Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9163)

Vierailija
9081/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

X3M:n chatissa joku pohtii, onko Axelilla kämppä (myös) Helsingissä vai yöpyykö hän Jakobin tai Kevinin luona Helsingissä ollessaan. Olen itse asiassa miettinyt samaa. Kommentoija vaan toteaa ettei sitä voi kysyä Axelilta tänään kun KAJ ei ole tulossa mukaan lähetykseen.

Mutta missähän Vörjeansin pojat yöpyvät isolla kirkolla käydessään?! 🤔

Mä epäilen, että pääkaupunkikeikat hoitaa joku stadissa asuva ja operoiva "Axel". Vaasalaisen "Axelin" aluetta on sitten Pohjanmaa, eikä kenenkään tarvitse reissata eikä miettiä majoittumisia.

Yksi "Axel" asuu Vaasassa, toinen "Axel" pk-seudulla ja loput kappaleet ovat säilössä keikkabussissa.

Määnin sen sijaan on One and Only ja asuu Vöyrillä. Joten pokaa mimmin tietenkin aina. Tommy on pohjimmiltaan sen verran kiltti, ettei jätä F

Jotenkin luulen, ettei Määninillä ole niin paljoa menestystä naisrintamalla kuin antavat ymmärtää.

Vierailija
9082/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkisellä tulotasolla olisi varmasti varaa hotelliinkin, mutta ei hotellielämä ole pidemmän päälle kivaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin äsken Skarvens dödiä. Olen tietenkin kuunnellut monesti ennenkin, mutta nyt siitä tuli yhtäkkiä kauhean koominen ja nauratti kovasti. Aiemmin on lähinnä surettanut lintuparkojen kohtalo, mutta tämä kappale on vedetty niin överiksi, että onhan se koominen. Aivan äärimmäinen uho ja touhotus päällä.

Vierailija
9084/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin äsken Skarvens dödiä. Olen tietenkin kuunnellut monesti ennenkin, mutta nyt siitä tuli yhtäkkiä kauhean koominen ja nauratti kovasti. Aiemmin on lähinnä surettanut lintuparkojen kohtalo, mutta tämä kappale on vedetty niin överiksi, että onhan se koominen. Aivan äärimmäinen uho ja touhotus päällä.

Mulle on käynyt monen biisin kanssa noin, että pitkään aikaan ei joku biisi sytytä ollenkaan, kunnes lopulta joku lamppu syttyy. Ja sitten biisistä ei meinaakaan saada tarpeekseen.

Osin lienee kielimuuri, mutta osin varmaan myös se, että biisit ovat omia maailmoitaan, jolloin joskus menee aikaa, että niihin pääsee sisälle.

Vierailija
9085/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Tommy on taas hyvällä tuulella tuolla studiossa.

Vierailija
9086/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vörjeans studiossa ja mulla pissat housussa. Jakobilta pettää pokka minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
9087/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti jo kerran, kääntyi pois päin kamerasta. Vaikka muutenkin välillä sortuu hymyilemään😂

Vierailija
9088/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petti jo kerran, kääntyi pois päin kamerasta. Vaikka muutenkin välillä sortuu hymyilemään😂

Katson vasta töiden jälkeen, mutta olisiko sittenkin parempi vain kuunnella, ettei Tommyn katu-uskottavuus kärsi.🤔

Vierailija
9089/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson vasta töiden jälkeen, mutta olisiko sittenkin parempi vain kuunnella, ettei Tommyn katu-uskottavuus kärsi.🤔

Katso ehdottomasti. Tommy on liekeissä!

Vierailija
9090/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä Määninin medaljonkijutussa oli jotain huvittavaa. Multa meni ohi näin ensikuulemalta.

Vierailija
9091/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Freppa on liekeissä. Määniniä ei tarvitse edes mainita erikseen. 

