Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13417)
Stadion on jännä kun istumakatsomoa näyttäisi olevan kahdella lyhyellä sivulla ja yhdellä pitkällä sivulla. Katsoin netistä myös stadionin kuvia. Lava tulee siis toiselle pitkälle sivulle, mutta eihän se koko pitkää sivua vie vaan varmaan molemmille reunoille jää tyhjää tilaa ja skriinejä. A-katsomo ja VIP-katsomo eivät siis ole kovinkaan kaukana lavasta eli varmaan oikein hyvät istumapaikat siellä. Toisaalta jos permannolla on paljon porukkaa, osa joutuu varmaan olemaan sivussa ja ehkä huonolla näkyvyydellä lavalle.
Lol, ketään ei enää kiinnosta. Silti RKP:n puoluetoimisto kuvittelee, että KAJ on kovinkin freesi ja trendikäs :)
Hyi helvetti, toivottavasti pysyvät poissa UMK:sta. Toki suomalaisilla ei saa olla mitään kivoja asioita ilman pakkoruotsituspaskaa, joten eiköhän ruotslaisten säätiöiden korruptiorahalla taas jonkinlainen pääesiintyjän paikka järjesty.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko vielä tämän hillittömän runonlausuntaesityksen? Tuttua tematiikkaa monessakin kohtaa.
Onpa ruma kieli
Kyllä on ruotsi ruma kieli, suomi kuulostaa niin paljon kauniimmalta. Suomenkieliset kappaleetkin saavat Euroviisuissa ihailua vuodesta toiseen.
Mikä on tärkeintä maailmassa? Tietenkin hyvä äiti.
Mä muistelen Kaj'n viimekesäistä ensiesiintymistä tuolla Vaasan stadionilla. Se rankkasadekeikka (josta en nyt tähän hätään valitettavasti löydä mitään videota), jossa pojat läpimärkinä mutta ikionnellisina hyppivät lavalla leveästi hymyillen. Silloinhan lava ei ollut pitkällä sivulla vaan toisessa päädyssä. Olisiko ensi kesänä siis kuitenkin toisin?
Vierailija kirjoitti:
Mä muistelen Kaj'n viimekesäistä ensiesiintymistä tuolla Vaasan stadionilla. Se rankkasadekeikka (josta en nyt tähän hätään valitettavasti löydä mitään videota), jossa pojat läpimärkinä mutta ikionnellisina hyppivät lavalla leveästi hymyillen. Silloinhan lava ei ollut pitkällä sivulla vaan toisessa päädyssä. Olisiko ensi kesänä siis kuitenkin toisin?
Aijaa, mutta oliko se lava istumakatsomon edessä?
Mun mielestäni suoraan lavan edessä oli seisomakatsomo, samalla lailla kuin esimerkiksi Kaj on Ice -konsertissa. Mutta en nyt voi sataprosenttisesti luottaa muistiini, pitää kaivaa netistä jotain konserttikuvia tai -videoita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni suoraan lavan edessä oli seisomakatsomo, samalla lailla kuin esimerkiksi Kaj on Ice -konsertissa. Mutta en nyt voi sataprosenttisesti luottaa muistiini, pitää kaivaa netistä jotain konserttikuvia tai -videoita.
Joo mutta jäikö lavan taakse sitten istumakatsomo? Ehkä silloin ei tarvittu niin paljoa istumapaikkoja. Nyt on myynnissä paikkoja molempien lyhyiden sivujen katsomoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mutta oliko se lava istumakatsomon edessä?
Hei eikös se rankkasadekeikka ollut Pietarsaaressa?
Anteeksi, anteeksi! Muistin väärin. Ei se ollutkaan Vaasan stadion, jolla Kaj esiintyi elokuussa 2025, vaan Pietarsaaren uusi stadion. Liian vaikeita nuo Pohjanmaan kaupungit tällaiselle maalaisjuntille.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kolmanteentoista ja ilman mitään kytköstä mihinkään tärkeään: löysin aamun lehdistä Kevinin kaksoisolennon. Amerikkalainen näyttelijä, joka valitettavasti on menehtynyt nuorella iällä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c368d337-50a2-42f0-865c-acf05d…
Nää jutut on niin katsojan silmässä, omaan silmään Kevin ja James Van Der Beek eivät ole erityisen samannäköisiä
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu tosiaan, ettei lavaa ole merkattu katsomokarttaan. Periaatteessa VIP- ja A-katsomoissa on parhaat istumapaikat, mutta jos lava onkin niitä vastapäätä kentän toisessa päässä, niin parhaat istumapaikat olisi C:ssä ja B:ssä.
Joo, tuo oli vähän hämmentävää. Mä olen se joka kyseli tuosta lavasta aiemmin, ja varasin lopulta istumapaikat umpimähkään sieltä pitkältä sivulta. Nyt en sitten tiedä yhtään onko ne ns. hyvät vai huonot paikat?! Permannolla olisi tietysti parempi tunnelma jne. jne. joten siihen verrattuna tietysti huonot joka tapauksessa...
Itse ostin permantolipun. Te, jotka katsoitte tai ostitte istumapaikkalippuja, oliko niitä mennyt jo paljon vai saiko valittua paikan sieltä mistä halusikin?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin permantolipun. Te, jotka katsoitte tai ostitte istumapaikkalippuja, oliko niitä mennyt jo paljon vai saiko valittua paikan sieltä mistä halusikin?
No kun ei tiennyt mistä se paikka kannattaisi haluta! 😅
Mutta joo, hyvin oli paikkoja mistä valita. Oli siellä kyllä paikoitellen jo täysin myytyjäkin rivejä. Tämä siis aamulla n. klo 10.
Eihän tästä työpäivästä tule mitään, kun pitää aina tasatunnein (ja varmuuden vuoksi muutaman kerran välissä), käydä katsomassa onko UMK:n someen tullut jotain päivitystä.
Sinne kuuluukin