Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13684)
"Vanha tuotanto ei ole vain auttanut suosin kasvattamisessa, vaan se on meistä varmaan suurimmalle osalle ollut se syy suosioon. Bara bada bastu oli vain se ilmainen näyte, jota kautta meidät koukutettiin aina vain syvemmälle. Tällä ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään tekemistä Mellojen ja BBB:n kanssa. Elovenasta ekstaasiin."
Niinpä. Tosin mä suhtaudun noihin melloihin ja viisuihin niin välinpitämättömästi, että BBB ei riittänyt edes syötiksi. Toki nielaisin herkkupalan mutta jatkoin sitten elämääni. Mun kohtalokseni koitui Nissan bromsa, jonka kaveri lähetti. Siitä en pystynyt räpistelemään irti, ja annokset kasvoi nopeasti. Enää ei tepsisi tehokkainkaan vieroitushoito, enkä sitä paitsi suostuisi hoitoon edes lähtemään. Täällä pysytään, tappiin asti.
^ No turha tätä on hoitaa kenelläkään. Parantavaa hoitoa ei ole. Eikä kyllä ole sairaudentuntoakaan. Säästetään mieluummin yhteiskunnan resurssit jonnekin, missä on edes toivoa.
Kun nyt Melloistaa puhutaan, niin tässä hetki, jota kelpaa katsella uudestaan. Olen tämän nähnyt monta kertaa mutta joka kerran löydän jotain uutta. Jakobin aivotoiminnan lakkaaminen on tuttua, mutta nyt huomasin, ettei Kevininkään korvien väli täysin normaalisti toimi. Enkä muistanut, että kun Jakob palaa tajuihinsa ja avaa suunsa, sieltä tulee suomeksi "Kiitos Suomi".
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt Melloistaa puhutaan, niin tässä hetki, jota kelpaa katsella uudestaan. Olen tämän nähnyt monta kertaa mutta joka kerran löydän jotain uutta. Jakobin aivotoiminnan lakkaaminen on tuttua, mutta nyt huomasin, ettei Kevininkään korvien väli täysin normaalisti toimi. Enkä muistanut, että kun Jakob palaa tajuihinsa ja avaa suunsa, sieltä tulee suomeksi "Kiitos Suomi".
Tätä kelpaa katsoa aina uudestaan. Kevin on tosiaan ihan pöllämystynyt vielä pitkään sen jälkeen kun Jakob on jo herännyt henkiin.
Mua naurattaa nykyisin aina kun se keskimmäinen takarivin ukoista saa nenäverenvuodon ja joutuu kyykkimään siellä taustalla. Hän kertoi jossain siitä niin hauskasti. Aikaisemmin en kiinnittänyt häneen mitään huomiota voiton selvittyä.
Oivalsin tänään ainakin itselleni uuden näkökulman, miksi KAJ'n tuotanto on niin kiehtovaa ja puoleensavetävää.
Se on ystävällistä ja lempeää, mutta samalla siitä puuttuu toksinen positiivisuus täysin. Se on vilpittömällä tavalla positiivista, mutta sallii myös elämän tummemmat sävyt. Se ei pyri sulkemaan pois myöskään kyynisyyttä, vaan antaa sen kukoistaa kuin rikkaruoho niityllä. Kaikki kukat kelpaavat heille.
Uskon jopa, että fanikunnan sitkeys tuulessa ja tuiskussa johtuu siitä, että porukassa on paljon elämää nähneitä, jotka olemme myös oppineet, että elämä ei ole nätiksi trimmattu kukkapenkki vaan välillä melkoinen rytökasa, jonne sinnekin löytää tiensä vähintään voikukka.
E jöutas ti lev!