Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (19785)
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut keikkatallenteita. Ihanan laadukkaita on saatavana. Keikoilla ei pysty seuraamaan kaikkea mitä lavalla tapahtuu, joten tallenteilta on mukava kelata kiinnostavia kohtia useampaan kertaan.
Kyllä. Itse en päässyt Naantaliin mutta herranjee, Kevinhän on tässä Text-tv:ssä vallan wild! Itsellä tulee jotenkin aina seurattua eniten Jakobia, vaikka yritän tietysti katsoa kaikkia, kun kaikkia on mielenkiintoista seurata. Ovat niin erilaisia lavalla. Vaatisi kuitenkin useamman silmäparin, ei millään ehdi nähdä kaikkea.
Oletteko saaneet selvää mitä Naantalissa yleisöstä huudetaan todella kovaa Pa to ta na kakon aikana, siinä hiljaisessa kohdassa kun tarvitaan sydämen käynnistäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut keikkatallenteita. Ihanan laadukkaita on saatavana. Keikoilla ei pysty seuraamaan kaikkea mitä lavalla tapahtuu, joten tallenteilta on mukava kelata kiinnostavia kohtia useampaan kertaan.
Kyllä. Itse en päässyt Naantaliin mutta herranjee, Kevinhän on tässä Text-tv:ssä vallan wild! Itsellä tulee jotenkin aina seurattua eniten Jakobia, vaikka yritän tietysti katsoa kaikkia, kun kaikkia on mielenkiintoista seurata. Ovat niin erilaisia lavalla. Vaatisi kuitenkin useamman silmäparin, ei millään ehdi nähdä kaikkea.
Kiinnitin Naantalissa huomiota siihen, että erityisesti Kevin oli aivan poikkeuksellisen vahvassa vireessä. Itsellänikin tulee katsottua keikoilla eniten Jakobia, joka kyllä myös oli 1000 lasissa koko keikan ajan ja esiintymisenriemu suorastaan räiskyi yli.
Pienehköjen tilojen keikoissa on kyllä erityistä taikaa, videolta katsottuna esim. Djurönäsetissä ja paikan päällä olleena Naantalissa ja Billnäsissä. Isolla areenalla sitten taas esiintyjälle yleisömeren "hyppysiin saaminen" on takuulla fantastinen ja unohtumaton tunne.
Tämä mitä juuri katson ei ole koko keikka vaan otsikkona taisi olla klippejä. Mutta tässä on kyllä keikan loppupuolelta useampi kappale kokonaisina ja videon kokonaiskesto on 22 min. Oikein hyvä kuva ja äänentoisto. Kaikki välispiikit taisi olla suomeksi.