Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (14412)

Vierailija
14321/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen yrittänyt saada selvää, mitä Jakob huutaa yleisölle heti esityksen aluksi. "Nå jaa Sverige, nu blir de jävla MITÄ?" Jävla medley? Jävla mäktigt? Vai jotain muuta?

Vierailija
14322/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti tuolla youtuben kommenteissa, että KAJ'n väliaikanumeron videolla on jo enemmän katseluja kuin yhdelläkään varsinaisella kilpailun finaaliesityksellä. Tilanne tietysti elää koko ajan, mutta kovin tykättyä on KAJ näköjään ollut. Hyvä pojat! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14323/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Emma-gaalassa on siis esitetty kaksi kiitosvideota Kaj'lta, ensin Vienti-Emman julkistamisen ja sitten Vuoden biisin julkistamisen jälkeen. Tietäisikö kukaan, onko nuo videot nähtävillä jossain?

Ainakin ne ovat Ruudun taltioinnissa n. kohdissa 1:32  ja 1:47. Pitää kirjaurua, mutta on ilmsinen.

Vierailija
14324/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä olen yrittänyt saada selvää, mitä Jakob huutaa yleisölle heti esityksen aluksi. "Nå jaa Sverige, nu blir de jävla MITÄ?" Jävla medley? Jävla mäktigt? Vai jotain muuta?

Nu jävla blir det medley!

Vierailija
14325/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Emma-gaalassa on siis esitetty kaksi kiitosvideota Kaj'lta, ensin Vienti-Emman julkistamisen ja sitten Vuoden biisin julkistamisen jälkeen. Tietäisikö kukaan, onko nuo videot nähtävillä jossain?

Ainakin ne ovat Ruudun taltioinnissa n. kohdissa 1:32  ja 1:47. Pitää kirjaurua, mutta on ilmsinen.

"Ainakin ne ovat Ruudun taltioinnissa n. kohdissa 1:32  ja 1:47. Pitää kirjaurua, mutta on ilmsinen."

Kiitos!

Vierailija
14326/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tuolla youtuben kommenteissa, että KAJ'n väliaikanumeron videolla on jo enemmän katseluja kuin yhdelläkään varsinaisella kilpailun finaaliesityksellä. Tilanne tietysti elää koko ajan, mutta kovin tykättyä on KAJ näköjään ollut. Hyvä pojat! 

Minä olen samaa seurannut. Voittajan julkistamisklipilläkään ei ollut enempää katseluja eikä myöskään hänen omalla instatilillään.

Vierailija
14327/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan selvää, että KAJ'n piti olla Mellossa, mutta on sääli, että he eivät voineet olla Emma-gaalassa läsnä kun he olivat UMK:ssakin vain videolla. Olisi suonut heille sen, että he ovat palkittuina suomalaisina suomalaisten keskellä. Se olisi tuonut heitä lähemmäs suomalaista musiikkibisnestä. Toivotaan, että tilaisuuksia tulee tulevaisuudessa lisää, vaikka BBB:n menestykseen vaikutti tietysti koko poikkeuksellinen ESC-kuvio.

Vierailija
14328/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olisivat niin ansainneet vastaanottaa palkintonsa gaalassa itse. Mutta elämä on. He eivät päässeet sitä edellistäkään vientipalkintoaan pokkaamaan paikan päällä, vaan lähettivät silloinkin kiitosvideon. No, mä olen varma siitä, että koko kolmikko on läsnä sitten, kun ne Nobelit heille tärähtää.

Vierailija
14329/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden suomenruotsalaisen palkinnon he sentään pääsivät noutamaan henkilökohtaisesti. Mutta siitä kieltenopettajien liiton myöntämästä palkinnostakin he kiittelivät jossain hotellihuoneessa kuvatussa videossa. Aika paljon muitakin vastaavia klippejä muistan, kun milloin mistäkin tunnustuksesta he lähettävät palkitsijalle kiitoksensa netin välityksellä.

Vierailija
14330/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden suomenruotsalaisen palkinnon he sentään pääsivät noutamaan henkilökohtaisesti. Mutta siitä kieltenopettajien liiton myöntämästä palkinnostakin he kiittelivät jossain hotellihuoneessa kuvatussa videossa. Aika paljon muitakin vastaavia klippejä muistan, kun milloin mistäkin tunnustuksesta he lähettävät palkitsijalle kiitoksensa netin välityksellä.

Nämä videoklipit kertovat osaltaan, että töitä riittää.

Vierailija
14331/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on ehtinyt jo toivoa, että jos Ruotsi voittaa viisut, KAJ juontaisi koko roskan. Siihen huomautettiin, että käyhän se silloinkin jos Suomi voittaa. En vain tiedä riittääkö Boom boom c'est la vie de la croissant ihan ranskan taidoksi.

Vierailija
14332/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja kuvia Aftonbladetin viihdeosaston instassa otsikolla "Kuuminta Mellossa"

https://www.instagram.com/aftonbladetnoje/p/DVmONuXjXwQ/?img_index=1

Vierailija
14333/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja kuvia Aftonbladetin viihdeosaston instassa otsikolla "Kuuminta Mellossa"

https://www.instagram.com/aftonbladetnoje/p/DVmONuXjXwQ/?img_index=1

Ja kaikkien Aftonbladetin kommentoijien mielestä KAJ oli illan tähti. Mikäpä mä olen heille väittämään vastaan.

Vierailija
14334/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti on nostanut esiin sen instan näkkileipävideon ja sen "Behind the scenes -pätkän. Yhteistyö Lins Åhmanin kanssa on jatkunut Mellon ajan.

Vierailija
14335/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksitoista pistettä Jakobin siniselle vintage-kukkaiskravatille! 

Vierailija
14336/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehti on nostanut esiin sen instan näkkileipävideon ja sen "Behind the scenes -pätkän. Yhteistyö Lins Åhmanin kanssa on jatkunut Mellon ajan.

Onko siitä joku juttu iltalehdessä....? Fanipalstallahan muutama tyyppi pahastui tuosta videosta pari päivää sitten. 

Vierailija
14337/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä joku juttu iltalehdessä....? Fanipalstallahan muutama tyyppi pahastui tuosta videosta pari päivää sitten. 

Anteeksi, meni taas lehdet sekaisin. Se oli IS. Siinä puhutaan reikäleivästä, joka olisi voinut olla vähän kovempi isku.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011862530.html

Vierailija
14338/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta väliaikanumerostahan löytyy vaikka mitä viittauksia. Diggiloon alkaessa pojat juoksevat lavalle vilkutellen, mutta Herreys ei niin tehnyt alkuperäisessä koreografiassaan. Tuo vilkutustyyli on aivan kuin Axelin lempimusikaalin Book of Mormonin aloitusnumerossa "Hello", lyhythihaiset valkeat paidatkin ja solmiot. Puhdasta sattumaako..? En saa tähän viestiin linkitettyä "Hello"-klippiä, yritän linkittää uuteen viestiin.

Vierailija
14339/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello-klippi vilkutuksineen

Vierailija
14340/14412 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, meni taas lehdet sekaisin. Se oli IS. Siinä puhutaan reikäleivästä, joka olisi voinut olla vähän kovempi isku.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011862530.html

Seiskassa oli tuosta videosta myös. 

Seiskan jonninjoutavat roskalöpinät mä nyt vielä jotenkin ymmärrän, mutta onko Ilta-sanomillakin oikeat uutisaiheet vähissä, kun on tuostakin pitänyt juttu aikaansaada oikein valtakunnalliseen mediaan 😄.