Vierailija
9092/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatissä kysytään paljonko pitää saada keräykseen, jotta saa Tommyn ja Määnin pussaamaan😂

Ylen tuottaja vastaa 55 000 euroa. (Nyt saldo 47 000)

Vierailija
9093/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 60 000? Skrollaa keskustelu niin nopeasti etten pysy kärryillä.

Vierailija
9094/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku kääntää haastattelun, meni taas puolet ohi. Toisaalta tajusin puolet kuitenkin.

Vierailija
9095/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Kaj oli maksanut Vörjeansille 3 000 euron palkkion vierailusta Nordis-keikalla ja Vörjeans antoi koko summan X3M:n hyväntekeväisyyskeräykseen. Tämä siis ihan oikeasti, rahat ilmestyivät keräystilille.

Vierailija
9096/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau! Kaj oli maksanut Vörjeansille 3 000 euron palkkion vierailusta Nordis-keikalla ja Vörjeans antoi koko summan X3M:n hyväntekeväisyyskeräykseen. Tämä siis ihan oikeasti, rahat ilmestyivät keräystilille.

He olivat saaneet KAJlta lisäksi bensa- ja tupakkarahaa

Vierailija
9097/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joku kääntää haastattelun, meni taas puolet ohi. Toisaalta tajusin puolet kuitenkin.

Luulisi, että enkunkielinen käännös tulisi youtubeen piakkoin. On sen verran kansainvälisiä faneja kuitenkin, jotka ovat todella innostuneita Vörjeansista. 

Sama, että puolet meni ohi, enkä ihan koko lähetystä pystynyt kuuntelemaan. Sen alkoholiton olut -kohdan kuulin myös vain osittain, mutta haha.... Määninille yritettiin rautalangasta vääntää mitä tarkoittaa alkoholiton. 😊 Lopputulosta en kuullut, menikö se hänelle perille... 

Vierailija
9098/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa viihdyttävä Vörjeansin vierailu, vaikka tajusin varmaan vain 20 % jos sitäkään! Onneksi kutsuivat paikalle Vörjeansin eikä nössöbändi KAJ'ta!!! Komeita poikia!

Vierailija
9099/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että enkunkielinen käännös tulisi youtubeen piakkoin. On sen verran kansainvälisiä faneja kuitenkin, jotka ovat todella innostuneita Vörjeansista. 

Sama, että puolet meni ohi, enkä ihan koko lähetystä pystynyt kuuntelemaan. Sen alkoholiton olut -kohdan kuulin myös vain osittain, mutta haha.... Määninille yritettiin rautalangasta vääntää mitä tarkoittaa alkoholiton. 😊 Lopputulosta en kuullut, menikö se hänelle perille..

Määnin ihmetteli kuka sen alkoholin oli ottanut pois ja sanoi että sama kuin olisi auto ilman bensaa😂

Vierailija
9100/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vartin haastattelu, ei muista kaikkea. Varmasti joku tekee pian täydellisen käännöksen ja laittaa Youtubeen. Tässä kuitenkin yksi mun mieleeni jäänyt pala:

Toimittaja (Joel) tarjoaa Vörjeansille alkoholittomat oluet. Tommylle ookoo, Freppa tietenkin kieltäytyy ja pysyttelee Trip-mehussa. Määnin tuijottaa lasiaan tyrmistyneenä.

Määnin: Siis mitä tämä on?

Joel: Alkoholitonta olutta, mitä et siinä tajua?

Määnin: Kyllä mä tiedän mitä olut on ja mitä alkoholi on. Mutta mitä toi "ton" tarkoittaa?

Joel: Se on siis olutta, jossa ei ole alkoholia.

Määnin: Ei alkoholia? Mihin se on mennyt? (Jakob putoaa.)

Määnin jatkaa vielä ihmettelyä, kuka on voinut keksiä tuollaisen tuotteen ja mitä se pöljä seuraavaksi keksii. Auton ilman bensaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi