Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14294)

Vierailija
14261/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä muuten päivystää se toinen lauantaiaamuna Tukholmaan lentävä? Mietin pitäisikö meidän yrittää löytää toisemme jo kentällä.

Täällähän minä päivystän ja olen samaa miettinyt. Mitenköhän löytäisimme toisemme kentällä? Pitäisikö jo Helsingin päässä koittaa tähystää? Voin antaa jotkut tuntomerkit ensi viikolla kun ensin keksin mitkä ne voisivat olla.

Ryhtykää äkkiä ompelemaan Tuhkimo-rintaerkkejä.

Vierailija
14262/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä muuten päivystää se toinen lauantaiaamuna Tukholmaan lentävä? Mietin pitäisikö meidän yrittää löytää toisemme jo kentällä.

Täällähän minä päivystän ja olen samaa miettinyt. Mitenköhän löytäisimme toisemme kentällä? Pitäisikö jo Helsingin päässä koittaa tähystää? Voin antaa jotkut tuntomerkit ensi viikolla kun ensin keksin mitkä ne voisivat olla.

Lainaukset eivät taas toimi ollenkaan. Helsingin päässä olisi varmaan helpointa etsiä toisemme. Mä en vielä osaa sanoa mitään tuntomerkkejä, kun en ole miettinyt yhtään mitä laitan päälleni, mutta laitan tänne tiedoksi jotain tuntomerkkejä jossain vaiheessa ensi viikkoa, kun tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14263/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellofinaalin ulkomaisten juryjen joukossa on kerrankin Suomi! Liekö ihan eka kerta. Eipä olla enää länsinaapureiden mielestä viisuluusereita.

Vierailija
14264/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on voittanut Vienti-Emman Emma-gaalassa!

Vierailija
14265/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Nyt pitäisi vielä saada kaksi lisää, niin olisi jokaiselle oma :) 

Vierailija
14266/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä uutisoitu? 

Vierailija
14267/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Iltalehti on uutisoinut.

Vierailija
14268/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä uutisoitu? 

Löysin uutisen itsekin 😊

Vierailija
14269/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ palkittiin

KAJ palkittiin Vienti-Emmalla. Yhtye ei kuitenkaan ole paikalla Espoossa, vaan Tukholmassa.

Yhtye lähetti terveisensä videolla.

Kiitos Emma-gaala. Veimme saunan Ruotsiin ja Ruotsin kautta Eurooppaan. Oli tärkeä vuosi, Kevin Holmström kiitteli videolla.

Valitettavasti emme voi olla paikan päällä tänään, koska olemme Ruotsissa Melodifestivalen-finaalissa esiintymässä ihan kohta, Axel Åhman kertoi.

Vierailija
14270/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Emma-gaala aika raadollisesti paljastaa, millainen fossiili mä olen. Vuoden musiikintekijänä (!) palkittiin ihminen, josta mä en ole koskaan kuullut ja jonka nimenkin näköjään unohdin saman tien. Mä kun olen kuvitellut sentään jotain tietäväni Suomen musiikkielämästä. Onko nuo palkitut teille muille ihan tuttuja?

Vierailija
14271/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle täysin tuntemattomia myös vuoden striimatuimman levyn ja striimatuimman albumin tekijät. Mä elän jossain eri maailmassa kuin musiikkigaalaihmiset. No, Kaija Koon ja Daruden sentään tiedän.

Vierailija
14272/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee! Niiiiiiiin ansaittua! 

Vierailija
14273/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain sopivaa, että Vienti-Emman voittajat ovat ulkomailla viemässä.

Vierailija
14274/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin näkökulmasta katsottuna he ovat tuontitavaraa.

Ja totta KAJ he ovat tänä iltana Mellon finaalissa. Siitähän keskusteltiin täällä aiemmin että kumpaa he priorisoivat, Emmaa vai Melloa, mutta heillä on velvollisuus luovuttaa palkinto seuraajalleen. (Greczulan kanssa tekivätkin siitä jo parodian).

Vierailija
14275/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsin näkökulmasta katsottuna he ovat tuontitavaraa.

Ja totta KAJ he ovat tänä iltana Mellon finaalissa. Siitähän keskusteltiin täällä aiemmin että kumpaa he priorisoivat, Emmaa vai Melloa, mutta heillä on velvollisuus luovuttaa palkinto seuraajalleen. (Greczulan kanssa tekivätkin siitä jo parodian).

Minähän täällä pari sivua sitten spekuloin, että vienti-Emma heille kuuluu.

Vuoden biisiä en uskalla toivoa.

Ja koko ajan olen miettinyt, että Mello-finaali on heille tärkeämpi. Ja mikä viikko heillä onkaan Ruotsissa ollut!

Vierailija
14276/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mistään mitään tietämättömien joukkoon. Palkinnon nimeltä "Vuoden pop" on juuri saanut artisti nimeltä Olga. Joka Ilta-Sanomien mukaan aloitti kiitospuheensa näin: "Voi v*ttu."

Oikeastaan olen mielelläni fossiili.

Vierailija
14277/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma & Matilda palkittiin vuoden yhtyeenä, joten KAJ'lle ei palkintoa tästä kategoriasta. Hauska fakta: Tämän duon Emma on se joka sai vuoden musiikintekijä-palkinnon.

Vierailija
14278/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään näistä nyt pinnalla olevista artisteista juuri mitään tiedä, enkä tämän hetken listamusiikista, vaikka sanoisin että yleisesti ottaen tunnen melko laajasti suomalaista musiikkia, ihan jo siksikin että mies on musa-alalla ja kuuntelee ja soittaa monenlaista laidasta laitaan. Ja mä en kuitenkaan ole ihan ikäloppu, muutaman vuoden Kajn jäseniä vanhempi.

Vierailija
14279/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityn mistään mitään tietämättömien joukkoon. Palkinnon nimeltä "Vuoden pop" on juuri saanut artisti nimeltä Olga. Joka Ilta-Sanomien mukaan aloitti kiitospuheensa näin: "Voi v*ttu."

Oikeastaan olen mielelläni fossiili.

Olga on entinen Salattujen elämien näyttelijä.

Vierailija
14280/14294 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös seuraava palkittu otti puheeksi naisen sukuelimen. Menee kiinnostavaksi. Onkohan siellä ketään, joka kykenisi kommunikoimaan edes jollain tapaa korrektisti.