Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13730)

Vierailija
13721/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi keikka jälleen:

KAJ Naantalin kaivohuoneella 27.7.

https://www.naantalinkaivohuone.fi/tapahtumat/ma-27-7-unikeonpaiva-kaj/

Vierailija
13722/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni on olemassa myös alueellinen jako, ei pelkästään maakunnallinen. Alueellisessa jaossa esimerkiksi Savo kattaa sekä Etelä-Savon että Pohjois-Savon. Karjala sekä Etelä-Karjalan että Pohjois-Karjalan. Ja Pohjanmaa sekä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan. Tarpeetonta semantiikkaa toki, mutta tähän ketjuun mahtuu tarpeellisen lisäksi varmaan myös vähän pilkunkopulaatiota.  :)

Ei ole mitään Pohjois-Pohjanmaata, vaan Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa viralliset nimikkeet ja google on keksitty myöskin että.

Juu, Google on keksitty mutta Googlesta ainakin minä löysin että on olemassa sellainen kuin Pohjois-Pohjanmaan maakunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13723/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole mitään Pohjois-Pohjanmaata, vaan Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa viralliset nimikkeet ja google on keksitty myöskin että."

Mitä hemmettiä??? Onko Pohjois-Pohjanmaa kadonnut taivaan tuuliin? Miksei tästä ole uutisoitu missään? Mulla on Oulussa tuttaviakin, onko nekin hävinneet samassa rytäkässä?

Vierailija
13724/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi keikka jälleen:

KAJ Naantalin kaivohuoneella 27.7.

https://www.naantalinkaivohuone.fi/tapahtumat/ma-27-7-unikeonpaiva-kaj/

Tämähän voisi olla myös tosi kiva. Tuonne ei ainakaan paljoa porukkaa luulisi mahtuvan eli ehkä intiimi.

Vierailija
13725/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se sattumaa että näin monta keikkaa ilmoitettu järjestäjän toimesta samana päivänä, vai onkohan KAJ/heidän keikkamyyjänsä saanut itse päättää koska keikkansa saa julkaista ja antaneet nyt julkaisuluvan?

Vierailija
13726/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se sattumaa että näin monta keikkaa ilmoitettu järjestäjän toimesta samana päivänä, vai onkohan KAJ/heidän keikkamyyjänsä saanut itse päättää koska keikkansa saa julkaista ja antaneet nyt julkaisuluvan?

Mä luulen että ei ole sattumaa. Ehkä on haluttu ilmoittaa ensin tuo stadionkonsertti ja varmistaa, että sen paikkoja saadaan myytyä.

Ruotsalaiset ovat saaneet vasta Uppsalan.

Vierailija
13727/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt pukkaa keikkailmoitusta yhtenä päivänä 😄. Toi Naantalihan kuulostaa kivalta. Mä jo aiemmin suunnittelin, että jos lähtis sinne Viking Gracelle toukokuussa, mutta enpäs taida lähteäkään, kun tulee näitä muita. Laivalla varmasti hyvä meno, mutta olen surkea laivamatkustaja (merisairas suunnilleen rasvatyynelläkin), enkä oikein muutenkaan tyklää siitä "laivameiningistä". 

Mutta Naantali! 

Vierailija
13728/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että ei ole sattumaa. Ehkä on haluttu ilmoittaa ensin tuo stadionkonsertti ja varmistaa, että sen paikkoja saadaan myytyä.

Ruotsalaiset ovat saaneet vasta Uppsalan.

Se yksi faniryhmän ruotsalaisrouva (jankkaaja) repii pelihousunsa...

Sori. Oli pakko kommentoida. 

Vierailija
13729/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni on olemassa myös alueellinen jako, ei pelkästään maakunnallinen. Alueellisessa jaossa esimerkiksi Savo kattaa sekä Etelä-Savon että Pohjois-Savon. Karjala sekä Etelä-Karjalan että Pohjois-Karjalan. Ja Pohjanmaa sekä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan. Tarpeetonta semantiikkaa toki, mutta tähän ketjuun mahtuu tarpeellisen lisäksi varmaan myös vähän pilkunkopulaatiota.  :)

Ei ole mitään Pohjois-Pohjanmaata, vaan Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa viralliset nimikkeet ja google on keksitty myöskin että.

Juu, Google on keksitty mutta Googlesta ainakin minä löysin että on olemassa sellainen kuin Pohjois-Pohjanmaan maakunta.

Mutta onko siis Pohjanmaa = Pohjoispohjanmaa eli onko niitä alueita nyt siellä kolme vai neljä, putosin kärryiltä? Ja eriävät tiedot sit sivuilla.

Vierailija
13730/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskus ainakin listaa maakunnat Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjois-Pohjanmaa. 

Mutta, vanha sanonta sanoo, että "vale, emävale, tilasto", joten en nyt sitten tiedä tätäkään... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän