Onko KAJ yhden hitin ihme?
Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua
Kommentit (13770)
Mä luulen, että myös Vörjeans jättää bäkkärin moitteettoman siistiin kuntoon loppujen lopuksi. Onko tästä sisäpiiritietoa?
Vierailija kirjoitti:
"Kolme Mello viikonloppua jäljellä, onko veikkauksia minä lauantaina kannattaa istua telkkarin ääressä? Tänä viikonloppuna kisataan Malmössä, mutta tuleeko liian pian uudelle iskälle? Ensi viikonloppuna Mellot on Sundsvallissa ja samaan aikaan on UMK, jossa nähdään KAJ'n musiikkivideo, live-esiintymisestä ei ole mainittu mitään. Mellon finaali on Tukholmassa 7.3.2026 ja samaan aikaan on Suomessa Emma-gaala, jossa KAJ on ehdokkaana."
Jos veikata pitää, mä veikkaan finaalia. Se olisi se näyttävin paikka, mutta haluavatko antaa Kaj'lle niin suuren näkyvyyden? Toisaalta ehkä haluavat osallistua Emma-gaalaan ihan osoittaakseen arvostusta tapahtumalle, vaikka eivät luultavasti suurimpia palkintosuosikkeja olekaan. Sittenhän on vielä Iskelmä-gaala 20.2., mutta iskelmäkansa ei heitä varmaan äänestä (vähän outoa että ovat edes ehdolla) eivätkä he sinne mahdollisesti edes mene paikalle.
Niin, kumpi on tärkeämpi, Mello vai Emma? KAJ sentään on Mellon viimevuotinen voittaja mutta vain yksi monista Emma-ehdokkaista. En ole katsonut Mellon aiempia finaaleja niin tarkkaan että tietäisin miten näkyvä on edellisvuotisen voittajan rooli. En muista katsoneeni viimevuotisestakaan finaalista muuta kuin KAJ'n. Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Kolme Mello viikonloppua jäljellä, onko veikkauksia minä lauantaina kannattaa istua telkkarin ääressä? Tänä viikonloppuna kisataan Malmössä, mutta tuleeko liian pian uudelle iskälle? Ensi viikonloppuna Mellot on Sundsvallissa ja samaan aikaan on UMK, jossa nähdään KAJ'n musiikkivideo, live-esiintymisestä ei ole mainittu mitään. Mellon finaali on Tukholmassa 7.3.2026 ja samaan aikaan on Suomessa Emma-gaala, jossa KAJ on ehdokkaana.
Veikkaan Mello-finaalia isyysloman takia mutta muutenkin vielä juhlavampi tilaisuus.
Ja tiedostan päällekkäisen Emma-gaalan.
Malmö olisi siltä kannalta loogisin, että siellä he itse kilpailivat vuosi sitten finaalipaikasta. Veikkaan, että vaikka eivät todennäköisesti ole itse paikalla UMK:ssa (tai ainakaan lavalla esiintymässä), niin saattaa olla etteivät halua olla Melloissa samaan aikaan (se voisi viedä suomalaisten huomiota UMK-finaalilta, kun tulevat suorana samaan aikaan). Finaalipäivänä saattavat olla tosiaan Emma-gaalassa, mutta toisaalta eivät esiinny siellä joten liekö pelkkä vieraana oleminen menisi edelle, jos olisivat saaneet kutsun esiintyä Mello-finaalissa. Ilmeisesti yleensä edellisen vuoden voittajat ovat esiintyneet juurikin finaalissa, mutta viime vuosi oli poikkeus kun vuoden 2024 voittajilla Marcuksella ja Martinuksella oli oma keikka finaalipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Malmö olisi siltä kannalta loogisin, että siellä he itse kilpailivat vuosi sitten finaalipaikasta. Veikkaan, että vaikka eivät todennäköisesti ole itse paikalla UMK:ssa (tai ainakaan lavalla esiintymässä), niin saattaa olla etteivät halua olla Melloissa samaan aikaan (se voisi viedä suomalaisten huomiota UMK-finaalilta, kun tulevat suorana samaan aikaan). Finaalipäivänä saattavat olla tosiaan Emma-gaalassa, mutta toisaalta eivät esiinny siellä joten liekö pelkkä vieraana oleminen menisi edelle, jos olisivat saaneet kutsun esiintyä Mello-finaalissa. Ilmeisesti yleensä edellisen vuoden voittajat ovat esiintyneet juurikin finaalissa, mutta viime vuosi oli poikkeus kun vuoden 2024 voittajilla Marcuksella ja Martinuksella oli oma keikka finaalipäivänä.
2022 ja 2023 edellisen vuoden voittaja on esiintynyt ekassa semifinaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että myös Vörjeans jättää bäkkärin moitteettoman siistiin kuntoon loppujen lopuksi. Onko tästä sisäpiiritietoa?
Freppa varmaan korjaa Tommyn ja Määninin jäljet.
"Mä luulen, että myös Vörjeans jättää bäkkärin moitteettoman siistiin kuntoon loppujen lopuksi. Onko tästä sisäpiiritietoa?"
Mä sanoisin, että Vöyrin kovin bändikin pehmenee siellä takahuoneessa. Uho jää lavalle ja haastatteluihin. Freppa nyt ainakin litistää huolellisesti trippimehutetransa paperi/pahviroskikseen ja irrottaa pillin muoviroskiin. Määnin ei ehkä litistä tölkkejään mutta nakkaa ne kuitenkin metallinkierrätyslaatikkoon. Ja Tommy tekee perässä niin kuin Määnin tekee edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Freppa varmaan korjaa Tommyn ja Määninin jäljet.
Niinhän se tietty on... Freppa katselee sohvalta tyyny sylissä Tommyn ja Määninin touhuja ja koittaa välillä hillitä menoa, mutta ei saa suunvuoroa. Ja lopuksi siivoaa sotkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos Kevin ei ollut muiden poikain kanssa mittailemassa Hemmaplania. Hiihtämässä muka...
Kävi myös mielessä, onko syy Kevinin poissaoloon kuvatuista videoista iloinen perhetapahtuma. Onpa mukava uutinen!
Ja kylläpä Kevin on nuoren ja onnellisen näköinen tuore isä Ilta-Sanomien julkaisemassa Instagram-kuvassa!
Ja jos he haluaisivat pitää uutisen täysin yksityisenä, asiaa ei varmaankaan olisi postattu julkisesti näkyvillä olevalle sometilille.
Saati alunperinkään kerrottu medialle linnan juhlissa.
"Kolme Mello viikonloppua jäljellä, onko veikkauksia minä lauantaina kannattaa istua telkkarin ääressä? Tänä viikonloppuna kisataan Malmössä, mutta tuleeko liian pian uudelle iskälle? Ensi viikonloppuna Mellot on Sundsvallissa ja samaan aikaan on UMK, jossa nähdään KAJ'n musiikkivideo, live-esiintymisestä ei ole mainittu mitään. Mellon finaali on Tukholmassa 7.3.2026 ja samaan aikaan on Suomessa Emma-gaala, jossa KAJ on ehdokkaana."
Jos veikata pitää, mä veikkaan finaalia. Se olisi se näyttävin paikka, mutta haluavatko antaa Kaj'lle niin suuren näkyvyyden? Toisaalta ehkä haluavat osallistua Emma-gaalaan ihan osoittaakseen arvostusta tapahtumalle, vaikka eivät luultavasti suurimpia palkintosuosikkeja olekaan. Sittenhän on vielä Iskelmä-gaala 20.2., mutta iskelmäkansa ei heitä varmaan äänestä (vähän outoa että ovat edes ehdolla) eivätkä he sinne mahdollisesti edes mene paikalle.