Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19866)
Voi kunpa Svenska YLE taltioisi ja esittäisi Kaj på Hemmaplanin. Olisi niin hienoa nähdä se laadukkaasti nauhoitettuna, kun en tosiaan valitettavasti pääse paikalle. Ja olisi kyllä ihan perusteltua, ei taida Suomessa ihan kovin usein olla suomenruotsalaisten esiintyjien stadionkonsertteja.
Tai jos ei svenska YLE, niin kunpa Kaj nauhoittaisi itse myyntiin sitten myöhemmin. Onkohan keikkadvd:t ihan kuollut formaatti nykyään? Mulla näitä muutamia hyllyssä nuoruusvuosilta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Svenska YLE taltioisi ja esittäisi Kaj på Hemmaplanin. Olisi niin hienoa nähdä se laadukkaasti nauhoitettuna, kun en tosiaan valitettavasti pääse paikalle. Ja olisi kyllä ihan perusteltua, ei taida Suomessa ihan kovin usein olla suomenruotsalaisten esiintyjien stadionkonsertteja.
Tai jos ei svenska YLE, niin kunpa Kaj nauhoittaisi itse myyntiin sitten myöhemmin. Onkohan keikkadvd:t ihan kuollut formaatti nykyään? Mulla näitä muutamia hyllyssä nuoruusvuosilta.
No niinpä! Taltiointia kyllä toivoisi! Ei taida olla supersuositulla, äidinkielenään ruotsia puhuvalla Isac Elliotillakaan pidettynä omia stadionkonsertteja....? Redramakin taisi aikanaan vain vierailla jonkun muun stadionkonsertissa.
Vierailija kirjoitti:
KAJ ON ICE on filmattu, mutta ei ole tietoa missä se on tarkoitus näyttää. Joku oli kysynyt YLEltä keväällä ja silloin oli vastattu, ettämuita projekteja ei ole suunnitelmissa kuin Halln ja se Erik Åhmanin dokkari. Toivotaan, että tilanne muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Näin VBL:n tarjouksen viimeksi radiovaasa.fi-sivulla mutta nyt näyttää poistuneen. Oletko katsonut sisarlehti Österbottens tidningin mahdollisia tarjouksia?
Mulla oli hiljattain tällainen Vasabladetin tarjouspätkä, ja nyt algoritmit tyrkyttävät mulle lähes joka kerta näitä euron tarjousmainoksia, kun klikkaan Vasabladetin sivuilla johonkin lehden artikkeliin. Tänään itse asiassa soitti lehden puhelinmyyjäkin, ja tarjosi digilehteä ja tietysti puhui ruotsia. No, osasin vastata hänelle ruotsiksi, ja luultavasti vieläpä aivan ymmärrettävästi, että en tällä kertaa ole kiinnostunut. Jostain aivojen sopukoista ne ruotsin sanat vaan kaivautuivat. Varmaan se aivojen kohta on tässä KAJn fanituksessa sen verran aktivoitunut, että tositilanteessa en aivan sanattomaksi jäänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ ON ICE on filmattu, mutta ei ole tietoa missä se on tarkoitus näyttää. Joku oli kysynyt YLEltä keväällä ja silloin oli vastattu, ettämuita projekteja ei ole suunnitelmissa kuin Halln ja se Erik Åhmanin dokkari. Toivotaan, että tilanne muuttuu.
Mä muistan kun tästä oli silloin syksyllä puhetta, mutta mietin mahtaako olla ihan legendaa, vai onko joku taho oikeasti vahvistanut että näin olisi. Voihan se olla, että on filmatti esim jotain pätkiä siihen dokkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kun tästä oli silloin syksyllä puhetta, mutta mietin mahtaako olla ihan legendaa, vai onko joku taho oikeasti vahvistanut että näin olisi. Voihan se olla, että on filmatti esim jotain pätkiä siihen dokkariin.
Vaikea sanoa. Mielestäni jotkut isojen kameroiden lähellä seisoneet pitivät sitä ammattilaishommana, mutta amnattilainenhan se Erikkin on. Jäämme edelleen odottamasman.
Aatella, että en ensi alkuun ollenkaan tykännyt Wilhelm von Schwerinistä. Olen varmaan joskus kertonutkin, että jätin ensin hankkimatta koko Kom ti Byin albumin, kun ajattelin, että siellä on niin monta kappaletta, joista en tykkää. Schwerin... metallia.... ei mun juttu ollenkaan, nimikappale Kom ti byin, räppiä, eieiei....., Pöbeln vid Jutas, jotain balkanilaiseen kansanmusiikkiin viittaavaa.... todella outo valssin ja jonkun tangoon (?) vivahtavan sekoitus. Ja Härkas, vielä oudompi.
Mutta niinpä siinä vain kävi, että kuunneltuani näitä kappaleita, ja perehdyttyäni teksteihin ja taustoihin ne vaan alkoivat ns. kasvaa mielessäni, ja aloin oivaltamaan niiden mahtavuuden. Kom ti byin albumi on mielestäni ehkä paras KAJ'n albumeista, tosin valinta on vaikea. Ja Schwerin ja nimikappale Kom ti byin ovat siellä kyllä hohtavia helmiä.