Työttömän kannattaa tehdä oma työnhakuprofiilinsa jo nyt koska syyskuusta alken se muuttuu pakolliseksi
tekemättä jättäminen aiheuttaa karenssin myös cveen ajan tasalle saatto sekä piilo työpaikkoja haravointi edistyää työllistymistä
Kommentit (43)
Aikamoista kielen osaamista aloituksessa. Pitäisiköhän ap:n päivittää omia taitojaan ja mennä kenties ihan jollekin kurssille.
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta. Jos työntekijä ei tee sitä itse, niin virkailija tekee.
eivät tee kun ne ei ehdi mutta automatiikka pitää huolen siittä että karenssi napsahtaa
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kielen osaamista aloituksessa. Pitäisiköhän ap:n päivittää omia taitojaan ja mennä kenties ihan jollekin kurssille.
ihan ymmärrettävää kieltä vai mitä kohtaa et ymmärtänyt aloituksessa?
Työttömän Persun aamurunkkaukset käynnistyivät.
Vierailija kirjoitti:
joko SINÄ olet tehnyt oman työnhakuprofiilisi HOX HOX
Tämäkin on oikeasti ihan turhaa ja näennäistekemistä. Kuka työnantaja muka mitään profiileja selailisi, hah hah.
Etsitään vaan konsteja kampittaa työttömiä ja tekosyitä antaa sanktioita.
Työttömän ei pidä tehdä mitään oma aloitteisesti. Siitä tulee aina karenssi jos työtön tekee jotain ihan itse. Aina pitää olla ensin lupa työkkäriltä. Ja kirjallisena koska kuitenkin yrittävät laittaa karenssiin joko siksi että työtön teki jotain tai jätti tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota noin vakavasti. Näppäilyvirheitä tulee.
Eri
Minä tein. Hyvin lyhytsanainen versio minulla. Helppoa kuin heinänteko.
Tosiaan suosittelen tekemään kun ei oo tietoa mitä siitä seuraa jos se ei ole syyskuun alussa valmis.
Se on anonyymi. S-postiosoitekin on minulla sellainen, että siitä ei tiedä kenen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eihän siinä mitään näppäilyvirheitä ollut, muita virheitä kylläkin. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan ymmärrettävää kieltä vai mitä kohtaa et ymmärtänyt aloituksessa?
Minä ymmärsin. Silti silmiä särkee välimerkkien puute, yhdyssanavirhe jne. Isot alkukirjaimetkin kuuluvat suomen kielessä lauseen alkuun.
Teen sitten kun pakotetaan tekemään. En aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sinä "eri", tykkäät varmaan kontrolloida kaikkea elämässäsi ja inhoat epäjärjestystä ja tyhmiä ihmisiä. Mitä muuten harrastat?
-ERI
Vaino, maalittaminen ja pakkomielle ei lopu, ei muutu eikä muuta kohdettaan. Tolpat ei siirry.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse joka päivä noista aamurutiineistasi kertoa.
Ei pidä, koskee uusia työttömiä, pidempään olleiden pitää tehdä tai virkailija tekee, vasta kun suunnitelma päivitetään. Johan se minun kanssa päivitettiin kesällä 2025
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Älä ota noin vakavasti @utisti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä, koskee uusia työttömiä, pidempään olleiden pitää tehdä tai virkailija tekee, vasta kun suunnitelma päivitetään. Johan se minun kanssa päivitettiin kesällä 2025
Mun suunnitelma päivitettiin tällä viikolla. Tein sen työnhakuprofiilin valmiiksi pari päivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Teen sitten kun pakotetaan tekemään. En aiemmin.
Helpottaisi jos tekisit sellaisen lyhytsanaisen kuten minä tein. Sit se on pois päiväjärjestyksestä.
Minä en uskaltanut jättää tekemättä kun en tiedä tulisko 7 pvän karenssi. Seuraavasta velvollisuuden laiminlyönnistä
olis oltava töissä 6 viikkoa vähintään vaikka töitä ei ole, saadakseen yleistukea.
Ei aiheuta. Jos työntekijä ei tee sitä itse, niin virkailija tekee.