Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9163)

Vierailija
9121/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta musiikkia on tulossa Vörjeansilta ja USA:n kiertue odottaa, he ovat siellä kuuma nimi. Chattiin ilmestyi englantilaiselta fanilta pyyntö, että Vörjeans tulisi keikkailemaan myös britteihin ja Tommy lupasi oitis. Luetteli lonkalta kaupunkejakin, joissa he voivat siellä soittaa: Birmingham, Manchester ja mitä niitä olikaan.

Voi jos oikeasti tulisikin uutta musiikkia! Mä en ensi alkuun välittänyt hirveästi koko  Vörjeansista, mutta nyt nämä tyypit ovat  iskeneet mulle perille ihan täysin voimin. KAJ On Ice live-esiintyminen sen lopullisesti sai aikaan. Aivan mainioita, kertakaikkiaan! 

Se oli hassua kun kehuskelivat, että he saivat KOIssa paljon kovemmat suosionosoitukset kuin KAJ.

Joo, Tommy ei voinut pidätellä riemua

Sanoiko Tommy KAJ:ta play-back nössöiksi? Ai että miten hauskaa.

Vierailija
9122/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma siitä alun makkarajutusta, mutta Freppa taisi kehua kotiseudun makkaraa ja sitten mielestäni Määnin sanoi jotain tyyliin, että Marlenekin saa hyvää makkaraa kotikulmilla. Jotain pikkutuhmaa se oli.

Näin mäkin ymmärsin. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan Löyly. Olin varannut pöydän huomiseksi brunssille. Sain klo 13.30 muistutuksen jossa sanotaan näin: "Odotamme innolla vierailuasi 8.11.2025 klo 13.30. Nähdään Löylyssä!" ja nyt tekstarin jossa lukee: "Varauksenne on peruutettu. Lämpimästi tervetuloa toiste Löylyyn nauttimaan illasta!"

Onko muille talkoolaisille käynyt samalla tavalla?

Ei ole! Mitä ihmettä😲 Tuut nyt vaan sinne, kyllä me sulle ruokaa jotenkin saadaan. Vedän vaikka jonkun nyyhkytarinan sokkotreffeistä, jos muu ei auta.😭

Vttu. Olin tehnyt brunssivarauksen jo 2.11. Kokeilin nyt uudestaan Talkoot-pöytään. Jos sieltä ei saa brunssia niin kai sieltä saa päivän mittaan jotain saatanan Jasper Pääkkösen kalakeittoa tai muuta. Sori, kiihdyn nollasta sataan sekunnissa.

Mutta miten liikutuinkaan kun kysyivät tuossa podcastissa Tommylta onko hän gay kun hän on sanonut olevansa LGBT ja rakastavansa Määniniä. Miten uskottavasti hän alkoi itkeä ja huusi että kai mies saa rakastaa toista miestä ilman että hänet leimataan heti homoksi. Osaisitteko ilmaista sen kauniimmin?

Vierailija
9124/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä tuli solkenaan juttua melkein tunnin verran, joten pitää katsoa rauhassa uudestaan. Jos muistan oikein, makkarat tuli puheeksi siinä alussa, kun toimittajat kysyivät, millaista on ollut Vöyrin pojilla pääkaupungissa. Freppa ei tykkää (hän toimii sattuneista syistä porukan kuskina), liikenne on niin sekavaa eikä Volvolle tahdo löytyä mistään edes parkkipaikkaa. Ruokakin on outoa, ei saa mistään sellaista hyvää makkaraa kuin kotona Vöyrissä.

Määnin alkaa tässä kohtaa hänkin puhua makkarasta (myös Marlene mainitaan), ja keskustelu muuttuu yhä absurdimmaksi, sillä Freppa ja hän eivät selvästikään tarkoita makkaralla samaa asiaa. Tommy jostain syystä joutuu välillä kääntämään selkänsä kameralle. 

Vierailija
9125/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiltä tuli solkenaan juttua melkein tunnin verran, joten pitää katsoa rauhassa uudestaan. Jos muistan oikein, makkarat tuli puheeksi siinä alussa, kun toimittajat kysyivät, millaista on ollut Vöyrin pojilla pääkaupungissa. Freppa ei tykkää (hän toimii sattuneista syistä porukan kuskina), liikenne on niin sekavaa eikä Volvolle tahdo löytyä mistään edes parkkipaikkaa. Ruokakin on outoa, ei saa mistään sellaista hyvää makkaraa kuin kotona Vöyrissä.

Määnin alkaa tässä kohtaa hänkin puhua makkarasta (myös Marlene mainitaan), ja keskustelu muuttuu yhä absurdimmaksi, sillä Freppa ja hän eivät selvästikään tarkoita makkaralla samaa asiaa. Tommy jostain syystä joutuu välillä kääntämään selkänsä kameralle. 

Jees, kyllä minä alan olla sillä kannalla että olen tosiaan ymmärtänyt keskustelusta 50 % ihan ensi kuulemalla. Tästä kohdasta ymmärsin nämä kaikki samat. Pitää illalla katsoa vielä uudestaan kaikessa rauhassa. 

Vierailija
9126/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoiko Tommy KAJ:ta play-back nössöiksi? Ai että miten hauskaa."

Muun muassa. Kyllä hän antoi täyden laidallisen niille mammanpojille. :)  Samoin kuin toimittaja-Joel, joka ilmoitti, että Kaj'lle on noussut kaiken menestyksen ja huomionosoitusten seurauksena pissa päähän ja siksi he eivät suostu enää antamaan edes haastatteluja. Mutta hyvä vaan, sillä Vörjeans on parempi.

Vierailija
9127/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanoiko Tommy KAJ:ta play-back nössöiksi? Ai että miten hauskaa."

Muun muassa. Kyllä hän antoi täyden laidallisen niille mammanpojille. :)  Samoin kuin toimittaja-Joel, joka ilmoitti, että Kaj'lle on noussut kaiken menestyksen ja huomionosoitusten seurauksena pissa päähän ja siksi he eivät suostu enää antamaan edes haastatteluja. Mutta hyvä vaan, sillä Vörjeans on parempi.

Ja sitten oli puhetta, että KAJ nykyisin ui rahassa. Sanoivatko peräti myös, että siitä huolimatta eivät ole lahjoittaneet tähän keräykseen mitään? Tästä en ole varma.

Vierailija
9128/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei talkoolaiset ja muutkin: Lauantain keikalle tarvitsen idean. 

Ajattelin ottaa villin lämmikkeeksi mukaan. Ja sitten tuli mieleen, että siihenhän voisi myös kirjoittaa jotain, jos vaikka näkyisi lavalle. 

Onko ideoita? Tässä kävi nyt vielä niin, että Ikeasta oli valkoiset (halvat) viltit loppu, joten parhaan kontrastin takaamiseksi mulle jäi käteen vaaleanpunainen ja tumman harmaa viltti. Joka on väriyhdistelmänä vähän liikaa "rosa täck...carpe diem...luftin låkta röik" -henkeä, jotta tilaisuutta malttaisi jättää käyttämättä. (Meinasin siis leikellä toisen viltin kirjaimiksi ja harsia ehjään vilttiin. Jos ehdin, voi olla, että en.)

Koska olen (olemme) aina asiallinen asiantuntija, ajattelin jotain kohteliasta. Tyyliin: Snälla, kan ni hälsa Vörjeans att vi saknar dem! Tack.

Tai sitten jotain aivan muuta.

Ehdotuksia? (Tällä menolla mulla on ompelukerho Löylyssä lauantaina.)

Mä olen yhä jumissa tän kanssa. Liian pitkä ja ei nyt vaan ole hyvä. Enkä mä mitään olisi ehtinyt askarrella tänään, ehkä illalla, ehkä.

Vierailija
9129/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisöpalautteessa monet pyysivät Tommya ja Määniniä lopettamaan Frepan kiusaamisen. Tommy sanoi, että se on vaan veljellistä ja rakastavaa kiusoittelua eikä Freppa pane pahakseen (Freppa heti vahvisti tämän). Ja että varjelkoon, jos joku muu yrittäisi sanoa Frepalle jotain ikävää, niin heti kuulemma tulee turpiin kahdelta muulta. Varokaakin.

Vierailija
9130/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan Löyly. Olin varannut pöydän huomiseksi brunssille. Sain klo 13.30 muistutuksen jossa sanotaan näin: "Odotamme innolla vierailuasi 8.11.2025 klo 13.30. Nähdään Löylyssä!" ja nyt tekstarin jossa lukee: "Varauksenne on peruutettu. Lämpimästi tervetuloa toiste Löylyyn nauttimaan illasta!"

Mullekin tuli toi sama, varauksenne peruutettu. Mutta oikeesti näyttää nyt siltä, että en muutenkaan pääse huomenna kuitenkaan lähtemään, sellainen riski tässä on ollut olemassa koko ajan. Eli yksi talkoolainen ei todennäköisesti pääse paikalle. Harmin paikka, mut nyt ei voi mitään!! 

Vierailija
9131/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole! Mitä ihmettä😲 Tuut nyt vaan sinne, kyllä me sulle ruokaa jotenkin saadaan. Vedän vaikka jonkun nyyhkytarinan sokkotreffeistä, jos muu ei auta.😭

Vttu. Olin tehnyt brunssivarauksen jo 2.11. Kokeilin nyt uudestaan Talkoot-pöytään. Jos sieltä ei saa brunssia niin kai sieltä saa päivän mittaan jotain saatanan Jasper Pääkkösen kalakeittoa tai muuta. Sori, kiihdyn nollasta sataan sekunnissa.

Mutta miten liikutuinkaan kun kysyivät tu

Mäkin kiihdyin. Niin paljon sun ja myös Tommyn puolesta, kun haastattelija kiusasi, että kaaduin äsken ja löin jalkani niin, että on huomenna mojova mustelma. Toivottavasti ei mennyt mitään rikki.

Nyt istun rauhassa, jottei enää satu mitään, jotta ei jää keikka väliin.

Vierailija
9132/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava alku viikonlopulle: Vörjeansin vierailu! Mä taidan katsoa sen kohta uudelleen, josko ymmärrän toisella kierroksella jutut paremmin. Ei sitä olisi viime vuoden vaihteessa arvannut, että vuosikaudet käyttämättömänä uinunut kouluruotsi alkaa heräillä henkiin. Vöyrin murteella. 

Tää on niin hauskaa! 

Vierailija
9133/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tuli toi sama, varauksenne peruutettu. Mutta oikeesti näyttää nyt siltä, että en muutenkaan pääse huomenna kuitenkaan lähtemään, sellainen riski tässä on ollut olemassa koko ajan. Eli yksi talkoolainen ei todennäköisesti pääse paikalle. Harmin paikka, mut nyt ei voi mitään!! 

Olenko mä nyt ainoa, jolla on pöytävaraus? En mä yksin viitsi mennä syömään. Kumpi sä olit, joka ei pääse? Kassityyppi vai se kolmas? Pitää kehittää joku uusi keino meille kahdelle paikalle pääsevälle löytää toisemme.

Vierailija
9134/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistui vielä mieleen että Vörjeansiä ärsyttää myös kun Vöyrissä on nykyisin lälläri-KAJn kuvia joka puolella, vaikka he eivät edes asu Vöyrissä.

Keväiseen kansanjuhlaankaan he eivät osallistuneet.

Vierailija
9135/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minäpä teinkin muina miehinä uuden varauksen. Se näytti menevän läpi. Löylyn pöytävaraussivustolla varoitetaan ruuhkasta. Talkoisiin osallistuvat nyt ne jotka osallistuvat.

Vörjeans hieman auttoi pahimpaan vitutukseen. En ole koskaan välittänyt rockabillysta mutta ovathan nämä ihan tolkuttoman hyviä. They have great jeans.

Vierailija
9136/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä nyt ainoa, jolla on pöytävaraus? En mä yksin viitsi mennä syömään. Kumpi sä olit, joka ei pääse? Kassityyppi vai se kolmas? Pitää kehittää j

Se kolmas. 

Vierailija
9137/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä nyt ainoa, jolla on pöytävaraus? En mä yksin viitsi mennä syömään. Kumpi sä olit, joka ei pääse? Kassityyppi vai se kolmas? Pitää kehittää j

Kassityyppi täällä ilmoittautuu että teki uuden pöytävarauksen.

Vierailija
9138/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.30 brunssille huomiseksi saa vielä pöytävarauksia, mut iltaan eli 16.00 ja siitä eteenpäin ei. Ainakin mitä netistä katsoo niin vapaita aikoja on vasta klo 21.00. 

Vierailija
9139/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo Vörjeans - lähetys on katsottavissa? Tänään en varmaan ehdi, ellei sitten myöhemmin illalla.

Vierailija
9140/9163 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisöpalautteessa monet pyysivät Tommya ja Määniniä lopettamaan Frepan kiusaamisen. Tommy sanoi, että se on vaan veljellistä ja rakastavaa kiusoittelua eikä Freppa pane pahakseen (Freppa heti vahvisti tämän). Ja että varjelkoon, jos joku muu yrittäisi sanoa Frepalle jotain ikävää, niin heti kuulemma tulee turpiin kahdelta muulta. Varokaakin.

Mutta kun 50.000e oli kasassa, Freppa sai onneksi antaa kaukosäätimellä sähköiskuja Määninille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän