Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8600)
Mun käynneistäni täällä ei tiedä absoluuttisesti kukaan. Mä olen siviilielämässä yltiöasiallinen firmans man (no siis kvinna), jota satunnainen vastaantulija pitäisi keskijohtoon kuuluvana vakuutusvirkailijana. Mun Kaj-kiinnostukseni asteestakaan ei tiedä kukaan, pari ystävää sen verran, että mä tykkään niiden Nessun dorma -tulkinnasta Siksi toinen heistä kerran mainitsi, että vauvalla on kuulemma aiheesta hauska ketju. Mä vastasin: "Ai millä vauvalla?"
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Tillsammans följer vi KAJ -ryhmästä eilen tämän hurmaavan linkin vuodelta 2018 https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/252712?shareID=ejJiMTVablEwd2F1O…
Axelin journalismi herätti tuolloin henkiin Tuhkimo-kanavatyöt, ja nyt saattaa tapahtua toisinto kun vanha juttu leviää fanclubissa Ruotsin puolelle.
Kiitos tästäkin helmestä! Mä seuraan tuota facebookin faniryhmää sen verran epäsäännöllisesti, että oli jäänyt tämä huomaamatta.
Jep. Mä varustaudun merinovillalla, neuleella, toppatakilla, pipolla, villahanskoilla, goretex-kengillä (dimex - betär än goretex?) eli kassillinen vaatetta mukaan vaan! En oo Löylyssä käynyt, katsellut vaan kuvia ja youtubesta jotain esittelyä. Iso avoterassi on ihan siinä meren äärellä näköjään. Eli ei todellakaan mikään lämmin paikka. Mutta kyllähän me suomalaiset viimaa, räntää ja pakkasta kestetään 😊. KAJ'n takia nyt ainakin.
Hei vaan muut anonyymit Kaj-fanit (AKF)! Mä odotan, milloisen se Hesarin s*ksiin erikoistunut toimittaja etsii käsiinsä jonkun meistä ja tekee näyttävän erikoishaastattelun. Jos ette tiedä tapausta tai lue Hesaria, niin tässä hänen tuoreimman juttunsa ingressi: "Perheenäiti ja lähihoitaja XX, 28, harrastaa s*ksibileitä. S*ksiklubeilta hän on löytänyt elämäänsä yhteisön, jossa ei tarvitse hävetä."
Vierailija kirjoitti:
Mun käynneistäni täällä ei tiedä absoluuttisesti kukaan. Mä olen siviilielämässä yltiöasiallinen firmans man (no siis kvinna), jota satunnainen vastaantulija pitäisi keskijohtoon kuuluvana vakuutusvirkailijana. Mun Kaj-kiinnostukseni asteestakaan ei tiedä kukaan, pari ystävää sen verran, että mä tykkään niiden Nessun dorma -tulkinnasta Siksi toinen heistä kerran mainitsi, että vauvalla on kuulemma aiheesta hauska ketju. Mä vastasin: "Ai millä vauvalla?"
Mulla on vähän sama juttu, että kukaan vastaantulija tai työkaveri ei kyllä varmaan voisi kuvitellakaan miten kajahtanut olen. Moni tietää sen verran, että olen käynyt keikoilla. Ihmettelevät kyllä miksi ihmeessä menen yksin ja reilusti ennen keikan alkua. Lapseni tietävät että katselen usein (melkein koko ajan) KAJn videoita ja hihittelen itsekseni. He ovat saaneet fanituksestani yliannoksen ihan vaan seuraamalla vierestä, vaikka pyrin välttelemään keskustelunaihetta omasta mielestäni onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan muut anonyymit Kaj-fanit (AKF)! Mä odotan, milloisen se Hesarin s*ksiin erikoistunut toimittaja etsii käsiinsä jonkun meistä ja tekee näyttävän erikoishaastattelun. Jos ette tiedä tapausta tai lue Hesaria, niin tässä hänen tuoreimman juttunsa ingressi: "Perheenäiti ja lähihoitaja XX, 28, harrastaa s*ksibileitä. S*ksiklubeilta hän on löytänyt elämäänsä yhteisön, jossa ei tarvitse hävetä."
Heh ja apua.
Kuka meistä uskaltaa tulla ulos kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarsaaresta tuli mieleen, että eikös siellä jo vuosia sitten jossain tapahtumassa KAJ'lla ollut joku ennätysyleisö, n. 10.000 ihmistä? Jotain videoita muistan katsoneeni, ja ihmisiä on kuin meren mutaa. Olisko suurin yleisömäärä heillä ikinä..? Suomessa siis, nyt jätän pois laskuista Mellon ja viisut. Porissahan oli kesällä paljon väkeä myös.
Mulla on mielikuva, että siinä Pietarsaaren tapahtumassa oli muitakin esiintyjiä, joten Kaj ei siksi laske sitä ennätyskeikakseen (vaan siis tämän loppuunmyydyn Nordiksen konsertin, jossa oli reilun 7 000 hengen yleisö). Porissakin oli järjestäjien arvion mukaan 7 000 henkeä (ilmaisesta ulkoilmatapahtumasta tarkkaa määrää on vaikea laskea), mutta Kaj esiintyi osana Suomi Areenaa eikä se ollut sillä lailla itsenäinen keikka. Mellon finaalihan oli tietysti siellä jättimä
Porissa oli 8000 ihmistä seuraamassa, ja mä pidin KAJn keikkana, koska heitähän porukka oli tullut katsomaan, ja vetivät hyvin ja tunteella vitseineen päivineen.
💚🤎💜
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mä varustaudun merinovillalla, neuleella, toppatakilla, pipolla, villahanskoilla, goretex-kengillä (dimex - betär än goretex?) eli kassillinen vaatetta mukaan vaan! En oo Löylyssä käynyt, katsellut vaan kuvia ja youtubesta jotain esittelyä. Iso avoterassi on ihan siinä meren äärellä näköjään. Eli ei todellakaan mikään lämmin paikka. Mutta kyllähän me suomalaiset viimaa, räntää ja pakkasta kestetään 😊. KAJ'n takia nyt ainakin.
Seisotte tiiviinä ryppäänä kuin pingviinit, niin pysytte lämpimämpinä. 😄
Minäkin olen ollut aika vaitonainen ihastuksesta. Lähipiiri tietää, muttei sitä minkä annoksen nautin päivittäin eri kanavissa. Enkä työpaikalla ole maininnut sanallakaan. Miksi? Itse ihmetellyt. Olen ammatiltani " kulturtant", jolla omasta mielestään tatsi hyvään ja tasokkaaseen kulttuuritarjontaan, oli sitten teatteria tai musiikkia. MUTTA Kaj'ssa on joku syvä taso, joka menee vielä syvemmälle kuin nerokkaat sanoitukset (kaikkia en ole vielä tarkkaan itselleni kääntänyt, suomenkielinen kun olen). Ja kepeät sävelmät, nekin tarkkaan rakennettu. Ehkä se ilo ja rakkaus, joka heissä on, on niin valtaisaa. Jä sehän on hieno juttu! Mutta onko se piilottelu jotain, ettei menettäisi vakavastiotettavuutta... aika tylsää, täytyy sanoa.
Ja seuraavaa Halln-kauttakin odotan jo hulluna:)
Täällä myös kaappifani! Kirjoittelen kyllä aika aktiivisesti tänne, mutta TIETENKÄÄN en ole kertonut siitä kenellekään. Vietän muutenkin paljon aikaa yksikseni ja olen aika introverttiluonne, joten en kerro omista asioistani aina kovin syvällisesti kenellekään. Sellainen sanonta on että rakkaus on parasta silloin kun sitä ei sanota ääneen, ja näin se juuri on mun kohdalla. Tuntui oudolta kun tuttavat kyselivät millaista KOI:ssa oli ja piti yrittää kertoa jotain... haluan jakaa asian kunnolla oikeastaan vain täällä ja päiväkirjani sivuilla. 😍
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin samaa suunnitelma. Paitsi koska olen vilukissa, voi olla, että päälle menee untuvatakki. Ja jos meinaa sataa, vettä pitävä päällikerros vielä lisäksi. Jos päätän mennä ulkoilmakeikalle, niin sitten todellakin menen ulkoilmakeikalle viimeisen päälle!
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu. Me kukaan ei kehdata antaa haastattelua! Siinä on sellainen pieni ero, että seksibileet ihmiset kehtaavat myöntää. Vauva-palstan ja intohimoisen KAJ-fanituksen yhdistelmää ei ikipäivänä.
Hauskaa että KAJlla oli maaliskuussa se ulkoilmakeikka Vöyrillä tuulessa ja sateessa ja nyt sitten marraskuussa Helsingissä meren rannalla. Erinomaisia ajankohtia ulkoilmaesiintymisille! Ei ole pojat sokerista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seisotte tiiviinä ryppäänä kuin pingviinit, niin pysytte lämpimämpinä. 😄
Livekuvaa keikalta meistä
https://i.chzbgr.com/full/9323509504/hBF08E2A3/a-group-of-penguins-all-…
Mä onneksi tunnen yhden toisen KAJ-fanin. En hyvin mutta kuitenkin. Ja voin kertoa, että meidän yhteiset tutut pitävät meitä aika hulluina. Siinä porukassa siis tulee juteltua, koska meitä on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että KAJlla oli maaliskuussa se ulkoilmakeikka Vöyrillä tuulessa ja sateessa ja nyt sitten marraskuussa Helsingissä meren rannalla. Erinomaisia ajankohtia ulkoilmaesiintymisille! Ei ole pojat sokerista. 😊
Vaikka 10 år kappaleen mukaan välttävät ulkoesiinymisiä. Ehkä tuolla on lämpimämpää kuin Kovjoen sillan avajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kaappifani! Kirjoittelen kyllä aika aktiivisesti tänne, mutta TIETENKÄÄN en ole kertonut siitä kenellekään. Vietän muutenkin paljon aikaa yksikseni ja olen aika introverttiluonne, joten en kerro omista asioistani aina kovin syvällisesti kenellekään. Sellainen sanonta on että rakkaus on parasta silloin kun sitä ei sanota ääneen, ja näin se juuri on mun kohdalla. Tuntui oudolta kun tuttavat kyselivät millaista KOI:ssa oli ja piti yrittää kertoa jotain... haluan jakaa asian kunnolla oikeastaan vain täällä ja päiväkirjani sivuilla. 😍
Olisit vaan kertonut, että naiset kiljuivat suoraa huutoa ja lavalla availtiin sepalusta.
Mäkin olen kulttuuritäti, niin kuin joku tuossa edellä. Kausikortit Kansallisoopperaan ja RSO:n konsertteihin ja Museokortti. Tuhansien kirjojen kotikirjasto. Ja kenenkään tietämättä niin kiihkeä anonyymi KAJ-fani (AKF), että tarvitsen yhä isompia päivittäisiä annoksia suoraan suoneen. Mä en odota Hesarin erikoishaastattelua vaan sitä, että meille perustetaan joku neulojenvaihtopiste, jossa jaetaan myös kuumaa soppaa ja talvivaatteita à la UFF.
Minäkään en ole kertonut kenellekään, että käyn tällä palstalla enkä halua kertoa siksi, että tutut voisivat tunnistaa minut joistakin kertomistani asioista ja haluan pysyä anonyyminä. Fanituksestani tietää muutama ihminen, mutta ei siitä kuinka kokonaisvaltaista se on.
Eilen minulle kävi hävettävä juttu. Tarjosin autokyydin yhdelle itselleni tuntemattomalle ruotsalaiselle. Vaihdoin musiikin KAJsta radioon ennen hänen tuloaan. Miksen antanut sen olla päällä, jotta hän olisi voinut ihmetellä mitä ruotsalaista musiikkia kuuntelen. En myöskään yrittänytkään puhua sanaakaan ruotsia. Se tosin on vähemmän hävettävää, koska puhuttu ruotdinkielen taitoni on edelleen aiemman kokemukseni mukaan surkea.