Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8747)
Mulla oli mennyt kokonaan ohi se väliaikainen ketju, mutta selailin sen äsken läpi.
Siellä joku kysyi, oliko Celestellä myös äiti mukana ja oli kyllä, mä siis olin se joka Celesteen törmäsi. Iloisen oloinen naisihminen joka jutteli siinä myös jonkin kanssa, ja hänellä oli samanlainen hattu kuin Celestellä.
Kysyttiin myös, mitä asuja yleisöstä bongattu. Gambämark-asuja oli tosiaan ainakin muutamia, mun edessä permannolla oli kolmehenkinen porukka suomenkielisiä nuorehkoja naisia, joilla tällaiset oli, ja muitakin näin. Näin myös kaksi Berteliä Back on Business-asussa. Vörjeans-asuja oli paljon, ja mansikkapipoja. Ja hellyyttävin oli äitinsä kanssa tullut esiteinityttö, joka oli pukeutunut Daisyksi, peruukki ja kaikki.
Ja pukuja näkyi myös aika paljon, sekä naisilla että miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli mennyt kokonaan ohi se väliaikainen ketju, mutta selailin sen äsken läpi.
Siellä joku kysyi, oliko Celestellä myös äiti mukana ja oli kyllä, mä siis olin se joka Celesteen törmäsi. Iloisen oloinen naisihminen joka jutteli siinä myös jonkin kanssa, ja hänellä oli samanlainen hattu kuin Celestellä.
Kysyttiin myös, mitä asuja yleisöstä bongattu. Gambämark-asuja oli tosiaan ainakin muutamia, mun edessä permannolla oli kolmehenkinen porukka suomenkielisiä nuorehkoja naisia, joilla tällaiset oli, ja muitakin näin. Näin myös kaksi Berteliä Back on Business-asussa. Vörjeans-asuja oli paljon, ja mansikkapipoja. Ja hellyyttävin oli äitinsä kanssa tullut esiteinityttö, joka oli pukeutunut Daisyksi, peruukki ja kaikki.
Mä olin se joka kysyi. Kiitos että vastasit! Kuulostaa tosi ihanalta tuo yleisön pukeutuminen, varsinkin mansikkapipot. :)
Tuossa Jakobin kyykkyflirttivideo, ellei joku muu jo löytänyt tätä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Jakobin kyykkyflirttivideo, ellei joku muu jo löytänyt tätä. :)
Nyt on sen verran kuuma tunnelma, etten ihmettele yhtään sitä saunapaloa. Tuossahan näkyy selvästi, kuinka taustalla tupruaa savua taivaalle, taisi roihahtaa just tämän biisin aikana.
Se laittamani kyykkyflirttivideo ei ollut se oikea. MissäJakob katsoo suoraan kameraan.
Löysin keskustelua n. sivulla 200, mutta linkit eivät enää toimi, ja youtubevideoita ei enää ollut. Kuten ei youtubestakaan hakemalla enää löytynyt.
Mietin että olisiko poistettu kuvaajan toimesta, jos tullut liikaa ikävää palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Se laittamani kyykkyflirttivideo ei ollut se oikea. MissäJakob katsoo suoraan kameraan.
Löysin keskustelua n. sivulla 200, mutta linkit eivät enää toimi, ja youtubevideoita ei enää ollut. Kuten ei youtubestakaan hakemalla enää löytynyt.
Mietin että olisiko poistettu kuvaajan toimesta, jos tullut liikaa ikävää palautetta.
Se alkuperäinen video oli/on ilmeisesti vain siinä suljetussa facebook-ryhmässä.
Noi Djurönäsetin klipit on joka tapauksessa huippuja, vaikka se yksi tietty versio olisikin kadonnut. Noista pääsee aistimaan tunnelman ruudun läpi niin, että luulee olevansa paikan päällä. Henkeäsalpaavan hyviä still-kuvia on Kaj julkaissut Nordiksen konsertistakin, joten takuulla on tulossa myös mieleenpainuva videotaltiointi. Sitä odotellessa voi katsella niitä faniotoksia juutuubista, vaihtelevan tasoisia tietysti, mutta ovathan nekin parempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se alkuperäinen video oli/on ilmeisesti vain siinä suljetussa facebook-ryhmässä.
Ne facebooklinkit eivät enää toimineet. Joko poistettu tai joku muu syy. Ne linkatut facelinkit toimi vielä silloin elokuussa kun ne tänne linkattiin. Tiedän kun niitä kävin katsomassa (ihailemassa). 😇🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä erilaisista palkinnoista vielä. Joku kyseli muistaakseni eilen tuolla faniryhmässä, voisiko KAJ'ta ehdottaa myös Teosto-palkinnon 2026 saajaksi. Palkintoehdokkaita voi ehdottaa 18.12 2025 saakka. KAJ ei kuitenkaan taida täyttää kriteerejä. Jotta ehdolle voisi asettua, pitäisi kyseessä olla käsittääkseni laajempi musiikkiteos tai esim. EP/Albumi, ei yksittäinen lyhyt kappale. Että tällä palkinnolla ei KAJ'n palkintokaappi taida kasvaa, mutta pidetään peukkuja sille Grammis-palkinnolle sitten ensi vuonna.
Ja Emma-palkinnoille täällä Suomen puolella! Gaala on 7.3.2026, tarkistin.
Ja Vuoden suomenruotsalainen -palkinnolle, joka jaetaan ensi torstaina (ja televisioidaan Svenska Dagen -juhlassa)
Pari riviä edempänä istui mies, jolla oli päässään punainen televisio.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin liittyy valkoinen paitapusero ja kapea tumma solmio? Sellaisia näin pari.
Haha minä taidan olla yksi edessäsi olleista Gambämark-tyypeistä 😅
Vierailija kirjoitti:
Pari riviä edempänä istui mies, jolla oli päässään punainen televisio.
Tähän asti oon purrut hammasta ja kestänyt kuin nainen sen, etten päässyt paikalle. Mutta nyt tuli romahdus. Itken loppuikäni, etten nähnyt tuota fania.
Vierailija kirjoitti:
Haha minä taidan olla yksi edessäsi olleista Gambämark-tyypeistä 😅
Upea puku oli. Minäkin olin lähellä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mihin liittyy valkoinen paitapusero ja kapea tumma solmio? Sellaisia näin pari.
Firmans kvinna?
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänähän oli päiväkotien ja alakoulujen juhlissa huomattava määrä pieniä teryleenipukumiehiä (myös naispuolisia). Mun kummipoikani yhtenä. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin etukäteen, että Daisy/Daisyjä on paikalla, vaikka Axel kuinka olisi polttanut tuhkaksi oman peruukkinsa ja minihameensa. Suomen kansa ei unohda!
Eiköhän Vörjeans tosiaan saanut nyt sen verran uutta nostetta, että heittävät ensi kesänä ainakin muutaman keikan ainakin svenskfinlandissa, toivottavasti muuallakin. Ja mikä ettei talvikaudella jotain klubikeikkoja.