Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15544)

Vierailija
13741/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä on ollut hieno ketju. Pidetään se sellaisena. Ei ruveta riitelemään mitättömyyksistä. Ollaan Kaj'n arvoisia!

Vierailija
13742/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen on julkinen kun on jo lehdissäkin. 

Missä lehdessä muka?

https://www.is.fi/viihde/art-2000011827958.html

Juttu julkaistu klo:17.15 eli silloin ku kirjoitin ei vielä ollut.

Kyllä se parista lehdestä löytyi jo ennen sitä.

Ei kerrottu mistä eli nönnönnöö.

Suomenkieliseen keskusteluun on loogisinta linkata suomenkielinen uutinen, jos sellainen on jo olemassa.

Silloin kun minä etsin, ei vielä ollut, kirjoitin klo:17.14 viestin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutinen on julkinen kun on jo lehdissäkin. 

Missä lehdessä muka?

https://www.is.fi/viihde/art-2000011827958.html

Juttu julkaistu klo:17.15 eli silloin ku kirjoitin ei vielä ollut.

Kyllä se parista lehdestä löytyi jo ennen sitä.

Ei kerrottu mistä eli nönnönnöö.

Suomenkieliseen keskusteluun on loogisinta linkata suomenkielinen uutinen, jos sellainen on jo olemassa.

Silloin kun minä etsin, ei vielä ollut, kirjoitin klo:17.14 viestin.

Juurihan ilouutisen tänne tuonut ja nyt jo poistetun viestin kirjoittaja kertoo lukeneensa asian HBL:stä. Löytyi myös ruotsalaisesta lehdestä ennen kuin kirjoitit viestisi.

Vierailija
13744/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uutinen on julkinen kun on jo lehdissäkin." 

Minä kirjoitin tuon, kun näin HBL:n uutisen joka julkaistu 16:32. Sori nyt, kun unohdin lisätä lähteen, tiedän tiedän, että se selvyyden vuoksi ja turhan hässäkän välttämiseksi olisi hyvä aina laittaa. 

Olisiko tämä asia nyt selvä ja loppuunkäsitelty, ja voisimmeko siirtyä eteenpäin. Kiitos. 

Vierailija
13745/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos Kevin ei ollut muiden poikain kanssa mittailemassa Hemmaplania. Hiihtämässä muka...

Kävi myös mielessä, onko syy Kevinin poissaoloon kuvatuista videoista iloinen perhetapahtuma. Onpa mukava uutinen!

Ja kylläpä Kevin on nuoren ja onnellisen näköinen tuore isä Ilta-Sanomien julkaisemassa Instagram-kuvassa!

Vierailija
13746/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muuten ollut kuuntelemassa mitään keikkaa tuolla Billnäsissä? Joku faniryhmäläinen kertoi, että akustiikka on surkea (hänen mielestään) . No jos se on joku vanha teollisuushalli, niin ei varmasti olekaan mikään konserttisali. Joka tapauksessa lippu on hommattu ja sinne olen menossa. Jo viime vuonna päätin, että käyn kaikki keikat, mitkä ovat mahdollisuuksien rajoissa. Otan takaisin kaikki menetetyt vuodet 😊. 

Vierailija
13747/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos Kevin ei ollut muiden poikain kanssa mittailemassa Hemmaplania. Hiihtämässä muka...

Kävi myös mielessä, onko syy Kevinin poissaoloon kuvatuista videoista iloinen perhetapahtuma. Onpa mukava uutinen!

Ja kylläpä Kevin on nuoren ja onnellisen näköinen tuore isä Ilta-Sanomien julkaisemassa Instagram-kuvassa!

Ja jos he haluaisivat pitää uutisen täysin yksityisenä, asiaa ei varmaankaan olisi postattu julkisesti näkyvillä olevalle sometilille.

Vierailija
13748/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea koko perheelle! 🤗🥰

Vierailija
13749/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko kukaan muuten ollut kuuntelemassa mitään keikkaa tuolla Billnäsissä? Joku faniryhmäläinen kertoi, että akustiikka on surkea (hänen mielestään) . No jos se on joku vanha teollisuushalli, niin ei varmasti olekaan mikään konserttisali. Joka tapauksessa lippu on hommattu ja sinne olen menossa. Jo viime vuonna päätin, että käyn kaikki keikat, mitkä ovat mahdollisuuksien rajoissa. Otan takaisin kaikki menetetyt vuodet 😊."

Akustiikkaa tarvitaan akustisissa konserteissa. Sähköisesti vahvistetun musiikin kannalta on aika yksi lysti, missä soitetaan, ja eiköhän Kaj'lla ole käytössä mikrofonit ja sähkökitarat tuollakin. Joten ei huolta. Toteutuu seisomakatsomona, eli tupa tulee ihan täyteen, ja tunnelma on takuulla huikea. Sekaan vaan!

Vierailija
13750/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hieno uutinen Keviniltä! Niin onnellisen ja hienon näköinen perhe kuvassa.

Vierailija
13751/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa, missä on tiedotettu Kaj'n esiintyvän Seinäjoen supersunnuntaissa? Festivaalin omilta sivuilta en löydä tuollaista tietoa, en myöskään lippuja myyvän Tiketin enkä Kaj'n sivuiltakaan. Tiedän kyllä olevan surkea etsijä, mutta haluaisin olla ihan varma ennen kuin ostan lippuja.

Vierailija
13752/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersunnuntain facebook-sivuilla. Kurkkaapa sieltä. En osaa linkittää tähän. 

Vierailija
13753/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku kertoa, missä on tiedotettu Kaj'n esiintyvän Seinäjoen supersunnuntaissa? Festivaalin omilta sivuilta en löydä tuollaista tietoa, en myöskään lippuja myyvän Tiketin enkä Kaj'n sivuiltakaan. Tiedän kyllä olevan surkea etsijä, mutta haluaisin olla ihan varma ennen kuin ostan lippuja.

Ainakin täällä: 
https://www.ilkkapohjalainen.fi/kaj-tekee-kesalla-vain-yhden-festarikei…

Ja Facebookissa Supersunnuntain seinällä.

Vierailija
13754/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin ihmistä on täällä tainnut kertoa, että on nähnyt ruotsinkielistä unta tai että on itse puhunut unessa ruotsia. Mä liityin viime yönä samaan joukkoon, suureksi ällistyksekseni. Olin muka istuvinani junassa ja käännyin vieressä istuvan puoleen ja kysyin jotain ravintolavaunun aukiolosta tms. Ja nainen vastasi ruotsiksi. Olen siis ihan kokonaan ja täysin suomenkielinen enkä käytä ruotsia oikein missään. Mutta tähän pisteeseen on munkin tautini edennyt.

Vierailija
13755/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävät! Nyt lippukauppaan ja kesällä koko perheellä Seinäjoelle! Tulee korkattua uusi kaupunki Suomen kartalla.

Vierailija
13756/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tautia on liikkeellä. Mä juttelin toissa yönä aivan sujuvasti ruotsiksi Jakobin kanssa. En enää muista mistä, mutta sujui kuin vettä vaan. 

Vierailija
13757/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden UMK-bändi Komiat kertoivat eräässä haastattelussa tavanneensa KAJ'n Emma gaalan pressitilaisuudessa (tai siis oikeastaan tapasivat KJ:n, sillä Axel ei ollut tuolla paikalla), olivat kuulemma todella mukavia. Olivat vähän jutelleet. On se kyllä ihanaa, miten lähes aina kun joku kertoo kohtaamisestaan KAJ'n (tai jonkun jäsenistä) kanssa, niin yksi sana jolla heitä kuvaillaan on "mukava".😊

Vierailija
13758/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin tutuntutusta, joka työkseen siivoaa (mm.) keikkabäkkäreitä. Hän oli oikein päivittelemällä päivitellyt, kuinka siistiksi KAJ oli takahuoneen jättänyt (ja hänellä on vertauskohtia kymmeniltä vuosilta). Olivat niin huolellisesti korjanneet kaikki jälkensä, ettei siivottavaa oikeastaan ollut. On kuulemma pitänyt olla "tosi kunnollinen kotikasvatus" näillä pojilla.  :D

Vierailija
13759/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme Mello viikonloppua jäljellä, onko veikkauksia minä lauantaina kannattaa istua telkkarin ääressä? Tänä viikonloppuna kisataan Malmössä, mutta tuleeko liian pian uudelle iskälle? Ensi viikonloppuna Mellot on Sundsvallissa ja samaan aikaan on UMK, jossa nähdään KAJ'n musiikkivideo, live-esiintymisestä ei ole mainittu mitään. Mellon finaali on Tukholmassa 7.3.2026 ja samaan aikaan on Suomessa Emma-gaala, jossa KAJ on ehdokkaana.

Vierailija
13760/15544 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin tutuntutusta, joka työkseen siivoaa (mm.) keikkabäkkäreitä. Hän oli oikein päivittelemällä päivitellyt, kuinka siistiksi KAJ oli takahuoneen jättänyt (ja hänellä on vertauskohtia kymmeniltä vuosilta). Olivat niin huolellisesti korjanneet kaikki jälkensä, ettei siivottavaa oikeastaan ollut. On kuulemma pitänyt olla "tosi kunnollinen kotikasvatus" näillä pojilla.  :D

Jo kun luulin, että eivät voisi olla enää yhtään ihanampia... Tässä ihan vanhan tädin sydän sulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan