Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13453)
"Eli tässä pitää sitten seuraavaksi ruveta katsomaan lastenoohjelmaa, jotta saa kuunnella poikien ääniä. Onhan tämä ehkä viihdyttävämpää kuin se täällä usein toivottu puhelinluettelon lukemisen kuuntelu."
Jep. Jakob (siis ääni) on sarjassa hevonen nimeltä Hans Hinderstopfler 😄, Kevin Uffe ja Axel Rurik.
Mitä kuuluu, KAJ? -musiikkivideo siis UMK:ssa 28.2. https://www.instagram.com/p/DUqJws8AACm/
mutta tapahtuuko huomennakin jotain?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu, KAJ? -musiikkivideo siis UMK:ssa 28.2. https://www.instagram.com/p/DUqJws8AACm/
mutta tapahtuuko huomennakin jotain?
Sitä minäkin tässä pohdin ja luulen että tapahtuu eikä se ole Vaasan konsertin lipunmyynnin alkaminen.
Jos jotain tapahtuu 13.2. niin veikkaisin biisin ilmestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta kymmenenteen. Luulin jo paljon asioita KAJ'sta tietäväni, mutta jälleen putkahti jostain esiin sellaista, mikä mennyt multa ihan ohi. TV-sarja Tallilla (På Stallet). Ilmeisesti joku nuorten realitysarja, näyttää olevan Areenassa. KAJ on mukana ääninäyttelijänä puhuvien hevosten muodossa ja kommentoi tapahtumia.
Itsellä kun ei ole jälkikasvua eikä tuttavapiirissäkään nuorisoa, niin enpäs tosiaan ole tällaistakaan KAJ-juttua tiennyt. Monenlaisessa ovat pojat olleet mukana 😊
Hei vautsi, kiitos tästä tiedosta, enpä myöskään ole kuullut. Tää täytyykin katsoa yhdessä heppahullun tyttären kanssa. Valtavasti ovat tosiaan tehneet Ylelle juttuja.
Mä uskoisin myös että ainakin kenttälippuja riittää vielä kesälläkin , kun tuonne stadionille mahtuu niin paljon ihmisiä. Itse en todennäköisesti paikalle pääse sen vauvan takia, mutta jos sit lähempänä näyttää että pääsisinkin niin uskon ja toivon että kenttälipun voisi vielä saada.
Turhan pitkälle en kuitenkaan lipunostoa lykkäisi, jos vaan on mahdollisuus hankkia. Mun vaasalainen setä aina sanoo, että KAJ myy ihan joka kerta kaiken loppuun Vaasassa ja muualla Pohjanmaalla missä vaan esiintyvätkin. Kannatus on kotikentällä niin kovaa. Ja nythän meitä ryntää vielä porukkaa paikalle muualta Suomesta ja ulkomaita myöten.
Pohjalainen yleisö on joo tosi uskollista. Kajkki menee, mitä Kaj vaan toimittaa. Kun pojat Mello-voiton jälkeen polkaisi pystyyn sen ex tempore -keikan Vaasan jäähalliin, heidän oli pakko yhdessä viikonlopussa vetää neljä konserttia putkeen, ja silti liput loppui kesken. Jo ennen kuin Melloista oli tietoakaan Närpiön uimahalli myi loppuun hetkessä, vaikka konsertti oli tulossa vasta vuoden päästä ja Närpiö pikkukylä. Niin ja sitten oli se yksi kesäkeikka Pietarsaaressa, jossa he vetivät tuosta vaan 7 000 hengen yleisön, eikä Pietarsaarikaan varsinainen metropoli ole. Aika kova tulee meininki olemaan Vaasan stadionilla.
Suomalaisilla olisi ollut hauskaa bailata suomenkielisten kappaleiden tahdissa. Mutta eikö sekaan ole väkisin taas ängetty pakkoruotsituspaskaa. Suomalaisilla ei saa olla mitään kivoja asioita ilman pakkoruotsitusta.
Itse ajattelin että UMK-videot olisi aiemmin kuvattu ja tää parta olisi nyt hänen uusi tyylinsä. Ja on muuten tyylikäs!
"Eikös täällä uumoiltu, että lämppäriksi tulee ZZ Top?"
Meir skägg tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Salapoliisit: onko nuo UMK-teaservideot kuvattu ennen Lemonsoft-promoklippejä vai toisinpäin? Lemonsoft-stadionilla Axelilla on huipputyylikäs parta, UMK-klipeissä on parrattomana, tyylikkäänä toki niissäkin.
Moves Like Summerin sivuilla lukee että musiikkivideon kuvaukset tanssijoiden osaltaan on ollut 3.-8.1.2026.
Mä veikkaisin, että UMK-klipit on tehty ensimmäiseksi, sitten se Elovena-puurovideo, jossa Axelilla on jo vähän partaa, ja viimeiseksi sitten nämä Vaasan stadionilla kuvatut, joissa on meir skägg. Ehkä elokuussa ollaan jo siinä ZZ Top -moodissa. (Tuoreet UMK-puvut on muuten hienot, mutta mun silmissäni mikään ei mene niiden ruskeiden Kekkos-teryleenien ohi. Ne oli jotain.
Eli tässä pitää sitten seuraavaksi ruveta katsomaan lastenoohjelmaa, jotta saa kuunnella poikien ääniä. Onhan tämä ehkä viihdyttävämpää kuin se täällä usein toivottu puhelinluettelon lukemisen kuuntelu.