Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku pystyy asumaan samassa vuokrayksiössä yli 20 vuotta putkeen?

Vierailija
11.07.2025 |

Itse en pystyisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on siellä missä sydän on.

Joku ei ole sama kuin SINÄ.

Vierailija
2/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pystyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis minulla on huoneita vaikka muille jakaa, mutta käytännössä asun yksiössä. Turhia huoneita ja neliöitä lämmitän. 

Vierailija
4/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä asun, mutta pakko sanoa, että kyllä se masentaa

Vierailija
5/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin vasta, että eräs nuoruudenkaverini asuu edelleen samassa vuokrakaksiossa, mihin muutti 1992. Ei ole päivääkään tehnyt töitä, täysin alkoholisoitunut. Harrasti jo yläasteella liimanimppausta, ja ehdotti sitä minullekin mutta en kiinnostunut asiasta. Minä olen samassa ajassa asunut kuudella paikkakunnalla ja tehnyt ihan kivan omaisuuden työnteolla. Heitin palkkatyöt pois 2023 keväällä.

M52

Vierailija
6/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluksihan siellä tulee on kuin putkassa istuisi.  siksi pitää viettää ulkona aikaa mahdollisimman paljon. on halpa kumminkin niin riittää rahat ruokaan.

Vierailija
7/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti, sijainti ja sijaiti. Enemmän kuin uutta asuntoa ajattelen, että seuraavan 20 vuoden aikana olisi mukava löytää itselle se Yksi ja Erityinen. ihmissuhde. Myöhemmin sitten voitaisiin harkita muutetaanko yhteen. Sinkkuna olen ollut vasta 20 vuottta nyk. asunnossani olen asunut yli puolet tästä ajasta viihdyn erinomaisesti.

Kuljin hiljattain paikallisen opiskelija-asuntosäätiön talojen ohi ja täytyy sanoa, että en ihmettele, että jos sellaisesta saa asunnon, niin menee varmasti monella vuosia, että pääsee asumaan ja elämään yhtä keskeiselle paikalle yhtä edullisesti; joten sen puolesta ei kannata hosua valmistumisen kanssa...  

Vierailija
8/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi syödä sipulia raakana?  Minä en pysty.

Vierailija
9/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh?

Vierailija
10/10 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaminen on kallista. Miksi muuttaa turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän