Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8683)

Vierailija
8361/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailijan kääntöpuoli. Yksi niistä.

https://www.youtube.com/shorts/w7aJQNWTOZw

Vierailija
8362/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku käynyt Löylyssä? Kuinka helppo siellä on viettää päivä? Eli pitäisikö varata pöytä, jos meinaa syödä? Tai tuleeko sanomista, jos koko päivän notkuu kahvilassa tai terassilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8363/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku käynyt Löylyssä? Kuinka helppo siellä on viettää päivä? Eli pitäisikö varata pöytä, jos meinaa syödä? Tai tuleeko sanomista, jos koko päivän notkuu kahvilassa tai terassilla?

Ja onko terassia katettu? Varsinkin mahdollisen lavan edustalla? Ja tuleeko sanomista, jos pukeutuu kumisaappaisiin ja muuhun sadevarusteisiin, jos näyttää märältä päivältä? En mä tätä reissua mitenkään vakavasti meinaa ottaa🙈

Vierailija
8364/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole Löylyssä käynyt mutta sujuvasti katsellut kuvia sieltä. Terassia ei näköjään ole katettu, mutta terassin joidenkin pöytien yläpuolella on oma pieni katoksensa. En osaa sanoa, ovatko nuo kiinteitä rakenteita vai kesäkaudeksi erikseen laitettavia. Pöytävaraus ravintolaan ei ole pakollinen vaan sinne voi mennä ilmankin. Lauantaisin on kaksi brunssikattausta. Vaikea sanoa, rupeavatko katsomaan kieroon, jos joku istuu pöydässään koko päivän. Ehkä siellä on muissa tiloissa nurkkauksia, joihin voi majoittua vaikka läppärin kanssa.

Vierailija
8365/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, varasin itselleni pöydän klo 13.30 brunssille. Tiedä sitten auttaako se mitään, ts. mahtuuko silloin sisään. Ehkä pitää mennä aiemmin. Ensimmäinen brunssi olisi jo klo 11.

Vierailija
8366/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen usein yksin autossa, joten saan  kuunnella mitä haluan JA laulaa. Väärin.

T. Väärinlaulaja

Parasta. Mä laulan sekä nuotin vierestä että sekoan sanoissa.

Täällä eräs yksin asuva laulaja. Ainoat, joiden korvat ehkä kärsii, on seinänaapurit, mutta yritän olla hoilottamatta kovin suureen ääneen. Suomenkieliselle ei ihan helppoa noiden sanojen kanssa. Hitaammat biisit menee hyvin, mutta esim Kom ti byin räppäys tuottaa jo hankaluuksia.

Ja entäs sitten tämä Karaoke kohta: "Jåo nåo e ja jåo Jon Bon Jovi, nåo tå ja bjuder på show" 

Mun kieleni ei taivu sitten mitenkään, ainakaan sillä alkuperäisellä nopeudella. 

Kumma miten niin lunkin oloinen sälli pystyy noin nopeaan puheentuottoon. Onko treenattu urheiluselostusta enemmänkin vai öljytty saranat astetta kalliimalla öljyllä? 

Vierailija
8367/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, varasin itselleni pöydän klo 13.30 brunssille. Tiedä sitten auttaako se mitään, ts. mahtuuko silloin sisään. Ehkä pitää mennä aiemmin. Ensimmäinen brunssi olisi jo klo 11.

Mä ole ajatellut kans tota 13.30 brunssia. En millään viitsisi mennä jo klo 11, enkä välttämättä silloin vielä ehdikään. Jos ei sit enää mahdu niin ei voi mitään (luulis nyt  mahtuvan...). Ketuttaisi tietysti viimeisen päälle! 

Vierailija
8368/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ole ajatellut kans tota 13.30 brunssia. En millään viitsisi mennä jo klo 11, enkä välttämättä silloin vielä ehdikään. Jos ei sit enää mahdu niin ei voi mitään (luulis nyt  mahtuvan...). Ketuttaisi tietysti viimeisen päälle! 

Pitäisiköhän mun myös yrittää tuohon 13:30? Olisi kyllä hauska saada brunssiseuraa eikä syödä yksin, mutta miten me saataisiin toisemme samaan pöytään?

Vierailija
8369/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikein ymmärsin Lolan mukaan Axel on kaatanut varpaansa proosan lampeen ja saavuttanut koko veden?

Vai saastuttanut?

Vierailija
8370/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastanut varpaansa ja saastuttanut koko veden 

Vierailija
8371/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastanut varpaansa ja saastuttanut koko veden 

Huh. Tästä kohtauksesta ei ole taidettu kovasti vielä keskustella? Yleisö nauraa niin makeasti, että he taitavat ymmärtää asetelman jo etukäteen? Mulle suomenkielisenä tuo oli tosi avaava kokemus. 

Vierailija
8372/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän mun myös yrittää tuohon 13:30? Olisi kyllä hauska saada brunssiseuraa eikä syödä yksin, mutta mit

Yritä! Meinaan pönkiä paikalle jo aiemmin ja suorittaa nurkanvaltauksen hyvissä ajoin. Patsastelen sitten pöydässäni KAJ On Ice -kassi tanassa, joten följ med! En tiedä miten täällä voi jakaa yhteystietoja.

Vierailija
8373/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän mun myös yrittää tuohon 13:30? Olisi kyllä hausk

Mahtavaa! Etsin siis kassin ja sinut. (Eli se siitä mun pohtimisestani tulenko paikalle vai en. Tulen, nyt se on päätetty.)

Vierailija
8374/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän

Ja jos olen perillä tästä keskustelusta, meitä taitaa olla kolme tulossa aikaisin. Älä siis laske kassia vielä kun eka on löytänyt sut.

Vierailija
8375/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ole ajatellut kans tota 13.30 brunssia. En millään viitsisi mennä jo klo 11, enkä välttämättä silloin vielä ehdikään. Jos ei sit enää mahdu niin ei voi mitään (luulis nyt  mahtuvan...). Ketuttaisi tietysti viimeisen pää

Aivan mahtavaa! KAJ-fanien sokkotreffit Löylyssä KOI-kassini ympärillä oolrait.

Vierailija
8376/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan mahtavaa! KAJ-fanien sokkotreffit Löylyssä KOI-kassini ympärillä oolrait." 

Mä olen yksi niistä, jotka olisi tulossa klo 13.30 brunssille ja "kassitapaamiseen". Mä en ole vielä varannut itselleni mitään pöytääkään. Eli ei sitten tarvitse varatakaan? 

Vierailija
8377/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän mun myös yrittää tuohon 13:30? Olisi kyllä hausk

Ja oliko siis sulla se brunssi varattuna? Vai tulet vain muuten?

Jos on pöytävaraus, ei välttämättä päästä samaan pöytään, vaikka olisi varaus. Jos kerrottaisiin pöytävarauksessa oman nimemme lisäksi joku koodi ja pyyntö ravintolalle, että laittavat sillä koodilla olevat samaan pöytään. Näin ei tarvitse tänne kertoa mitään tunnistettavaa tietoa, mutta pöytävaraukset toivottavasti yhdistyisivät.

Vierailija
8378/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan mahtavaa! KAJ-fanien sokkotreffit Löylyssä KOI-kassini ympärillä oolrait." 

Mä olen yksi niistä, jotka olisi tulossa klo 13.30 brunssille ja "kassitapaamiseen". Mä en ole vielä varannut itselleni mitään pöytääkään. Eli ei sitten tarvitse varatakaan? 

Samaa just kysyin kassityypiltä. Montako meitä siis on? Kassityyppi, sinä ja minä? Mä olen siis se ketjun väärinlaulaja😆

Vierailija
8379/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis brunssille meinataan, kannattaisi olla varaus, jos sattuukin olemaan täynnä.

Vierailija
8380/8683 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa just kysyin kassityypiltä. Montako meitä siis on? Kassityyppi, sinä ja minä? Mä olen siis se ketjun väärinlaulaja😆

Eiköhän meitä kolme ole. Ja nyt vasta huomasin tuon aiemman viestin tuosta pöytävarauksesta ja koodista. Eli kukin meistä tekee pöytävarauksen Löylyyn omalla nimellään? Mä ainakin ajattelin syödä siellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi