Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8747)

Vierailija
8601/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö joku linkin Taxi-biisiin? Se on esitetty ainakin sillä keikalla, jossa oli tolppa keskellä lavan etuosaa totaalisen hölmössä paikassa. En yhtään muista mikä paikka se oli ja millä hakusanoilla hakea.

Googletin "KAJ Malax lokal tv åminne" ja hakutuloksiin tulee vajaan puolen tunnin video (tolppa keskellä). Sisältyiskö tähän v. 2015 taltiointiin...? En onnistunut kopioimaan  linkkiä.

Vierailija
8602/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain linkin kopioitua. Juuri tästä tallenteesta aikoinani itse bongasin taksibiisin ja ihastuin siihen. Sitähän ei ole levytetty, joten löytyy vain keikkataltioinneista. Kaj'lla on muuten ilmeisen paljon noita levyttämättömiä helmiä, joten heidän kokonaisportfolionsa on paljon isompi kuin 120 biisiä.

https://malaxtv.fi/video/humorgruppen-kaj-i-aminne-2015/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö joku linkin Taxi-biisiin? Se on esitetty ainakin sillä keikalla, jossa oli tolppa keskellä lavan etuosaa totaalisen hölmössä paikassa. En yhtään muista mikä paikka se oli ja millä hakusanoilla hakea.

Googletin "KAJ Malax lokal tv åminne" ja hakutuloksiin tulee vajaan puolen tunnin video (tolppa keskellä). Sisältyiskö tähän v. 2015 taltiointiin...? En onnistunut kopioimaan  linkkiä.

Kuulostaa tutulta, eli varmaan on oikea. Täytyy tutkia illalla.

Vierailija
8604/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain linkin kopioitua. Juuri tästä tallenteesta aikoinani itse bongasin taksibiisin ja ihastuin siihen. Sitähän ei ole levytetty, joten löytyy vain keikkataltioinneista. Kaj'lla on muuten ilmeisen paljon noita levyttämättömiä helmiä, joten heidän kokonaisportfolionsa on paljon isompi kuin 120 biisiä.

Kiitoksia! Taxi taxi... Nå aj-aj-aj mikä sanoitus tässäkin biisissä 😁

Vierailija
8605/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä ainakin löytyy https://www.tiktok.com/@lepakki/video/7526671097194990870

Huomatkaa Jakobin komeat äänivarat.

Vierailija
8606/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia! Taxi taxi... Nå aj-aj-aj mikä sanoitus tässäkin biisissä 😁

Sanoitus on kyllä varsin kuumottava🥵

Vierailija
8607/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä nuo pojat keksii noita juttuja?!? Tuokin peilivitsi, voi hyvänen aika. Mahtavaa. 😁

Voin kuvitella miten hauskaa heillä on suunnitellessaan näitä juttuja. Varmaan joutuu nauramaan aika paljon :-)

Vierailija
8608/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä ainakin löytyy https://www.tiktok.com/@lepakki/video/7526671097194990870

Huomatkaa Jakobin komeat äänivarat.

Voiko joku kuunnella tätä punastumatta? Ajatteleeko joku, että laulaja tarjoaa maksusta autokyydin? 

Vierailija
8609/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti autokyydin, minkäs muunkaan. Hänhän on taksinkuljettaja, joka vie daamin sinne minne hän haluaa. 

Vierailija
8610/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti autokyydin, minkäs muunkaan. Hänhän on taksinkuljettaja, joka vie daamin sinne minne hän haluaa. 

Sitä mietinkin että vaan mulla on likainen mielikuvitus🤣

Vierailija
8611/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hän tulee heti.

Vierailija
8612/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyydit kestävät aamuun asti. Tango taas.

Vierailija
8613/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän tulee heti.

Juuri näin. Kyseessä on luotettava suomalainen palvelualtis kuljettaja.

Vierailija
8614/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö muuten, että Fabbo ja tämä taksisuhari ovat veljekset? Molemmilla menee töissä joskus aamuun asti.

Vierailija
8615/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa yrittänyt tehdä omaa henkilökohtaista Kaj Top 30 -listaani, mutta ei onnistu. Järjellä ajatellen luulisi, että 30 on todellakin riittävä määrä eikä ihmisellä voi ainakaan enempää suosikkeja olla yhden bändin osalta (mulla on usein vain yksi tai kaksi). Mutta kun Kaj'n kanssa tämä ei toimi. Kun olen valinnut ne 30, jää jäljelle vielä ainakin kymmenen tai viisitoista, jotka kuuluvat ehdottomasti mukaan. Kuinka te muut pärjäätte, pystyttekö rajaamaan?

Mitään tarkkaa rankingia en pystyisi tekemään, mutta varmaan 4-5 -tasoisen tier listin, jossa on ne omasta mielestä huippubiisit, pari-kolme keskimmäistä tasoa ja alimpana se pieni kourallinen biisejä, joista en oikein välitä. 

Ja huh, todellakin tuo taxibiisi on kumottava ja saa aikaan kaikenlaisia mielikuvia.

Vierailija
8616/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan toki. Herrasmiehenä avaa oven, tulee, kun auto on lämmitetty, ajaa vaikka koko yön ja tulee pyydettäessä. Ja kaksi pääsee kyytiin halvemmalla. Mistä muusta tuo voisi kertoa kuin kyydistä? Autokyydistä siis.

Vierailija
8617/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muuten Axelin isä ole yhdeltä ammatiltaan taksikuski?

Vierailija
8618/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Hän on siis varsinaisesti maanviljelijä, mutta nykyäänhän ei kai yksikään maajussi pelkästään siitä hommasta elä, vaan kaikilla on joku sivuammattikin. Axelin isä siis ajaa myös taksia.

Vierailija
8619/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegatoppen-äänestys tämän viikon osalta on auki vielä huomisen:

https://yle.fi/a/7-10086711

Vierailija
8620/8747 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Hän on siis varsinaisesti maanviljelijä, mutta nykyäänhän ei kai yksikään maajussi pelkästään siitä hommasta elä, vaan kaikilla on joku sivuammattikin. Axelin isä siis ajaa myös taksia.

Ja vuokraa BBB:n sävellystaloa eli Axelin mummolaa airb'n'b:nä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi