Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8747)
Mä sain linkin kopioitua. Juuri tästä tallenteesta aikoinani itse bongasin taksibiisin ja ihastuin siihen. Sitähän ei ole levytetty, joten löytyy vain keikkataltioinneista. Kaj'lla on muuten ilmeisen paljon noita levyttämättömiä helmiä, joten heidän kokonaisportfolionsa on paljon isompi kuin 120 biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö joku linkin Taxi-biisiin? Se on esitetty ainakin sillä keikalla, jossa oli tolppa keskellä lavan etuosaa totaalisen hölmössä paikassa. En yhtään muista mikä paikka se oli ja millä hakusanoilla hakea.
Googletin "KAJ Malax lokal tv åminne" ja hakutuloksiin tulee vajaan puolen tunnin video (tolppa keskellä). Sisältyiskö tähän v. 2015 taltiointiin...? En onnistunut kopioimaan linkkiä.
Kuulostaa tutulta, eli varmaan on oikea. Täytyy tutkia illalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain linkin kopioitua. Juuri tästä tallenteesta aikoinani itse bongasin taksibiisin ja ihastuin siihen. Sitähän ei ole levytetty, joten löytyy vain keikkataltioinneista. Kaj'lla on muuten ilmeisen paljon noita levyttämättömiä helmiä, joten heidän kokonaisportfolionsa on paljon isompi kuin 120 biisiä.
Kiitoksia! Taxi taxi... Nå aj-aj-aj mikä sanoitus tässäkin biisissä 😁
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö joku linkin Taxi-biisiin? Se on esitetty ainakin sillä keikalla, jossa oli tolppa keskellä lavan etuosaa totaalisen hölmössä paikassa. En yhtään muista mikä paikka se oli ja millä hakusanoilla hakea.
Täältä ainakin löytyy https://www.tiktok.com/@lepakki/video/7526671097194990870
Huomatkaa Jakobin komeat äänivarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitoksia! Taxi taxi... Nå aj-aj-aj mikä sanoitus tässäkin biisissä 😁
Sanoitus on kyllä varsin kuumottava🥵
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä nuo pojat keksii noita juttuja?!? Tuokin peilivitsi, voi hyvänen aika. Mahtavaa. 😁
Voin kuvitella miten hauskaa heillä on suunnitellessaan näitä juttuja. Varmaan joutuu nauramaan aika paljon :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ainakin löytyy https://www.tiktok.com/@lepakki/video/7526671097194990870
Huomatkaa Jakobin komeat äänivarat.
Voiko joku kuunnella tätä punastumatta? Ajatteleeko joku, että laulaja tarjoaa maksusta autokyydin?
No tietysti autokyydin, minkäs muunkaan. Hänhän on taksinkuljettaja, joka vie daamin sinne minne hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No tietysti autokyydin, minkäs muunkaan. Hänhän on taksinkuljettaja, joka vie daamin sinne minne hän haluaa.
Sitä mietinkin että vaan mulla on likainen mielikuvitus🤣
Vierailija kirjoitti:
Ja hän tulee heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyydit kestävät aamuun asti. Tango taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän tulee heti.
Juuri näin. Kyseessä on luotettava suomalainen palvelualtis kuljettaja.
Tiesittekö muuten, että Fabbo ja tämä taksisuhari ovat veljekset? Molemmilla menee töissä joskus aamuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pari kertaa yrittänyt tehdä omaa henkilökohtaista Kaj Top 30 -listaani, mutta ei onnistu. Järjellä ajatellen luulisi, että 30 on todellakin riittävä määrä eikä ihmisellä voi ainakaan enempää suosikkeja olla yhden bändin osalta (mulla on usein vain yksi tai kaksi). Mutta kun Kaj'n kanssa tämä ei toimi. Kun olen valinnut ne 30, jää jäljelle vielä ainakin kymmenen tai viisitoista, jotka kuuluvat ehdottomasti mukaan. Kuinka te muut pärjäätte, pystyttekö rajaamaan?
Mitään tarkkaa rankingia en pystyisi tekemään, mutta varmaan 4-5 -tasoisen tier listin, jossa on ne omasta mielestä huippubiisit, pari-kolme keskimmäistä tasoa ja alimpana se pieni kourallinen biisejä, joista en oikein välitä.
Ja huh, todellakin tuo taxibiisi on kumottava ja saa aikaan kaikenlaisia mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki. Herrasmiehenä avaa oven, tulee, kun auto on lämmitetty, ajaa vaikka koko yön ja tulee pyydettäessä. Ja kaksi pääsee kyytiin halvemmalla. Mistä muusta tuo voisi kertoa kuin kyydistä? Autokyydistä siis.
Eikös muuten Axelin isä ole yhdeltä ammatiltaan taksikuski?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Hän on siis varsinaisesti maanviljelijä, mutta nykyäänhän ei kai yksikään maajussi pelkästään siitä hommasta elä, vaan kaikilla on joku sivuammattikin. Axelin isä siis ajaa myös taksia.
Vegatoppen-äänestys tämän viikon osalta on auki vielä huomisen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Hän on siis varsinaisesti maanviljelijä, mutta nykyäänhän ei kai yksikään maajussi pelkästään siitä hommasta elä, vaan kaikilla on joku sivuammattikin. Axelin isä siis ajaa myös taksia.
Ja vuokraa BBB:n sävellystaloa eli Axelin mummolaa airb'n'b:nä.
Googletin "KAJ Malax lokal tv åminne" ja hakutuloksiin tulee vajaan puolen tunnin video (tolppa keskellä). Sisältyiskö tähän v. 2015 taltiointiin...? En onnistunut kopioimaan linkkiä.