Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8747)

Vierailija
8281/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50580369? Freppahan vallan reipastuu kun ei ole Tommy ja Määnin häsläämässä. Haastattelu ennen Smak i lagia.

Kiitos, ehdottomasti tutustun! Joku kertoi, että Vörjeans oli just aloittamassa isoa kiertuetta (siis ihan oikeasti, ei fiktiivisesti) silloin, kun korona iski ja kokoontumiset kiellettiin. Siksi he esittivät sen Vöyrin päivän Smak i lag -konserttinsakin vain netin kautta.

Onko jollain faktatietoa tuosta, että isoa kiertuetta suunniteltiin ennen koronaa? Tästä puhutaan aina välillä siellä täällä, mutta minä en ole nöhnyt faktaa ja olen aina ajatellut, että se oli vain näitä Tommyn juttuja. Hänhän alusti Smak i lag -konsertissa Freppa starta korona -kappaletta luettelemalla monenlaisia ongelmia, joita Frepan lepakonsyönti aiheutti.

Vierailija
8282/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-50580369? Freppahan vallan reipastuu kun ei ole Tommy ja Määnin häsläämässä. Haastattelu ennen Smak i lagia.

Kiitos, ehdottomasti tutustun! Joku kertoi, että Vörjeans oli just aloittamassa isoa kiertuetta (siis ihan oikeasti, ei fiktiivisesti) silloin, kun korona iski ja kokoontumiset kiellettiin. Siksi he esittivät sen Vöyrin päivän Smak i lag -konserttinsakin vain netin kautta.

Onko jollain faktatietoa tuosta, että isoa kiertuetta suunniteltiin ennen koronaa? Tästä puhutaan aina välillä siellä täällä, mutta minä en ole nöhnyt faktaa ja olen aina ajatellut, että se oli vain näitä Tommyn juttuja. Hänhän alusti Smak i lag -konsertissa Freppa starta korona -kappaletta luettelemalla monenlaisia ongelmia, joita Frepan

Ja lisäksi KAJlla oli tuolloin jo Botnia Paradise-projekti meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha minä taidan olla yksi edessäsi olleista Gambämark-tyypeistä 😅

Teillä oli kyllä upeat puvut. Mä olin ihan siinä teidän takana, mulla oli vaan joku musta hame ja kimaltava paita.

Ootteko muuten muut täällä ostaneet Kajn fanituotteita? Mä en ole oikein löytänyt mitään mitä haluaisin ostaa, ostaisin kyllä jos joku sopiva tulisi vastaan. Mä olen yleensäkin aika kranttu bändipaitojen tms. kanssa, en omista kuin pari vaikka olen aina käynyt suht paljon keikoilla. Enkä oikein valitettavasti tykkää niistä tällä hetkellä myynnissä olevista Kajn paidoista, eikä sellaiselle huivillekaan ole käyttöä. Kom ti byin -paidan olisin halunnut, jos olisin tajunnut sellaisen ostaa ennen kuin loppuivat. Ja jos olisi olemassa Svanteklubben-paitoja, sellaisen ostaisin heti. Näin kuvan jossain faniryhmässä kun joku oli tehnyt sellaisen itse, oli kyllä upea.

Vierailija
8284/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Kaj'n biiseihin kätketty jotain riippuvuutta aiheuttavia piiloääniä?  Siitä lähtien kun toukokuun lopulla aloin tutustua heidän musiikkiinsa, en käytännössä ole halunnut kuunnella mitään muuta. Välillä laitan jotain muuta soimaan ajatellen että en kai mä voi kuukausitolkulla kuunnella pelkkää Kaj'ta! Mutta jo parin biisin jälkeen palaan Kaj'hin kun kaikki muu tuntuu niin lattealta. Autossa hyppelen tuskaisena radiokanavalta toiselle kun mikään kanava ei soita Kaj'ta!

Vierailija
8285/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli kyllä upeat puvut. Mä olin ihan siinä teidän takana, mulla oli vaan joku musta hame ja kimaltava paita.

Ootteko muuten muut täällä ostaneet Kajn fanituotteita? Mä en ole oikein löytänyt mitään mitä haluaisin ostaa, ostaisin kyllä jos joku sopiva tulisi vastaan. Mä olen yleensäkin aika kranttu bändipaitojen tms. kanssa, en omista kuin pari vaikka olen aina käynyt suht paljon keikoilla. Enkä oikein valitettavasti tykkää niistä tällä hetkellä myynnissä olevista Kajn paidoista, eikä sellaiselle huivillekaan ole käyttöä. Kom ti byin -paidan olisin halunnut, jos olisin tajunnut sellaisen ostaa ennen kuin loppuivat. Ja jos olisi olemassa Svanteklubben-paitoja, sellaisen ostaisin heti. Näin kuvan jossain faniryhmässä kun joku oli tehnyt sellaisen itse, oli kyllä upea.

Kom ti byin -paita kelpaisi mullekin! Mulla ei ole mitään fanituotteita, ellei lasketa kolmea cd-levyä, jotka vasta tilasin (olisin tilannut enemmänkin mutten saanut kaikkia haluamiani!). Toim.huom. mulla ei ole cd-soitinta. Joten sikäli nuo levyt voitaneen laskea fanituotteeksi. 😅 Pitäis hommata soitin kyllä! Paitojen ongelma on se että ne ovat järjestään sellaista mallia joka on mahdollisimman epäimarteleva mun ei-maölivartalolle, joten siksikään en viitsi niitä ostaa.

Vierailija
8286/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kaj'n biiseihin kätketty jotain riippuvuutta aiheuttavia piiloääniä?  Siitä lähtien kun toukokuun lopulla aloin tutustua heidän musiikkiinsa, en käytännössä ole halunnut kuunnella mitään muuta. Välillä laitan jotain muuta soimaan ajatellen että en kai mä voi kuukausitolkulla kuunnella pelkkää Kaj'ta! Mutta jo parin biisin jälkeen palaan Kaj'hin kun kaikki muu tuntuu niin lattealta. Autossa hyppelen tuskaisena radiokanavalta toiselle kun mikään kanava ei soita Kaj'ta!

Mä en enää kuuntele radiota ja haluun kuunnella vaan KAJta. Kuuntelen siis autossa Spotifyta.

Tyttäreni ei voi sietää hypetystäni eikä siitä johtuen KAJtakaan, joten tein kesällä pitemmälle yhteiselle automatkalle soittolistan, jossa vain joka kolmas kappale KAJta. No ei sekään oikein mennyt läpi.

Vierailija
8287/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää kuuntele radiota ja haluun kuunnella vaan KAJta. Kuuntelen siis autossa Spotifyta.

Tyttäreni ei voi sietää hypetystäni eikä siitä johtuen KAJtakaan, joten tein kesällä pitemmälle yhteiselle automatkalle soittolistan, jossa vain joka kolmas kappale KAJta. No ei sekään oikein mennyt läpi.

Vain joka kolmas 🤣😇😆

Vierailija
8288/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa Freppan haastattelussa asiasta puhutaan 

Vierailija
8289/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Ja kun johonkin välillä kyllästyy ja haluaa vaihtaa tyylilajia, voi silti pysytellä KAJ'ssa, kun niillä on kaikki tyylilajit. En tiedä meneekö tämä joskus ohi.

Luulen, että vähän sama fiilis on bändillä itsellään. Ensi  ajattelivat, että huippukohta oli Mellon semifinaaliin pääseminen. Sitten tulikin finaali. Ja sitten itse Euroviisut. 

Muistan videon jostain niiltä ajoilta, kun Axel selittää kädellään demonstroiden, että välillä mennään huipulle, mutta huipun jälkeen seuraa aina lasku. Varmaan ajattelivat, että se on edessä Euroviisujen jälkeen. Varsinkin kun tuli "vain" neljäs sija.

Sitten tulikin hektinen keikkakesä, joka vain kuumeni loppua kohti. 

Ja lopulta loppuunmyyty KAJ on Ice, jossa oli varmaan puolet ei-ruotsinkielistä yleisöä, jota eivät ehkä olleet edes haaveilleet koskaan saavansa. Ja joka osasi laulaa kaikki vuosien takaisetkin biisit ulkoa.

Tuo Axelin odottama huipun jälkeinen suosion rauhoittuminen tuntuu aina vaan odottavan itseään.

Vierailija
8290/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt itsekään oikein halua kuunnella sitä soittolistaa, jossa VAIN joka kolmas on KAJta, vaikka ne muutkin on kyllä ihan tarkoin valittuja hyviä kappaleita

Vierailija
8291/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuossa Freppan haastattelussa asiasta puhutaan 

Joo mutta puhuuko Freppa niin kuin asiat oikeasti oli vai onko se Vörjeans-jutun heittoa? Kuuntelin sen itsekin eilen.

Vierailija
8292/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko tämä video jo täällä, mutta tässä Axel haastattelee "Axel Åhmania", jota esittää Jakob. Axelilla taitaa muuten olla sama asu kuin Botnia Paradisen Tanssikärpäsen purema -laulussa. Video avautui mulla parhaiten puhelimella, vaikken olekaan Instagramissa, mutta myös koneella Google Chromessa sain videon auki. 

https://www.instagram.com/reel/DPjeHpsjIG8/

Vierailija
8293/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että 2020 puhuttiin lehdessä että KAJ perui todella monta keikkaa. En ole varma oliko Vörjeans.

Vierailija
8294/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Ja kun johonkin välillä kyllästyy ja haluaa vaihtaa tyylilajia, voi silti pysytellä KAJ'ssa, kun niillä on kaikki tyylilajit. En tiedä meneekö tämä joskus ohi.

No tämäpä juuri, ei tarvitse vaihtaa bändiä kun sama bändi palvelee kaikkia tarpeita. 😄

Aika nerokas bisnesidea itse asiassa. 

Vierailija
8295/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten muut täällä ostaneet Kajn fanituotteita? Mä en ole oikein löytänyt mitään mitä haluaisin ostaa, ostaisin kyllä jos joku sopiva tulisi vastaan. Mä olen yleensäkin aika kranttu bändipaitojen tms. kanssa, en omista kuin pari vaikka olen aina käynyt suht paljon keikoilla. Enkä oikein valitettavasti tykkää niistä tällä hetkellä myynnissä olevista Kajn paidoista, eikä sellaiselle huivillekaan ole käyttöä. Kom ti byin -paidan olisin halunnut, jos olisin tajunnut sellaisen ostaa ennen kuin loppuivat. Ja jos olisi olemassa Svanteklubben-paitoja, sellaisen ostaisin heti. Näin kuvan jossain faniryhmässä kun joku oli tehnyt

Las Palvis paita  olisi hieno

Vierailija
8296/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että 2020 puhuttiin lehdessä että KAJ perui todella monta keikkaa. En ole varma oliko Vörjeans.

Tommy muistaakseni puhui yli 40 peruuntuneesta keikasta. Se olisi kyllä ollut uskomattoman laaja kiertue.

Vierailija
8297/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin oman Kom ti byin -paidan täältä. Kesti parisen viikkoa, tuli Ruotsista.

https://kajmerch.com/products/kom-ti-byn-t-shirt

Vierailija
8298/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen usein yksin autossa, joten saan  kuunnella mitä haluan JA laulaa. Väärin.

T. Väärinlaulaja

Vierailija
8299/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten muut täällä ostaneet Kajn fanituotteita? Mä en ole oikein löytänyt mitään mitä haluaisin ostaa, ostaisin kyllä jos joku sopiva tulisi vastaan. Mä olen yleensäkin aika kranttu bändipaitojen tms. kanssa, en omista kuin pari vaikka olen aina käynyt suht paljon keikoilla. Enkä oikein valitettavasti tykkää niistä tällä hetkellä myynnissä olevista Kajn paidoista, eikä sellaiselle huivillekaan ole käyttöä. Kom ti byin -paidan olisin halunnut, jos olisin tajunnut sellaisen ostaa ennen kuin loppuivat. Ja jos olisi olemassa Svanteklubben-paitoja, sellaisen ostaisin heti. Nä

Noiden kannattaisi tehdä pieniä erikoiseriä fanituotteita "marginaali-ilmiöistään". Menisi takuulla kaupaksi.

Vierailija
8300/8747 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin Svanteklubben paidan jonkun päällä jäähallilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä