Puhutaanko jotain kivaa vaihteeksi?
Mistäs puhuttais? On mukavaa kun ulkona paistaa nyt aurinko eikä sada.
Kommentit (12)
No minä voin antaa hyviä ruoka ohjeita
Se on kai kiva juttu?
Vierailija kirjoitti:
No minä voin antaa hyviä ruoka ohjeita
Se on kai kiva juttu?
Joo. Anna joku hyvä ruokavinkki.
Jakomielitautiin on olemassa toimivia lääkkeitä. Itsetuntoa voi kohentaa esimerkiksi terapian avulla.
Kävin koiranpentua ulkoiluttamassa, se ei vielä oikein hiffaa jutun juonta, vaan luulee kaikkea syötäviksi nameiksi.
Aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Jakomielitautiin on olemassa toimivia lääkkeitä. Itsetuntoa voi kohentaa esimerkiksi terapian avulla.
Okei :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin koiranpentua ulkoiluttamassa, se ei vielä oikein hiffaa jutun juonta, vaan luulee kaikkea syötäviksi nameiksi.
Aurinko paistaa.
Minkä rotuinen? Koiranpennut on ihania 🐶
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko oman kokemuksesi pohjalta?
Se on hyvä että olet saanut hoitoa!🌞
Ei kylläkään päivän tapahtuma vaan n. 1 kk. sitten:
Olin menossa kotiin, baarista, iltapäivällä; lähes selvintäpäin. Siella baarissa ei ollut ketään tuttuja, niin "jutututti".
Matkalla nainen käytti koiraa k:lla. Kysyin, et onko tuo chihuahua? Vastasi, et on. Siihen vastasin, et meksikolainen rotantappaja; pidä lieka tiukalla, ettei hyppää kiinni mun palleihin :)))
Vaikka auringonpimennys ei juurikaan taaskaan näy Suomessa, lehdistä saadaan ihailla komeita kuvia ja toivottavasti perseideistä myös. Odotan intopinkeenä kuvia vaikka onhan niitä elämän varrella nähty ennenkin, mutta nyt kameratekniikka on paljon parempaa kuin aiemmin.
Tässä minun kiva juttuni. Toivottavasti piristi aloittajaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka auringonpimennys ei juurikaan taaskaan näy Suomessa, lehdistä saadaan ihailla komeita kuvia ja toivottavasti perseideistä myös. Odotan intopinkeenä kuvia vaikka onhan niitä elämän varrella nähty ennenkin, mutta nyt kameratekniikka on paljon parempaa kuin aiemmin.
Tässä minun kiva juttuni. Toivottavasti piristi aloittajaa :)
Mihin aikaan sen pimennyksen piti olla? Juu kiitos, oli ihan kiva juttu :)
Kaikki mukaan! Kerro joku kiva asia.