Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Skitsofreenikon mahdollisuudet pariutumiseen?

Vierailija
15.08.2026 |

Onko mitään mahdollisuuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen hullu saattaa ymmärtää jos sitoudut hoitoon ja lääkitykseen.

Vierailija
2/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen hullu saattaa ymmärtää jos sitoudut hoitoon ja lääkitykseen.

Onko tämä ainoa mahdollisuus? Sopivan kumppanin löytyminen mt ympäristöistä vaikuttaa hankalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäs sktsofrenian entinen nimi ollut jakomielitauti? Antaisiko se luvan kaksinnaimiseen?

Vierailija
4/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tämäkin aloitus olla tehty sillä mielin että mahdollisimman paljon saadaan mt-ongelmaisia haukuttua. 

Vierailija
5/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sitoutunut hoitoon ja on tasapainossa niin miksei?

Vierailija
6/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikäs sktsofrenian entinen nimi ollut jakomielitauti? Antaisiko se luvan kaksinnaimiseen?

Mitä minä juuri luin...

Vierailija
7/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän ei kannata ainakaan lisääntyä, vahvasti periytyvää.

Vierailija
8/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko sitä ja skitsofreenikko tätä. Kahta skitsofreenikkoa ei välttämättä yhdistä mikään, ovat niin erilaisia luonteiltaan. Ihminen on muutakin kuin diagnoosinsa. Ethän sä diabeteksestä kärsiviäkään niputa puhumalla noin, diabeetikko sitä ja diabeetikko tätä. Yleensä sä puhut siitä ihmisestä, jolla nyt sitten sattuu olemaan diabetes. Jos sairaus saadaan tasapainoon, vaikka nyt sitten skitsofrenia, niin se ihminen on täysin normaali. Eikä edes skitsofreenikot ole koko ajan psykoosissa, haloo. Se on ihan erityinen skitsofrenian laji, jossa taantuu ym., eikä selviä enää itsenäisesti. En tiedä, onko kovinkaan yleinenkään enää nykyään.

Vierailija
9/9 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa tämäkin aloitus olla tehty sillä mielin että mahdollisimman paljon saadaan mt-ongelmaisia haukuttua. 

Mulla on mm cptsd, paniikkihäiriö, vakava ahdisuneisuus sekä masennus, dissosiaatiota ja vaikea unettomuus.

Kyllä mä haluaisin kumppanin ja mietin minkälainen voisi jaksaa mua. Tiedostan ja ymmärrän täysin että perus Pekka ei ongelmien kanssa osaa elää.

En usko että tulisin toimeen muun kuin toisen hullun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi