Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (11706)
Katselen juuri parhaillaan eilistä konserttia. Katsoin ensin KAJn osuuden ja aloitin nyt alusta. En tiedä vielä katsonko kokonaan, mutta mun mielestä tää on yllättävän hyvä kommentteihin nähden. Näitä perinteisiä rakkaimpia joululauluja. Suomalaiset nyt vaan eroaa ruotsalaisista siinä, että mollisointu miellyttää. Olisi ollut kiva kuulla vaikka tämä Sylvian joululaulu Jakobin esittämänä.
BBB oli tietenkin ihan huippu. Se nyt paini omassa sarjassaan jo senkin takia ettei ole joululaulu. Oikein energinen ja iloinen esitys ja tykkäsin bändistä.
Vierailija kirjoitti:
Katselen juuri parhaillaan eilistä konserttia. Katsoin ensin KAJn osuuden ja aloitin nyt alusta. En tiedä vielä katsonko kokonaan, mutta mun mielestä tää on yllättävän hyvä kommentteihin nähden. Näitä perinteisiä rakkaimpia joululauluja. Suomalaiset nyt vaan eroaa ruotsalaisista siinä, että mollisointu miellyttää. Olisi ollut kiva kuulla vaikka tämä Sylvian joululaulu Jakobin esittämänä.
BBB oli tietenkin ihan huippu. Se nyt paini omassa sarjassaan jo senkin takia ettei ole joululaulu. Oikein energinen ja iloinen esitys ja tykkäsin bändistä.
Itsekin tykkäsin siitä että oli perinteisiä joululauluja eikä sellaista hyppelihyppelihilirimpsis-tonttumeininkiä. Silti kommentoin tänne eilen että oli jotenkin pitkäveteinen konsertti. En tiedä mikä siinä tökki. Ehkä se kun odotin vain Kaj'n osuutta ja sitä pitikin sitten odottaa n. 2 h. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tykkäsin siitä että oli perinteisiä joululauluja eikä sellaista hyppelihyppelihilirimpsis-tonttumeininkiä. Silti kommentoin tänne eilen että oli jotenkin pitkäveteinen konsertti. En tiedä mikä siinä tökki. Ehkä se kun odotin vain Kaj'n osuutta ja sitä pitikin sitten odottaa n. 2 h. 😅
No joo kyllä mä nyt oon ruvennut vähän kelailemaankin ohi näitä löpinöitä. Laulut on hyviä ja perheiden tarinat kiinnostavia. Ehkä tää onkin hyvä katsoa näin, että KAJ-jännitys on pois.
Salakuljettajan aarre joulukalenterityyliin jatkuu.
SPOILEREITA luvusta 16!
Seuraavana päivänä Oliver ja Fanny lähtevät tutkimusretkelle merivartioasemalle. GPS osoittaa, että muukalaiset ovat autoineen poissa paikalta. Paikan ovi on lukossa, mutta kompassin neula osoittaa tien kellarinluukulle ja sitä kautta sisään.
Paikka on autio lukuun ottamatta paria asuttua huonetta. Nojatuolista löytyy sukelluspuku. Ja pöydältä kadonneet Vernerin merikortit sekä vanha valokuva ja lehtijuttu Bethania-nimisestä laivasta. Mutta voi kauhistus, kesken tutkinnan paikalle ilmestyy tumma iso hahmo!
Jännitys tihenee taas luvun loppua kohti. Saapa nähdä, saako kompassin toiminta mitään selitystä vai onko kyseessä vain (joulun) taika.
Mitä mietteitä teillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupallisesta yhteistyöstä tuli mieleeni: Jos Vörjeans saisi yhteistyösopimuksia, mille he olisivat hyvä mainoskasvo? Makkara ja olut toki itsestäänselviä, mutta mitä muuta?
Pillimehuja ja käytettykä autoja
Todellakin, pillimehua ehdottomasti.
FARKUT
Tommy farkkumallina, miten mainostajat ovat voineet jättää tämän hyödyntämättä? Ja muut toki myös. Tulisi kuumempia mainoksia kuin Harvialla.
Tästä sais hienon Born in the USA -levynkansityyppisen mainoksen. Born in Vörå 🔥
Tommy farkkumallina, miten mainostajat ovat voineet jättää tämän hyödyntämättä? Ja muut toki myös. Tulisi kuumempia mainoksia kuin Harvialla.