Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14294)

Vierailija
14241/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICA-Stig on ollut ICA-kauppojen (vastaava kuin meillä K-kaupat) hassutteleva mainoshahmo.  Yhtä tunnettu heillä kuin meillä aikoinaan K-kaupan Väiski, joka tosin oli ihan oikea henkilö eikä sinänsä humoristinen, mutta todella suosittu lihatiskeineen.

Vierailija
14242/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ica-Stig -tiedoista. Tiesin toki että Ica on kauppa, mutta heidän mainoksiaan en ole ikinä nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14243/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ica-Stig -tiedoista. Tiesin toki että Ica on kauppa, mutta heidän mainoksiaan en ole ikinä nähnyt.

Ja lisään vielä, että enpä olisi arvannut mihin kaikkeen tämä kajahtaneisuus minut johtaa. Nyt ryhdyn siis katsomaan ruotsalaisia mainoksia, vaikka olen tähän asti koittanut vältellä kaikkia suomalaisiakin mainoksia. Harvia, Lonkero ja Eloveena ovat tietenkin tulleet katselulistoille jo vähän aiemmin😅

Vierailija
14244/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitten mellofinaalipäivä. Pistetään vähän herkkua pöytään ja katsotaan lasten kanssa, he haluavat katsoa ihan muuten vaan ja itse odotan lähinnä Kajn osuutta. 

Joku oli jakanut FB:n faniryhmään upean pätkän ilmeisesti greczulan IG:sitä, jossa Jakob laulaa greczulan biisiä oopperatyyliin. Itse en sitä löytänyt sellaisessa muodossa että voisin linkata.

Vierailija
14245/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin myös turhaan tuota Greczulan klippiä linkattavassa muodossa, vaan en löytänyt. Ehkä joku fiksumpi...?

Toinen hillitön löytyy ehkä jostain myös: Jakob pianon ääressä laulamassa Bastua oopperabassolla (!). Voi veljet sentään näitä veljeksiä!  :D

Vierailija
14246/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube syöttää syövereistään aina vaan ennen näkemättömiä (ainakin mulle) juttuja. Tässä tuntematon nuorimies reagoi KAJ'n viimekesäiseen Vi blev inga winnersiin Skansenilla:

Vierailija
14247/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä etsin myös turhaan tuota Greczulan klippiä linkattavassa muodossa, vaan en löytänyt. Ehkä joku fiksumpi...?

Toinen hillitön löytyy ehkä jostain myös: Jakob pianon ääressä laulamassa Bastua oopperabassolla (!). Voi veljet sentään näitä veljeksiä!  :D

Ja pianistinahan tuossa toimii Anders Wrethov. Video on tietty nähtävissä KAJ'n facessa ja tiktokissa, varmaan myös instassa. Katson instaa imginn.comin kautta, kun en instatilejä halua, ja käyttäminen tuota kautta vähän hidasta, kun on pakko katsella mainoksia. Harvemmin tulee sen tähden siellä käytyä. 

Vierailija
14248/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Jakobin bassoversio:

https://www.instagram.com/p/DViti0Yint8/

Vierailija
14249/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anderz zetalla. Wrethov lienee syvimmältä olemukseltaan dansband. Vaaleanpunainen cowboyhattu pukisi häntä kyllä.

Vierailija
14250/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Mellon kenraalissa paikalla ollut kertoi, että sen väliaikanumeron lisäksi KAJ oli esittänyt Karaoken siinä kohdassa, missä tänä iltana tulee voittajaesitys uudestaan. Kiva bonus kenraalin katsojille.

Ja heillä oli Karaoken aikana trauma-vaatteet päällä.

Kuvien perusteella näyttävät vetävän koko shown Trauma glitterpuvuissa, pienillä muutoksilla shown aikana. Revittyjä pukuja ei ilmeisesti nähdä. Ne voisi olla vähän riskialttiita lavalla, voisi vilahtaa vähän liikaa. 

Vierailija
14251/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carinan haastattelu oli hauska ja hyvin tehty. Ainoa, mikä harmitti, että Kevin ei saanut juuri mahdollisuutta puhua kun erityisesti Axel puhui päälle ja Kevin levitteli käsiään. Onhan hän ilmeisesti kolmikon hiljaisin, mutta sanottavaa olisi.  Mahtaako ärsyttää? Kevin hoitelee sitten suomenkieliset haastattelut  ollen silloin eniten äänessä. 

Vierailija
14252/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Mellon kenraalissa paikalla ollut kertoi, että sen väliaikanumeron lisäksi KAJ oli esittänyt Karaoken siinä kohdassa, missä tänä iltana tulee voittajaesitys uudestaan. Kiva bonus kenraalin katsojille.

Ja heillä oli Karaoken aikana trauma-vaatteet päällä.

Kuvien perusteella näyttävät vetävän koko shown Trauma glitterpuvuissa, pienillä muutoksilla shown aikana. Revittyjä pukuja ei ilmeisesti nähdä. Ne voisi olla vähän riskialttiita lavalla, voisi vilahtaa vähän liikaa. 

Revittyjen vaatteiden ja trauman tragikoomisuus ei ehkä avaudu ruotsalaisessa kulttuurissa yhtä hyvin, joten arvelen, että ovat suunnanneet Trauman enemmän suomalaisille (ja pahimmiten kajahtaneille ruotsalaisille). Ruotsissa lienee turvallisempaa olla tyylikäs kultaisine kenkineen, Suomeen voi säästää nuhjaantuneemman lookin.

Mielenkiintoista nähdä kuullaanko Trauma-versio ensi viikolla laivalla. Siellä lienee katsokunta hyvin ruotsalaisvoittoista, kun laiva ei käy Maarianhaminaa pidemmällä Suomen maaperällä.

Vierailija
14253/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä muuten päivystää se toinen lauantaiaamuna Tukholmaan lentävä? Mietin pitäisikö meidän yrittää löytää toisemme jo kentällä.

Vierailija
14254/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carinan haastattelu oli hauska ja hyvin tehty. Ainoa, mikä harmitti, että Kevin ei saanut juuri mahdollisuutta puhua kun erityisesti Axel puhui päälle ja Kevin levitteli käsiään. Onhan hän ilmeisesti kolmikon hiljaisin, mutta sanottavaa olisi.  Mahtaako ärsyttää? Kevin hoitelee sitten suomenkieliset haastattelut  ollen silloin eniten äänessä. 

Minäkin vähän jännitin saako Kevin puheenvuoroa ja kiirehtiikö Jakob vastaamaan kaikkeen. Joitakin ärsyttää liian kärkäs vastausvuorojen omiminen.

Mielestäni meni niin, että Jakob ottikin melkein kaikki vastausvuorot, mutta Axel jatkoi riittävän usein. Kevin sai sanottua pari oikein napakkaa ja hauskaa letkautusta. Minulta jäi huomaamatta, että hän olisi ollut turhautunut. Olen joskus miettinyt, että haluaisiko hän puhua useammin vai viihtyykö hyvin hiljaa.

Vierailija
14255/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tätä haastattelua päässyt vielä kunnolla katsomaan. Mutta aiemmissa olen ihaillut miten he eivät juuri koskaan puhu päällekkäin. Muutamaa muuta bändiä aiemmin seuranneena ero on iso. Olen huomannut, että välillä jakavat keskenään puheenvuoroja nyökkäilemällä, se ei tietysti toimi, kun istuvat sohvalla vierekkäin. 

En usko Kevin itse rauhallisuus Holmström tuosta kovinkaan paljoa traumatisoituu. 

Vierailija
14256/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että Kevin viihtyy parhaiten hiljaa. Mua ei haittaa hänen hiljaisuutensa, hän on oikein katseltava mies. :)

Vierailija
14257/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että he kaikki viihtyvät rooleissaan mainiosti. Sähköjänis-Jakobilta useimmiten tärähtää ensin (joskus sitä touretteakin, mikä on oikeastaan kaikkein parasta), Axel iskee sanan säilällä viiltävimmin. Kevin on juuri sellainen strong and silent type, joka tasapainottaa kokonaisuuden. Kun hän avaa suunsa, kaikki kuuntelevat.

Kyllä ainakin mä ottaisin tämän kolmikon olkkarin sohvalle rupattelemaan milloin vain.

Vierailija
14258/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tätä haastattelua päässyt vielä kunnolla katsomaan. Mutta aiemmissa olen ihaillut miten he eivät juuri koskaan puhu päällekkäin. Muutamaa muuta bändiä aiemmin seuranneena ero on iso. Olen huomannut, että välillä jakavat keskenään puheenvuoroja nyökkäilemällä, se ei tietysti toimi, kun istuvat sohvalla vierekkäin. 

En usko Kevin itse rauhallisuus Holmström tuosta kovinkaan paljoa traumatisoituu. 

Minä ihailin sitä, että kun Carina näki poikien nyökkäilevän, hän antoi heille puheenvuoron l. hän koko ajan tarkkaili vieraitaan, ettei mene mitään kivaa hukkaan. Kevinin zumbakommentti oli loistava. Vaikkei haluaisi puhua negatiivisesti muista, on kyllä sanottava, että Janne Anderssonia lukuunottamatta he olivat aika aneemisia. 

Minä niin toivoisin, että KAJ joskus pääsisi Graham Nortonin showhun. He eivät varmaan häkeltyisi vaikka sohvalla istuisi minkälaisia julkkiksia. Voi olla, että se juna meni jo, mutta eihän sitä tiedä, jos he piipahtaisivat Britanniassa jossain prepartyssa... Niissähän on tietysti pääpaino tämän vuoden ehdokkaissa. Jännä nähdä miten Linda ja Pete ratkaisevat mahdollisten lisänumeroiden esittämisen. Petellä tietysti on runsaasti lauluja plakkarissa ja LInda osaa soittaa mitä vaan, mutta miten se yhdistetään uskottavasti.. 

Vierailija
14259/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnistanut yhtäkään noista muista haastateltavista, vaikka Ruotsissa he luultavasti ovat suuriakin tähtiä/julkkiksia. Persoonallaan heistä teki vaikutuksen vain tämä Andersson, jota kuuntelin mielelläni. Muiden ulosanti oli todellakin niin laimeaa ja aneemista, ettei siihen päässyt mitenkään kiinni. Varsinkin se viimeisenä haastateltu laulaja oli suorastaan unettava. Viisi saunaa omistava tyyppi oli sentään outoudessaan jollain lailla kiinnostava.

Vierailija
14260/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä muuten päivystää se toinen lauantaiaamuna Tukholmaan lentävä? Mietin pitäisikö meidän yrittää löytää toisemme jo kentällä.

Täällähän minä päivystän ja olen samaa miettinyt. Mitenköhän löytäisimme toisemme kentällä? Pitäisikö jo Helsingin päässä koittaa tähystää? Voin antaa jotkut tuntomerkit ensi viikolla kun ensin keksin mitkä ne voisivat olla.