Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D
Jaa, minä ihan jonkun muun kohdan 😅
Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevinin ainakin tunnistaa heti, hän on ensimmäisenä ihan selkeästi. Minäkin yhdyn siihen mielipiteeseen, että sininen on Jakob ja vihreä Axel. Minä jostain syystä erotin Jakobin ja Axelin parhaiten käsien perusteella :D
Kuulkaas nyt alapeukuttajat, minä en maininnut mitään kehonosia. Tarkoitin tietenkin jalkaterien asentoja. Mitä te oikein kuvittelitte?
Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.
Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, onpa outoa luulla jotain muuta😳Taitaa alapeukuttajilla olla vähän likainen mielikuvitus. Vähän niin kuin Jakobilla makkaravideolla.
Mistä makkaravideosta puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä makkaravideosta puhut?
Tätä katseltiin viime viikolla täällä
Vierailija kirjoitti:
Toinen ihana pätkä vuosikymmenen takaa. Kyllä se kesä vielä tulee tänäkin vuonna.
Ihana😍
Tää on samasta ohjelmasta kuin upea Frassin-videokin
Uusi promovideo Vaasan konsertista! Hevonen mainittu jälleen.
Olen näköjään ryhtynyt ketjun viralliseksi linkittäjäksi. Jatkan valitsemallani linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Uusi promovideo Vaasan konsertista! Hevonen mainittu jälleen.
Eli tää UMK-homma linkittyy Vaasan konserttiin.
Muistatteko vielä tämän hillittömän runonlausuntaesityksen? Tuttua tematiikkaa monessakin kohtaa.