Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (15451)

Vierailija
13361/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä tämän hillittömän runonlausuntaesityksen? Tuttua tematiikkaa monessakin kohtaa.

Vierailija
13362/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D

Jaa, minä ihan jonkun muun kohdan 😅

Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13363/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D

Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?

Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.

Vierailija
13364/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.

Vierailija
13365/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.

Mistä makkaravideosta puhut? 

Vierailija
13366/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä makkaravideosta puhut? 

Tätä katseltiin viime viikolla täällä

https://youtube.com/shorts/QKACaXwo7_M?si=_zE4FNnS6FoQeCsC

Vierailija
13367/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.

Ihana😍

Tää on samasta ohjelmasta kuin upea Frassin-videokin

Vierailija
13368/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi promovideo Vaasan konsertista! Hevonen mainittu jälleen.

Vierailija
13369/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään ryhtynyt ketjun viralliseksi linkittäjäksi. Jatkan valitsemallani linjalla.

https://www.instagram.com/p/DUoMxzZishA/

Vierailija
13370/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tää UMK-homma linkittyy Vaasan konserttiin.

Vierailija
13371/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tää UMK-homma linkittyy Vaasan konserttiin.

Tuskin. Eiköhän ole piilotettu vihje toisesta tulevasta jutusta konsertin promon yhteyteen. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Tämä oletettu UMK-juttuhan on nyt tulossa julki jo parin päivän sisällä.

Vierailija
13372/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään ryhtynyt ketjun viralliseksi linkittäjäksi. Jatkan valitsemallani linjalla.

https://www.instagram.com/p/DUoMxzZishA/

Se on erittäin hyvä linja :)

Vierailija
13373/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nää mukahauskat vihjailut on vaan vaivaannuttavia ja lapsellisia. Täällä oli joskus mukavan älyllistä pohdintaa.

Vierailija
13374/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana😍

Tää on samasta ohjelmasta kuin upea Frassin-videokin

Yle-veroa maksaa näiden takia mielellään!

Vierailija
13375/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ketjuun tuli taas mukavasti eloa keikkajulkistuksen ja kryptisten UMK-vihjeiden myötä. 😃 

Vierailija
13376/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ, kryptisten vihjeiden mestari

Vierailija
13377/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nää mukahauskat vihjailut on vaan vaivaannuttavia ja lapsellisia. Täällä oli joskus mukavan älyllistä pohdintaa.

Eiköhän tänne mahdu monenlaiset pohdinnat. Eri ihmiset tykkää eri asioista, enkä itse ainakaan muista liittyneeni mihinkään Siveyden sipulit -kerhoon. Itseäni kyllästyttää tavattomasti jatkuva Axeleita on monta -teema (joo haha, hauskaa ekan ja tokan muttei 156. kerran) mutta en minä silti alapeukuta ja dissaa niitä juttuja. Tosin vielä sitäkin enemmän kyllästyttää yllättävänkin usein pintaan nouseva jonkun keskustelijan yritys kontrolloida muita siitä, mistä näkökulmista, aiheista ja miten täällä saa puhua. 

Vierailija
13378/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä kiinnostaa, että ovatko tuo maanantaina vihjailtu juttu joka paljastuu perjantaina ja tuo tänään vihjailtu huomenna paljastuva juttu samaa asiaa, vai ovatko kaksi erillistä juttua. Molempiin selkeästi liittyy KAJ, mutta voiko KAJ olla osa kahta erillistä osiota? Vai oliko tuo maanantain homma hämäystä, ja oikeasti kyseessä on joku ihan muu kuin KAJ?

Vierailija
13379/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tänne mahdu monenlaiset pohdinnat. Eri ihmiset tykkää eri asioista, enkä itse ainakaan muista liittyneeni mihinkään Siv

Toki tänne mahtuu monenlaiset pohdinnat. Mutta tämä on aihe vapaa -palsta, jonka ominaisuuteen jo lähtökohtaisesti kuuluu mahdollisuus tykätä tai olla tykkäämättä viestistä. Sitä se ylä- ja alapeukku tarkoittaa eikä siitä tartte pahastua.

Tuohon siveyden sipuliin, mua ärsyttää just tuo pikkusievestelevä muka tuhma suhtautuminen ja kuolaaminen esim Vörjeans -juttuihin.
Jotenkin tulee käsitys että monet Kaj-fanit täällä ei ole tottuneita tällaisiin foorumeihin ja järkyttyvät alapeukuista ja eriävistä mielipiteistä.  Ja sit nää kommentit että kaikki nega poistoon jne.. toksista positiivisuutta parhaimmillaan
Aiemmin tätä oli kiva seurata mutta nyt jotkut kajahtaneet ovat alkaneet jankata hihhihhii- tommynreidet ja määnininvetskarit-kyykkyflirttiläähätyksiä.

Kyllä mä alapeukutan niitä mistä en tykkää. 

Vierailija
13380/15451 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja kommentteja satelee tuohon tuoreimpaan promovideoon. Todellakin polvivaivaisen ikäpapparaisen ja alati hilpeän kultaisennoutajan yhteisponnistus. Ja Kevin vaan jatkaa hiihtotreenejään siellä jossakin. Nämä osaavat todellakin yllyttää yleisönsä uteliaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän