Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13385)

Vierailija
13381/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno havaita, että kansainvälisetkin fanit alkoivat heti suunnitella reissua Suomeen.  :)

Vierailija
13382/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nää mukahauskat vihjailut on vaan vaivaannuttavia ja lapsellisia. Täällä oli joskus mukavan älyllistä pohdintaa.

Eiköhän tänne mahdu monenlaiset pohdinnat. Eri ihmiset tykkää eri asioista, enkä itse ainakaan muista liittyneeni mihinkään Siv

Toki tänne mahtuu monenlaiset pohdinnat. Mutta tämä on aihe vapaa -palsta, jonka ominaisuuteen jo lähtökohtaisesti kuuluu mahdollisuus tykätä tai olla tykkäämättä viestistä. Sitä se ylä- ja alapeukku tarkoittaa eikä siitä tartte pahastua.

Tuohon siveyden sipuliin, mua ärsyttää just tuo pikkusievestelevä muka tuhma suhtautuminen

En ole kyllä havainnut täällä mitään läähätysjankkausta. Mulle tulee päinvastoin sellainen olo että ne eivät ole tottuneet tällaisiin palstoihin, joille tulee heti epämukava olo tai muuten älähtävät, kun aihe sivuaa millään lailla miehisen komeuden arvostamista. Tai että suunnilleen revitään pelihousut, kun vaimo on mainittu jossain epäolennaisesta sivulauseessa. Tai huudetaan heti Lapsellista!, kun joku heittää läppää kevyemmästä aiheesta. En tiedä mistä tämä takakireä tosikkous tulee, kun yhteinen ihailumme kohde ei ole lainkaan sen sorttinen.  Kyllä nimittäin välillä lentää melko lapsellinen läppä pojiltakin haastatteluissa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13383/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en erityisesti välitä "monta Axelia" -jutuista, mutta olen silti itsekin kirjoittanut niitä tänne joskus. 🙄😂

Vierailija
13384/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsellista, mutta mua suorastaan jännittää Kaj'n seuraavan biisin julkaisu. Siis se, jatkaako se vielä Moskiiton ja Karaoken linjoilla vai koittaako jo luvattu paluu perinteiselle linjalle. Ei mitään vikaa näissä warner-kappaleissa, mutta se vanha Kaj kuitenkin tuntuu oikeammalta.

Vierailija
13385/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa, että tänne tulee niin monenlaista asiaa eri näkökulmista. Kiinnostavinta mulle on kielelliset ja kulttuurilliset pohdinnat ja biisien ja tekstien analyysit, mutta kaikki kelpaa. Mun periaatteena on kirjoittaa vain sellaisia asioita, jotka voisin sanoa naamakkain pojille itselleen, mutta jokainen kirjoittakoon juuri kuin haluaa.

Vierailija
13386/13385 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään että on monipuolista. Välillä haluan syväanalysoida Vöyrin murteen saloja, välillä taas ihailla Tommy Tallin kireitä farkkuja. En ole ihmisenä yksiulotteinen eivätkä ole juttunikaan. Siitä en tykkää, jos toisia käydään määräilemään että mistä saa puhua ja mistä ei. Kuitenkin kun aivan hyväntahtoista ja harmitonta juttua täällä pääasiassa heitetään.