaisia, mutta toisessa hetkessä taas sarkastisen suomalaisia.
Aivan uskomaton muuntautumiskyky.
Mun eka muistikuva Euroviisuista lapsena on Diggiloo diggiley. Sydän suli lopullisesti, kun muistin itseni pikkutyttönä katsomassa Herreysiä samalla kun Jakob hymyili niin kuin Jakob vaim osaa..
Mä olen katsonut muutaman vuoden tyttären seurana Emma-gaalaa ja olen jo muutama vuosi sitten saanut shokin siitä kuinka pihalla olen. Radio suomipopissa ei Emma-palkittuja kuule.