TEINIEN HAJUVEDET! Hyi perse.
Nykyään kun kävelee poikajoukon ohi (tytöt myös) niin sellanen hirveä halvan, femiinisen hajuveden imelä löyhkä lehahtaa sieraimiin. Olin lenkillä niin 3 sellasta varmaan 10-vuotiaan näköistä poikaa, hirvee katku.
Käyttääks ne sitä dödön korvikkeena? Ku pelkäävät että haisevat hieltä/kuselta tms? Pliis LOPETTAKAA 😖😖😖
Voisin alkaa pitää nenästä kiinni sillai tosi näkyvästi, jo valmiiks, aina ku tulee joku teinijoukko vastaan. Menisköhän viesti perille?
Kommentit (8)
Teinien hajut johtuvat ilmastonmuutoksesta. T. Nassima.
Pojilla mä tätä ihmettelen erityisesti. Aika gay hajuisia. Armeijassa onneks loppuu.
Oman AMK:ni sivuillakin lukee uusille opiskelijoille viesti, että "Jätetäänhän hajuvedet kotiin, näin kampuksella on kaikilla mukavampi olla". Eli siis hajuvedet on kielletty kampuksella. Ku nämä teinit tulevat sinne opiskelemaan, eivät ole vieläkään tajunneet miten noloa tuo on, vaikka ovat jo aikuisia. Teini-iän tapa jää päälle
Eihän sitä hajua itse haista. Kuten ei hieltä haisevakaan teini usein tiedä, että haisee hieltä
Joskus homous näytettiin kankaalla taskussa, nyt homouden voi haistaa.
Ei tartte olla edes teinejä. Tosta kun meiän yliopiston läheltä kulkee, ni voe jee sitä dunkkista. Nuoret laittaa vissiin puoli pulloa päälleen. Ja sitten kun niitä parveilee niin siinä on semmoset tuoksusekamelskat, että heikommat pyörtyy ohituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus homous näytettiin kankaalla taskussa, nyt homouden voi haistaa.
Valitettavasti tätä tekee ihan heteropojatkin, ja erityisesti he. Joku hulluus on vallannut noi teinit. Tossa ei ole mitään maskuliinista (päin vastoin), aikuismaista (aikuiset miehet osaavat käyttää hajusteita todella hillitysti, ja erityistilanteissa) tai seksikästä tai coolia, lopettakaa oikeesti. Ja jos olette teinien vanhempia, keskustelkaa asiasta
Tytöillä on yleensä hyvät tuoksut. Vedän pitkät henkoset aina ohitettuani.