Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (86)
Hyvä idea!
Olet ehkä kysynyt vääriä naisia treiffeille?
Tsemppiä että se oikea löytyy 🍀
Ne haluaa panemaan eikä mitään hintahtavaa kävelyä.
Mä haluan!!!
Ne vaan on tunkemassa heti kotiin eikä puhettakaan että tekis jotain missä pitäis liikkua.
Jos epämiellyttävä mies on alkanut pokailemaan, niin oon pyytänyt lenkkitreffeille painoliivit selässä, ei ketään ole kiinnostanut niin paljon että olis suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa ravintolaan syömään, miehen piikkiin.
no kun hiukset sotkeentuu tai korko katketa korkkareista
Kaljakävelytreffit on parhaat treffit!
5 minuuttia hoituu istumalla. Jos pelottaa niin pakoon. Jos toimii juttu jatkuu?
Eivät jaksa kävellä ylipainon takia ja haluavat ilmaisen ruoan miehen tarjoamana ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa ravintolaan syömään, miehen piikkiin.
Ja sit panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät jaksa kävellä ylipainon takia ja haluavat ilmaisen ruoan miehen tarjoamana ravintolassa.
Miksi naiset haluaa aina ilmaisia juttuja vaikka niillä on rahaa yhtä paljon kun miehillä nykyään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan haluavat miehen tarjoavan kestitystä. Mitä kalliimpaa, sitä parempi. Mikä ei suinkaan tarkoita, että mitään jatkoa olisi tiedossa, vaikka tarjoaminen olisi ylenpalttistakin. Jotkut vain hyväksikäyttävät vallalla olevaa käytäntöä.
Minä kävin kävelemässä aikoinaan aviomieheni kanssa. Kävelytreffit on tosi kiva juttu.
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan haluavat miehen tarjoavan kestitystä. Mitä kalliimpaa, sitä parempi. Mikä ei suinkaan tarkoita, että mitään jatkoa olisi tiedossa, vaikka tarjoaminen olisi ylenpalttistakin. Jotkut vain hyväksikäyttävät vallalla olevaa käytäntöä.
Tapailin tyyppiä, kenen kanssa kävin paljon kävelemässä ja etsimässä ja tutkimassa kiviä 🥰
Ihastuin niin hänen persoonaan että olisin hänet halunnut, kaikki muut koitti päteä kaikella turhanpäiväisellä. Me vaan etsittiin kiviä ja höpöteltiin ja makoiltiin kuuntelemassa musiikkia ja katselemassa Karpoja 🥰
Miehet on niin laiskoja ettei ne halua liikkua.
Ei pääse lokkeilemaan heti miehen lompakolle.
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Kyllä ne haluaa, mutta vain kiinnostavan miehen kanssa