Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13730)

Vierailija
13701/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi keikkatieto: KAJ BIllnäsissä 10.7. https://billnas.fi/tapahtuma/kaj-billnas-bruk-10-7-2026/?

Alueella on hyvin rajallisesti parkkipaikkoja, joten kannattaa ostaa bussikuljetus. (Sivuilla erikseen myynnissä.)

Ahaa. Just ajattelin, että autolla tulisin, mut pitääpä sitten vielä miettiä tuota. Niin pitkä aika siitä kun tuolla olen käynyt, etten enää muista aluetta. No lippukin on vielä ostamatta. Se on ilmeisesti jossain ulkoterassilla tms. jossa seisomapaikat...? 

Vierailija
13702/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna minun mielestäni Aitooseen oli liian pitkä matka lähteä päiväsiltään, mutta tänä vuonna en miettinyt hetkeäkään lähtöä saman matkan päähän Billnäsiin. 

Näin se vaan tämä tauti etenee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13703/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi keikkatieto: KAJ BIllnäsissä 10.7. https://billnas.fi/tapahtuma/kaj-billnas-bruk-10-7-2026/?

Alueella on hyvin rajallisesti parkkipaikkoja, joten kannattaa ostaa bussikuljetus. (Sivuilla erikseen myynnissä.)

Ahaa. Just ajattelin, että autolla tulisin, mut pitääpä sitten vielä miettiä tuota. Niin pitkä aika siitä kun tuolla olen käynyt, etten enää muista aluetta. No lippukin on vielä ostamatta. Se on ilmeisesti jossain ulkoterassilla tms. jossa seisomapaikat...? 

Billnäsin ruukin omilla sivuilla kehuvat, että heillä on hyvin parkkipaikkoja useilla alueilla. Isojen tapahtumien yhteydessä voi pysäköidä tien varteen. 

Tietenkin on todella hyvä, jos mahdollisimman monet tulevat busseilla. Itse menen autolla kun en asu kätevästi reittien varrella.

Vierailija
13704/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää keikkoja julkaistu. Seinäjoen Supersunnuntai 19.7. Tiedotteen mukaan kesän ainoa festarikeikka.
Vaasan konsertti ei siis olekaan kesän ainoa esiintyminen Pohjanmaalla.

Vierailija
13705/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaus katosi jonnekin. Olin tuolla vuosi sitten ja vaikka autopaikkoja on, ne oli suurelta osin täynnä, vaikka ei edes ollut yhtä aikaa kuin muutaman firman tilaisuudet. Eli periaatteessa siellä on autopaikkoja, mutta todellisuudessa tekee nopeasti tiukkaa, jos isoon tilaisuuteen suuri osa tulee autolla.

Vierailija
13706/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää keikkoja julkaistu. Seinäjoen Supersunnuntai 19.7. Tiedotteen mukaan kesän ainoa festarikeikka.

No, samalla logiikalla tämäkään ei sitten varmaan ole kesän ainoa festarikeikka.

Vierailija
13707/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkoterassilla vaan Iso paja -nimisessä teollisuushallissa.

Vierailija
13708/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ulkoterassilla vaan Iso paja -nimisessä teollisuushallissa.

Sepä kiva .-)

Sinne mahtuu lähteestä riippuen 750-1500 ihmistä eli joka tapauksessa pienempi tilaisuus kuin esim. viime vuonna Logomolla, jossa olin.

Vierailija
13709/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj'han ei varmasti sovi kaikkia vuoden keikkojaan yhtenä ja samana päivänä. He tekevät sopimuksia sitä mukaa kuin tilaisuuksia tulee. Niin että Vaasa oli varmaan "Pohjanmaan ainoa" siinä vaiheessa, kun se julkistettiin. Ja Seinäjoki on "vuoden ainoa festari" siihen asti, kunnes joku muu festivaali tekee heille tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä. Toivotaan toki, että sellaisia tarjouksia tulee heille eteen vielä monta.  :)

Vierailija
13710/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse menen ilman muuta mieluummin KAJ'n omalle keikalle/konserttiin, kuin festareille. Tietysti festareillekin sitten, jos ei muuta olisi tarjolla 😊. Pääasia että pääsee jossakin heidät näkemään. 

Vierailija
13711/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vastaus katosi jonnekin. Olin tuolla vuosi sitten ja vaikka autopaikkoja on, ne oli suurelta osin täynnä, vaikka ei edes ollut yhtä aikaa kuin muutaman firman tilaisuudet. Eli periaatteessa siellä on autopaikkoja, mutta todellisuudessa tekee nopeasti tiukkaa, jos isoon tilaisuuteen suuri osa tulee autolla.

No sit pitää vaan tulla todella ajoissa, että saa auton johonkin. 

Vierailija
13712/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viestien katoaminen on jännä. Mulle tullut nyt monta kertaa ilmoitus, että "viestisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan sen jälkeen". Eipähän ole kertaakaan vielä julkaistu, vaikka viestissä ei ole ollut yhtään mitään kyseenalaista 😄. 

Vierailija
13713/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vois olla jopa mahdollinen mennä vauvankin kanssa, kun tää oli joku perhepäiväjuttu, eli ei varmaan kovin myöhään, ja sinänsä kohtuullisen matkan päässä. Toki ei  ehkä oo kovin pitkä tai paras mahdollinen setti, mutta jos näyttää että mihinkään muualle en pääse niin tätä vois harkita, ainakin jos ei oo hirveän kallis. 

Vierailija
13714/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^  Se viestien katoaminen on joku koodaajien bugi. Mun viestit häviää aina bittiavaruuteen, jos teen ne vastauksena johonkin aiempaan. Ja mitään sensuroitavaa niissä ei taatusti ole. Siksi olenkin ruvennut kirjoittamaan ne itsenäisinä kommentteina ilman vastaus-toimintoa.

Vierailija
13715/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaanpa uudestaan kun edellinen yritys katosi. Seinäjoki ei ole Pohjanmaan maakunnassa vaan Etelä-Pohjanmaata. Pohjanmaa on virallisesti se KAJLAND l. pääosin ruotsinkielinen kaistale rannikolla. Sitten on vielä Keski- ja Pohjois-Pohjanmaatkin. KAJ'n keikka lienee siis ainoa Pohjamaan maakunnassa. Etelä-Suomesta käsin nuo neljä maakuntaa sulautuvat valitettavasti yhdeksi (ja siitä on ollut ongelmia pubivisassa).

Vierailija
13716/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: ainoa festarikeikka Pohjanmaalla.

Vierailija
13717/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni on olemassa myös alueellinen jako, ei pelkästään maakunnallinen. Alueellisessa jaossa esimerkiksi Savo kattaa sekä Etelä-Savon että Pohjois-Savon. Karjala sekä Etelä-Karjalan että Pohjois-Karjalan. Ja Pohjanmaa sekä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan. Tarpeetonta semantiikkaa toki, mutta tähän ketjuun mahtuu tarpeellisen lisäksi varmaan myös vähän pilkunkopulaatiota.  :)

Vierailija
13718/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni on olemassa myös alueellinen jako, ei pelkästään maakunnallinen. Alueellisessa jaossa esimerkiksi Savo kattaa sekä Etelä-Savon että Pohjois-Savon. Karjala sekä Etelä-Karjalan että Pohjois-Karjalan. Ja Pohjanmaa sekä Etelä-Pohjanmaan, Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjois-Pohjanmaan. Tarpeetonta semantiikkaa toki, mutta tähän ketjuun mahtuu tarpeellisen lisäksi varmaan myös vähän pilkunkopulaatiota.  :)

Jep. Itse asun Lahdessa, joka on osa Päijät-Hämettä, joka on siis eri maakuntaa kuin Kanta-Häme jossa sijaitsee muun muassa Hämeenlinna, mutta alueellisesti usein puhutaan Hämeen alueesta tarkoittaen sekä Päijät- että Kanta-Hämettä.

Vierailija
13719/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään Pohjois-Pohjanmaata, vaan Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Etelä-Pohjanmaa viralliset nimikkeet ja google on keksitty myöskin että.

Vierailija
13720/13730 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse asun Lahdessa, joka on osa Päijät-Hämettä, joka on siis eri maakuntaa kuin Kanta-Häme jossa sijaitsee muun muassa Hämeenlinna, mutta alueellisesti usein puhutaan Hämeen alueesta tarkoittaen sekä Päijät- että Kanta-Hämettä.

Ton nyt tietää tyhmempikin, kouluja käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi