Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni!

Vierailija
02.08.2026 |

Mulla on ihana mies, ja tätä palstaa lukiessa ymmärtää kuinka onnekas sitä voikaan vain olla!

Empaattinen, luotettava, huomaavainen, hauska, utelias ja yksinkertaisesti vain parasta seuraa! Ei kontrolloi eikä ole mustasukkainen, arvostaa naisia ystävinä ja ihmisinä, minua puolisona. Pitää naisia tasavertaisina. Pitää huolta kaikista läheisistään. Luo hyvää energiaa ympärilleen. 

Paras mies! 

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirnuaako v1ttua?

Vierailija
2/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teit aloituksen koska...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirnuaako v1ttua?

Ei koskaan puhuisi minusta tai kenestäkään muustakaan naisesta noin. Seksiä on silloin, kun molemmat sitä haluavat. Aika usein siis, hyvässä suhteessa seksiä haluaa. 

Vierailija
4/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ja lisäksi hän on tosi komea. Vastaa täysin miesihannettani ja vielä elättää minut, kun olen taidehörhöilijä.

Vierailija
5/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut, mistä noita löytää muualta kuin päiväunistaan...

Vierailija
6/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä on niin paljon ketjuja, joissa parisuhteessa olevat ihmiset eivät vaikuta onnellisilta tai tyytyväisiltä kumppaneihinsa. 

Haluan näyttää, että hyviä parisuhteita on myös. 

Vierailija
7/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei mene hissi ylös asti, vaikka olisikin provo.

Vierailija
8/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli ihan normaali mies, samanlainen kuin 90% suomalaisista miehistä. Tämän palstan jutut ovat niitä epänormaaleita.

Vierailija
9/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onnittelut, mistä noita löytää muualta kuin päiväunistaan...

Tutustuin häneen vanhojen opiskelukavereiden kautta. 

Vierailija
10/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hieno mies että vietät aikasi mieluummin täällä.

Vierailija
11/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös todella hyvä mies ja onnellinen suhde! Ei tällaista tuuria voi käsittääkään, miten mukavaa elämää voi olla, kun löytää sen oikean. 

Vierailija
12/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se jo kerro aika paljon hyvää hissin toiminnasta, että on kyennyt valitsemaan hyvän kumppanin ja vielä osaa ylläpitää suhdetta? Kauanko ap olette olleet yhdessä? 

Vierailija
13/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se jo kerro aika paljon hyvää hissin toiminnasta, että on kyennyt valitsemaan hyvän kumppanin ja vielä osaa ylläpitää suhdetta? Kauanko ap olette olleet yhdessä? 

12 vuotta pian tulee täyteen. Elämäni parhaat 12 vuotta. 

Vierailija
14/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet löytänyt yhtä hyvän kuin minäkin! 😍 

Vierailija
15/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska täällä on niin paljon ketjuja, joissa parisuhteessa olevat ihmiset eivät vaikuta onnellisilta tai tyytyväisiltä kumppaneihinsa. 

Haluan näyttää, että hyviä parisuhteita on myös. 

Ksuanko liitto on kestänyt?

Vierailija
16/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviäkin miehiä ja parisuhteita kyllä on. Tänne vaan usein kirjoitetaan niistä ikävistä jutuista! Olis kiva lukea positiivisia juttuja enemmän! 

Vierailija
17/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös todella hyvä mies ja onnellinen suhde! Ei tällaista tuuria voi käsittääkään, miten mukavaa elämää voi olla, kun löytää sen oikean. 

Onhan se täällä vauvapalstalla mukavaa kaikkien hullujen kanssa. Kuka sitä nyt onnellista elämää poissa palstalta viettäisi jos siihen olisi mahdollisuus.

Vierailija
18/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kohta kerrotaan, miten se laittoi vauvan siemenen, on maha-asukki tulossa, ja ostaa monenlaista leikkelettäkin

Vierailija
19/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen ja lisäksi hän on tosi komea. Vastaa täysin miesihannettani ja vielä elättää minut, kun olen taidehörhöilijä.

Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
20/71 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se täällä vauvapalstalla mukavaa kaikkien hullujen kanssa. Kuka sitä nyt onnellista elämää poissa palstalta viettäisi jos siihen olisi mahdollisuus.

Olen eri, mutta mä pidän välillä paussia taidetöistäni käymällä täällä. Taidetta ei pysty tekemään kolmea tai neljää tuntia peräjälkeen laadukkaasti, vaan täytyy pitää tauko välillä ja tehdä jotain ihan muuta.

Olen tosi tyytyväinen tämän päivän työhöni, mutta vielä haluan tehdä muutaman tunnin töitä tauon jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan