Tänään kaljakävelytreffeille?
Tänään olisi mahdollista jonkun naisen päästä minun kanssa kaljakävelytreffeille. Luvassa olisi kävelyä 6-16 km jaksamisen mukaan ja kaljat n. kilometrin välein penkeillä istuen.
Kommentit (13)
Miksi pitäisi kävellä? Pussikaljatreffit puiston penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varmaan että olet sääliö ja hylkiö?
Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kävellä? Pussikaljatreffit puiston penkillä.
Tarkoitus on kaljan lisäksi saada liikuntaa. ap
Tältäkö se homma sitten näyttää , kun dokataan ja kävellään?
Harrastin tuota joskus yksin Helsingin iltayössä siten, että join baarissa yhden, kävelin noin kilometrin, sitten toiseen paikkaan. Pissahätä määräsi, tavoite ettei tarvi puskapissata. Mutta yksin.
Jossain paikassa vaihdoin tiskillä muutaman sanan.
Puskapissaus nou nou.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tuolta. Itse näytän hoikalta ja sopivasti lihaksikkaalta, ja maisemat ovat paremmat, mm. järvinäköala. Myös tunnelmallisesti valaistuja penkkejä. ap
Vierailija kirjoitti:
Harrastin tuota joskus yksin Helsingin iltayössä siten, että join baarissa yhden, kävelin noin kilometrin, sitten toiseen paikkaan. Pissahätä määräsi, tavoite ettei tarvi puskapissata. Mutta yksin.
Jossain paikassa vaihdoin tiskillä muutaman sanan.
Puskapissaus nou nou.
Reitillä olisi mahdollisuus poiketa vessassa parissa kohtaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä tuolta. Itse näytän hoikalta ja sopivasti lihaksikkaalta, ja maisemat ovat paremmat, mm. järvinäköala. Myös tunnelmallisesti valaistuja penkkejä. ap
Ei kun tarkoitin sitä, että bisse alkaa kuohua mahassa kun kävelee.
Ja sitten tulee pikku oksennus ryöpsyjä.
Kuulostaa ihan täydelliseltä, tosin kannattaa varata mukaan kottikärryt, kun saattaa mennä töppöset alta, jos tulee pidempi lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan täydelliseltä, tosin kannattaa varata mukaan kottikärryt, kun saattaa mennä töppöset alta, jos tulee pidempi lenkki.
Olisi tarkoitus nauttia olutta sivistyneesti kilometrin välein. Konttauskunto ei suotavaa turvallisuussyistä. ap
Lähtisikö kukaan pierujuoksulenkille?
Olin miehen kanssa jo muutama viikko sitten lonkero kävely treffeillä. Käveltiin kyllä aika pitkäänkin. Käytiin markkinoilla. Käytiin kolmella eri terassillakin juomassa lonkeroa. Oli oikein kivat treffit.
Tiedät varmaan että olet sääliö ja hylkiö?