Paras yleiskone tai laite salaatin valmistukseen arkena
Nopeaa kaalisalaattia; kurkut, tomaatit ja paprikat lohkoiksi. Löytyykö tähän hyvää ja toimivaa ratkaisua arkeen. Saisi nopeasti ammattimaista salaattia. Osat pitäisi olla konepestäviä. Miten teette salaattia?
Kommentit (9)
Vihannesleikkuri ja rakastin. Vaikka tällainen
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/990676/Witt-Classic-vihanneslei…
Leikkuulauta ja hyvä veitsi. Niillä pärjää hyvin eikä ole työläitä, tilaa vieviä koneita.
*raastin.
Mulla oli tuollainen, kun lapset oli pieniä. Terän saa vaihdettua helposti, mikä oli parasta. Annoin tuon pois kun muutin taloon, jossa oli tosi vähän pistorasioita. Sen jälkeen oon käyttänyt vaan veitseä ja leikkuulautaa
Ostin monitoimikoneen pari vuotta sitten. Teen kaalisalaatteja, porkkana- ym raastetta. Saisi viipaloituakin mutta veitsellä teen nopeammin kurkut ja tomaatit viipaleiksi. Samalla aparaatilla tekee myös sipulisilput, murskaa pähkinät ym tai surauttaa smoothien. Satasella sai. Isoääninen kone mutta tehokas. Wilfa merkkinen taitaa olla. Itselläni käsivamma niin ei kykene kovimpia juureksia veitsellä pilkkomaan. Tämä on ollut ehdoton apu.
Minä olen pärjännyt hyvällä veitsellä. Kaalin voi tietysti silputa myös leikkurilla, jos veitsityöskentely tuntuu hitaalta.