Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15453)

Vierailija
13381/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno havaita, että kansainvälisetkin fanit alkoivat heti suunnitella reissua Suomeen.  :)

Vierailija
13382/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nää mukahauskat vihjailut on vaan vaivaannuttavia ja lapsellisia. Täällä oli joskus mukavan älyllistä pohdintaa.

Eiköhän tänne mahdu monenlaiset pohdinnat. Eri ihmiset tykkää eri asioista, enkä itse ainakaan muista liittyneeni mihinkään Siv

Toki tänne mahtuu monenlaiset pohdinnat. Mutta tämä on aihe vapaa -palsta, jonka ominaisuuteen jo lähtökohtaisesti kuuluu mahdollisuus tykätä tai olla tykkäämättä viestistä. Sitä se ylä- ja alapeukku tarkoittaa eikä siitä tartte pahastua.

Tuohon siveyden sipuliin, mua ärsyttää just tuo pikkusievestelevä muka tuhma suhtautuminen

En ole kyllä havainnut täällä mitään läähätysjankkausta. Mulle tulee päinvastoin sellainen olo että ne eivät ole tottuneet tällaisiin palstoihin, joille tulee heti epämukava olo tai muuten älähtävät, kun aihe sivuaa millään lailla miehisen komeuden arvostamista. Tai että suunnilleen revitään pelihousut, kun vaimo on mainittu jossain epäolennaisesta sivulauseessa. Tai huudetaan heti Lapsellista!, kun joku heittää läppää kevyemmästä aiheesta. En tiedä mistä tämä takakireä tosikkous tulee, kun yhteinen ihailumme kohde ei ole lainkaan sen sorttinen.  Kyllä nimittäin välillä lentää melko lapsellinen läppä pojiltakin haastatteluissa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13383/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en erityisesti välitä "monta Axelia" -jutuista, mutta olen silti itsekin kirjoittanut niitä tänne joskus. 🙄😂

Vierailija
13384/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsellista, mutta mua suorastaan jännittää Kaj'n seuraavan biisin julkaisu. Siis se, jatkaako se vielä Moskiiton ja Karaoken linjoilla vai koittaako jo luvattu paluu perinteiselle linjalle. Ei mitään vikaa näissä warner-kappaleissa, mutta se vanha Kaj kuitenkin tuntuu oikeammalta.

Vierailija
13385/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kivaa, että tänne tulee niin monenlaista asiaa eri näkökulmista. Kiinnostavinta mulle on kielelliset ja kulttuurilliset pohdinnat ja biisien ja tekstien analyysit, mutta kaikki kelpaa. Mun periaatteena on kirjoittaa vain sellaisia asioita, jotka voisin sanoa naamakkain pojille itselleen, mutta jokainen kirjoittakoon juuri kuin haluaa.

Vierailija
13386/15453 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään että on monipuolista. Välillä haluan syväanalysoida Vöyrin murteen saloja, välillä taas ihailla Tommy Tallin kireitä farkkuja. En ole ihmisenä yksiulotteinen eivätkä ole juttunikaan. Siitä en tykkää, jos toisia käydään määräilemään että mistä saa puhua ja mistä ei. Kuitenkin kun aivan hyväntahtoista ja harmitonta juttua täällä pääasiassa heitetään. 

Vierailija
13387/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin sekä näissä keskusteluissa että KAJ'ssa itsessään moniuloitteisuudesta ja eri näkökulmista. Siitä että samasta porukasta löytyy ainesta niin kielitieteellisiin analyyseihin kuin salaliittoteorioihin. Niin korkeakulttuuriksi kelpaavaa kuin vähän alhaisempiakin ajatuksia. Siis sekä itse bändissä että meidän kuulijoiden päissä.

Vierailija
13388/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin pohtimaan tuota kun joku sanoi kirjottavansa vain sellaista, jonka voisi sanoa pojille itselleenkin. Minä nimenomaan en toimi niin. En koskaan kirjoita mitään mikä loukkaisi heitä millään tavalla, mutta usein tällä foorumilla kirjoittamani asiat ovat ainakin omasta mielestäni itselleni niin noloja, että en kehtaisi niitä heille sanoa enkä omalla nimelläni kirjoitella. Kuitenkin on tarve avautua ihmeellisistä KAJahtamisen muodoista ja usein olen saanut täältä vertaistukea. 
Nyt olen esimerkiksi katsonut tuon kävelyvideon lukemattomia kertoja enkä todellakaan osaa selittää miksi. Syynä ei ole se, että miettisin ketä siinä on tai kuka kukakin on.  Se on päivänselvää. Olen vaan jotenkin jäänyt siihen jumiin.

Saa nähdä mitä jännää meille tänään paljastetaan.

Vierailija
13389/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet sähköpostia siitä ennakkolipunmyynnistä? Senhän piti alkaa nyt klo 9. Mulle ei ole tullut vielä mitään.

Vierailija
13390/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko saaneet sähköpostia siitä ennakkolipunmyynnistä? Senhän piti alkaa nyt klo 9. Mulle ei ole tullut vielä mitään.

Ei ole tullut :-(

Vierailija
13391/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan ole tullut ilmoitusta.  Liekö United Stagesin tyypit ajatelleet Ruotsin aikaa klo 9? No sitten on ohut yleissivistys, jos ei tiedä, että Suomen aika on tunnin edellä.

Vierailija
13392/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan saanut, eikä United Stagen sivulla ole mitään mainintaa edes siitä milloin varsinainen lipunmyynti alkaa, huomennako. Hemmaplan ei näy United Stagen artistien keikkakalenterissa. Mitähän ne sekoilevat.

Vierailija
13393/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kolmanteentoista ja ilman mitään kytköstä mihinkään tärkeään: löysin aamun lehdistä Kevinin kaksoisolennon. Amerikkalainen näyttelijä, joka valitettavasti on menehtynyt nuorella iällä.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c368d337-50a2-42f0-865c-acf05d…

Vierailija
13394/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan saanut, eikä United Stagen sivulla ole mitään mainintaa edes siitä milloin varsinainen lipunmyynti alkaa, huomennako. Hemmaplan ei näy United Stagen artistien keikkakalenterissa. Mitähän ne sekoilevat.

Joo, outoa että KAJ on näyttävästi heidän etusivullaan, mutta United Stagen keikkakalenterissa keikkaa ei näy.

Vierailija
13395/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt linkki on roskapostissa

Vierailija
13396/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mullakin!

Vierailija
13397/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis ostaa liput istumapaikoille, mutta katsomokartasta ei käy ilmi, missä tuolla on lava. Osaako joku sanoa? Eli mikä katsomo lähinnä lavaa?

Vierailija
13398/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään mullakin!

Sama täällä. Sain ostettua lipun.

Vierailija
13399/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu hommattu, jee! Nyt kun jaksaisi vielä odottaa puoli vuotta.

Vierailija
13400/15453 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu tosiaan, ettei lavaa ole merkattu katsomokarttaan. Periaatteessa VIP- ja A-katsomoissa on parhaat istumapaikat, mutta jos lava onkin niitä vastapäätä kentän toisessa päässä, niin parhaat istumapaikat olisi C:ssä ja B:ssä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä