Näkyykö muilla veronpalautukset vai ei?
Kommentit (21)
Ei, en oo kyllä varma minkä tilinumeron sinne laitoin kun ennen oli Nordea mutta muistaakseni vaihdoin S-Pankkiin jota käytän enemmän
Ulle ilmoitettiin ensin että tulee 3.8. Myöhemmin verottaja ilmoitti että tulee vasta 3.9. Älytöntä miten verottaja voi vaan muuttaa aiempaa päätöstä.
Palautuksia maksetaan pitkin päivää, joten ei kannata hätäillä, vaikka omat palautukset eivät näkyisi tilillä heti aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ulle ilmoitettiin ensin että tulee 3.8. Myöhemmin verottaja ilmoitti että tulee vasta 3.9. Älytöntä miten verottaja voi vaan muuttaa aiempaa päätöstä.
Mulle kävi näin viime vuonna vaikka en minäkään tehnyt mitään muutoksia verotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Palautuksia maksetaan pitkin päivää, joten ei kannata hätäillä, vaikka omat palautukset eivät näkyisi tilillä heti aamulla.
Tuo muistutus on verohallinnolta ja se löytyy niiden instagramista.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin tehtiin viime vuonna siirto mutta en saanut edes ilmoitusta asiasta. Noloa toimintaa.
Tänään on veronpalautusten suurin maksupäivä – Tästä voi olla kyse, jos maksu ei näykään tilillä. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b31b2c2c-9344-4375-8369-e40f9f97f315
Ap:n veronpalautus näkyy jo! Oma ei vielä.
Ei näy eikä haittaa näkyykö vai eikö kun saan vaan 10euroa palautusta.
Montako aloitusta samasta aiheesta? täällä kaikki väittää olevansa korkeakoulutettuja ja kova tuloisia mutta eivät edes tiedä että verottaja maksaa palautuspäivänä useassa erässä palautuksia. Ja siks toisekseen mitä väliä kun tilillä on kymmeniä ellei satojatuhansia
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta samasta aiheesta? täällä kaikki väittää olevansa korkeakoulutettuja ja kova tuloisia mutta eivät edes tiedä että verottaja maksaa palautuspäivänä useassa erässä palautuksia. Ja siks toisekseen mitä väliä kun tilillä on kymmeniä ellei satojatuhansia
Itse asiassa mulla on tilillä kymppitonni ja odotan 20€ palautusta :D :D
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt tämän kyllä, mutta silti aattelin että ois kuten ennenkin 😅
-ei ap
Olen ap eikä veronpalautusta ole tullut.
Ei, Osuuspankki.