Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (13369)

Vierailija
13361/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä tämän hillittömän runonlausuntaesityksen? Tuttua tematiikkaa monessakin kohtaa.

Vierailija
13362/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D

Jaa, minä ihan jonkun muun kohdan 😅

Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13363/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D

Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?

Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.

Vierailija
13364/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.

Vierailija
13365/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.

Mistä makkaravideosta puhut? 

Vierailija
13366/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä makkaravideosta puhut? 

Tätä katseltiin viime viikolla täällä

https://youtube.com/shorts/QKACaXwo7_M?si=_zE4FNnS6FoQeCsC

Vierailija
13367/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.

Ihana😍

Tää on samasta ohjelmasta kuin upea Frassin-videokin

Vierailija
13368/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi promovideo Vaasan konsertista! Hevonen mainittu jälleen.

Vierailija
13369/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään ryhtynyt ketjun viralliseksi linkittäjäksi. Jatkan valitsemallani linjalla.

https://www.instagram.com/p/DUoMxzZishA/

Vierailija
13370/13369 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi promovideo Vaasan konsertista! Hevonen mainittu jälleen.

Eli tää UMK-homma linkittyy Vaasan konserttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä