Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8683)

Vierailija
8541/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallnista on leikkausvaiheessa jätetty (jouduttu jättämään) pois myös Gunin ja Raymondin yhteinen (ainakin lyhytaikainen) menneisyys, joka olisi takuulla ollut herkullinen sivujuonne. Nyt se vilahtaa vain kohtauksessa, jossa Emilia valittaa Gunille Jonan typeryyttä ja Gun kysyy, oliko Jona näyttänyt Emilialle kuvia Raymondista uimahousuissa. Tämähän jää aika irralliseksi kommentiksi, jota katsoja ei välttämättä tajua. Mäkin tajusin vasta sitten, kun Axel siitä haastattelussa kertoi.

Vierailija
8542/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa vaikkapa YLE ja SVT tarttuisivat yhdessä tilaisuuteen ja tilaisivat kolmikolta jonkun musiikillisen huumorisarjan. Mitähän herkkua saisimme, jos heille annettaisiin vapaat kädet ja riittävä budjetti toteuttamiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokapäiväinen muistutus taas palstatrolleista, jos täällä on esim. uusia keskustelijoita. Älkää reagoiko trolleihin millään tavalla, ei vastata, ei peukuteta. Ainoastaan asiattomien viestien ilmianto ylläpitoon. Kiitos. 

Vierailija
8544/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa vaikkapa YLE ja SVT tarttuisivat yhdessä tilaisuuteen ja tilaisivat kolmikolta jonkun musiikillisen huumorisarjan. Mitähän herkkua saisimme, jos heille annettaisiin vapaat kädet ja riittävä budjetti toteuttamiseen?

Mulla ei olisi mitään uutta sarjaa vastaan. Sen he osaavat ja ovat osoittaneet siinä kyntensä. Silti kaikkein eniten toivoisin heiltä uutta musikaalia, sillä siinä he ovat mun mielestäni omimmillaan, kun pääsevät yhdistämään käsikirjoittamisen, säveltämisen, sanoittamisen ja näyttelemisen taitonsa. Olen nyt ahminut Gambämarkin ja Botnia Paradisen niin moneen kertaan, että osaan ne ulkoa, kirjaimellisesti ulkoa joka laulun ja repliikin. En valita enkä ole kyllästynyt; epäilemättä katson niitä myös vastedes uudestaan ja uudestaan. Mutta uusi musikaali olisi toiveideni täyttymys.

Vierailija
8545/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määninhän ei tuossa kollektiivisessa Vöyri-päivien ryyppäystapahtumassa malttanut pysytellä oluessa vaan kumosi aika pirun monta shottia ja vielä ennätysnopeasti. Eihän se tietysti hyvin päättynyt, vaan Freppan ensiaputaidoille tuli käyttöä.

Mä mietin että onko toi shottilauta joku Vöyri- päivien tyypillinen ohjelmanumero joissakin piireissä

Vierailija
8546/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määninhän ei tuossa kollektiivisessa Vöyri-päivien ryyppäystapahtumassa malttanut pysytellä oluessa vaan kumosi aika pirun monta shottia ja vielä ennätysnopeasti. Eihän se tietysti hyvin päättynyt, vaan Freppan ensiaputaidoille tuli käyttöä.

Periteisesti Vöyri-päiviin on liittynyt Langradin-kulkue läpi keskustan. Määninin langradin muistutti enemmän  "lärvilautaa". 

Nyt vasta hoksasin tämän ja purskahdin nauruun. Vörjeansin oma versio kulkueesta 😄

Vierailija
8547/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin että onko toi shottilauta joku Vöyri- päivien tyypillinen ohjelmanumero joissakin piireissä

Minusta tuossa vitsaillaa  langradin sanalla, joka on siis  Vöyri-päivien paraati.

Vierailija
8548/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kajnosti toivon, että he onnistuvat jostain nipistämään aikaa myös kirjoittamiseen. Axel ja Jakob ovat toki jo luvanneet uusia kirjoja, mutta oikeastaan eniten odotan Kevinin tarttumista kynään. Niin kuin Axel kerran sanoi, kirjoissa on se hyvä puoli, että tekijän ja lukijan ei välttämättä tarvitse kohdata livenä (kuten konsertissa esiintyjän ja kuulijan), vaan kirjailija on läsnä aina, kun lukija tarttuu hänen teokseensa, tapahtuu se missä hyvänsä.

Vierailija
8549/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Hyvin eksklusiivisissa piireissä siinä autotallissa, jossa asiaan vihkiytyneet Vörjeansin jäsenet (5 kpl) harjoittelevat ja pandemian aikaan keikkailevatkin.

Vierailija
8550/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokapäiväinen muistutus taas palstatrolleista, jos täällä on esim. uusia keskustelijoita. Älkää reagoiko trolleihin millään tavalla, ei vastata, ei peukuteta. Ainoastaan asiattomien viestien ilmianto ylläpitoon. Kiitos. 

Trolli = jokainen kirjoitus, jossa ollaan eri mieltä kuin MINÄ?

Vierailija
8551/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko tämän päivän soinut päässä Kom ti byin, uudestaan ja uudestaan. En tiedä, mistä se tupsahti, ehkä aamuisesta puhelusta äidille sinne omaan kotikylääni (jota tuli taas vähän ikävä). Tuli mieleeni se saksalainen kriitikko, joka nosti Kom ti byinin melkein kärkeen sillä KAJ'n Top 30 -listallaan (jolla on itse asiassa 33 biisiä, kun hän ei pystynyt karsimaan). Hänkin on pikkukylän kasvatti, ja niinhän se on, että do kan ta pojkin yr byin men itt byin yr pojkin (mun tapauksessani flickon).

Vierailija
8552/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sinkku Karaoke ei näy spotarin listoilla sen enempää Suomessa kuin Ruotsissakaan. Sen sijaan BBB menestyy molemmissa maissa tubessa.

Vierailija
8553/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tuolta Spotifysta, että Mosquito lähestyy 5 miljoonan striimauksen rajaa. Meneekö sitten jossain vaiheessa jopa YOLOn ohi, jolla siis jo yli 5 miljoonaa kuuntelukertaa.

Tuo Mosquito on varmaan enemmän  kansainvälisten fanien suosima biisi. Hyvin se on näköjään edelleen pintansa pitänyt, vaikka ns. kesäbiisiksi oli tarkoitettu. No sehän on vaan hauska juttu se! 

Vierailija
8554/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuosta ruokailupuolestahan he muun muassa puhuivat X3M:n haastattelussa. Ovat nyt "vanhemmiten" huomanneet, että oikeanlainen syöminen on elintärkeää. Ennen keikkaa tietynlaista kevyempää muonaa tietynlainen määrä ja keikan jälkeen kunnon ateria, jotta saa korvattua kulutetun energian. Eivät tietysti mitenkään ryppyotsaisia ole, mahtuu mukaan välillä kermakakkuakin, kuten se Jakobin promopäivän episodi osoitti.

Tuolla energiankulutuksella ei ole niin tarkkaa vaikka joskus vetäisi kokonaisen kermakakun välipalaksi.

Vierailija
8555/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa yrittänyt tehdä omaa henkilökohtaista Kaj Top 30 -listaani, mutta ei onnistu. Järjellä ajatellen luulisi, että 30 on todellakin riittävä määrä eikä ihmisellä voi ainakaan enempää suosikkeja olla yhden bändin osalta (mulla on usein vain yksi tai kaksi). Mutta kun Kaj'n kanssa tämä ei toimi. Kun olen valinnut ne 30, jää jäljelle vielä ainakin kymmenen tai viisitoista, jotka kuuluvat ehdottomasti mukaan. Kuinka te muut pärjäätte, pystyttekö rajaamaan?

Vierailija
8556/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa vitsaillaa  langradin sanalla, joka on siis  Vöyri-päivien paraati.

No tämä juurikin on sen Määninin lärvilaudan pointti. Vörjeansin tulkinta Langradinista.  :D

Vierailija
8557/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pari kertaa yrittänyt tehdä omaa henkilökohtaista Kaj Top 30 -listaani, mutta ei onnistu. Järjellä ajatellen luulisi, että 30 on todellakin riittävä määrä eikä ihmisellä voi ainakaan enempää suosikkeja olla yhden bändin osalta (mulla on usein vain yksi tai kaksi). Mutta kun Kaj'n kanssa tämä ei toimi. Kun olen valinnut ne 30, jää jäljelle vielä ainakin kymmenen tai viisitoista, jotka kuuluvat ehdottomasti mukaan. Kuinka te muut pärjäätte, pystyttekö rajaamaan?

Pystyn ehkä just ja just rajaamaan kolmeenkymmeneen, jos heidän musikaalien biisit jätetään listalta pois. Mutta jos ei jätetä, niin mun shortlistaan kuuluu noin 60 biisiä, että se siitä.

Vierailija
8558/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pöytälätkä-ottelu vittaa perinteiseen Röykiö- Muu Vöyri -fudisotteluun (Rögö-Övriga  Vörå) joka pelataa noihin aikoihin.

Otteluun kerääntyy paljon myös muualla asuvia vöyriläisä. 

Vierailija
8559/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden Vöyriläisen palkitseminen à la Vörjeans on myös tyylikäs veto, sekä voittajan valinta että itse seremonia puheineen.

Vierailija
8560/8683 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Luovutin. Mun pitää melkein miettiä niinpäin, että onko yhtään KAJ-biisiä, josta en pidä ollenkaan....?

Koko tuotanto n. 120 biisiä perattu ja kuunneltu läpi moneen kertaan, eikä löydy niitäkään. Kovimpien suosikkien joukko kyllä elää vähän oman fiiliksenkin mukaan. Vähän omaksi yllätyksekseni tämä Karaoke on noussut mulla aika kärkipäähän. Eniten siinä viehättää se sanoituksen kekseliäisyys. Ja biisistä tulee hyvälle tuulelle, video on hauska ja iloinen. (Karaoke muuten taitaa myös olla kansainvälisten fanien suosiossa.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä