Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8890)
Samaa mieltä, että Karaoke olisi kannattanut jättää rauhallisemmaksi.
Nyt, kuulkaas ruotsalaiset, jatkossa näpit irti KAJ' n biiseistä 😁
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että Karaoke olisi kannattanut jättää rauhallisemmaksi.
Nyt, kuulkaas ruotsalaiset, jatkossa näpit irti KAJ' n biiseistä 😁
Minusta Karaoke on hauska tuollaisena pikajunaversiona.
Joo, varmasti moni tykkää juuri nopeasta ja iloisesta Karaokesta. Smaken är som baken. Ja mikä onni, että heidän portfolio todellakin on niin valtava, että jokainen kyllä löytää sieltä jotain itseään miellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa. Mä tarvitsisin yksityistunteja tuossa kielen asettelussa.
Määninin kielikurssi. Menestys taattu.
Tuossa viime viikon haastattelussaan Jakob puhuu myös Kaj on Icestä (joka haastatteluhetkellä on vielä edessä päin). Hän on iloinen, onnellinen ja koko sydämestään kiitollinen kaikista vanhoista ja uusista faneista, jotka ovat tulossa Nordikseen ja kertoo, että he ovat erittäin huolellisesti pyrkineet rakentamaan illasta sellaisen, että yleisöä palvellaan mahdollisimman hyvin. Tämähän me tiedettiinkin ja se myös kaikesta näkyi.
Mä tuijotan Jacobia sanoamassa dalagubbarna, eikä aivoni kykene ymmärtämään mitä siinä samassa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä tuijotan Jacobia sanoamassa dalagubbarna, eikä aivoni kykene ymmärtämään mitä siinä samassa tapahtuu.
Sanassa siis
Mä olen fonetiikkaakin opiskellut filologi, joka osaa sanoa kymmenellä kielellä kiitos ja vähän muutakin, mutta tuota dalagubbanin ällää en vaan pysty omaksumaan. Millään. Pitääkö nyt tosissaan ruveta harjoittelemaan (vielä) sitäkin??
Vierailija kirjoitti:
Tuossa viime viikon haastattelussaan Jakob puhuu myös Kaj on Icestä (joka haastatteluhetkellä on vielä edessä päin). Hän on iloinen, onnellinen ja koko sydämestään kiitollinen kaikista vanhoista ja uusista faneista, jotka ovat tulossa Nordikseen ja kertoo, että he ovat erittäin huolellisesti pyrkineet rakentamaan illasta sellaisen, että yleisöä palvellaan mahdollisimman hyvin. Tämähän me tiedettiinkin ja se myös kaikesta näkyi.
Tässä sen taas sanoivat: He palvelevat yleisöä. Eivät kosiskele, vaan palvelevat. Ovat yleisöä varten, eivät hakemassa suosiota itselleen.
Ja se näkyy. Suosio tulee sivutuotteena.
"Mä ole fonetiikkaakin opiskellut filologi, joka osaa sanoa kymmenellä kielellä kiitos ja vähän muutakin, mutta tuota dalagubbanin ällää en vaan pysty omaksumaan. Millään. Pitääkö nyt tosissaan ruveta harjoittelemaan (vielä) sitäkin??"
Pa to ta na kakominal L :)?
Intian niemimaan kielissä on tuota äännettä, jota kuulee sitten heidän englannissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen nami YleX:ltä tälle päivälle: https://vm.tiktok.com/ZNdc72n7T/
No olipas makea nami! Kiitos!
Miettikää mihin kaikkeen - enemmän tai vähemmän relevanttiin - KAJ on tämän vuoden aikana haastatteluissaan kiltisti suostunut. Onkohan mitään mistä he ovat kieltäytyneet?
Miettikää mihin kaikkeen - enemmän tai vähemmän relevanttiin - me ollaan tämän vuoden aikana KAJ'n perässä ryhdytty😅
Vierailija kirjoitti:
Jakobin lopputyö on varmaan hyvin perusteelisesti tehty kun hän jossain sanoi, että valmistuminen kesti turhan kauan. Kevin taisi ehtiä ensin vaikka aloittivat yht'aikaa. Kevinin lopputyö käsittelee Solsidania ja Svensson, Svenssonia, sanoi hän jossain ruotsalaisessa haastattelussa, jossa kysyttiin miten hyvin he tuntevat ruotsalaista komediaa.
Nonni. Nyt täytyy tulla tekemään tunnustus. Kevinin takia ajoin äsken autoni kannon päälle, kun mietin hänen työtään, josta olin ikävästi ehtinyt lukea vasta valitsemattomat palat. Tää oli kyllä kaikkien aikojen huippu, en ole kauheasti kolaroinut sen päivän jälkeen, kun sain ajokortin. Silloin murhasin poikaystävän portinpielen, ja siitä on melkein 40 vuotta. Ja siihenkin oli kohtuullisen hyvä syy. Ajoin koulussa lättänokkakuorma-autolla, enkä osannutkaan arvioida henkilöautosta, missä nokka kulkee.
Onneksi onnettomuudessa minulla on erinomaisen kätevä koti-kevin, joka kävi korjaamassa auton alas sieltä, eikä mitään mennyt edes rikki, vaikka sain eturenkaat ilmaan. Ei hän edes ole kommentoinut villimmin, vaikka tilaisuus olisi kyllä mehevä. Yllättävää hienotunteisuutta, mutta hän myös arvosti KOI-keikkaa, ehkä hän ajatteli, että tämän se huvi sitten maksoi. Meinasi ensin jättää alas oton huomiselle päivänvalohommaksi, mutta totesi sitten, että näyttää niin siltä että on humalassa toikkaroitu, että täytyypä siivota se sieltä ennen kuin muut sen näkevät. Hrrrmmm. Hän on jopa niin jalomielinen, että piilottelee naurua. Teidän ei tarvitse, olkaa hyvät.
^ :D Sanokaa mun sanoneen: MEISTÄ tehdään vielä gradu. Siis päättömästi toikkaroivista Kaj-faneista.
Vierailija kirjoitti:
"Mä ole fonetiikkaakin opiskellut filologi, joka osaa sanoa kymmenellä kielellä kiitos ja vähän muutakin, mutta tuota dalagubbanin ällää en vaan pysty omaksumaan. Millään. Pitääkö nyt tosissaan ruveta harjoittelemaan (vielä) sitäkin??"
Pa to ta na kakominal L :)?
Intian niemimaan kielissä on tuota äännettä, jota kuulee sitten heidän englannissaan.
Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla matkia intilaisia aksentteja, jos löytyisi sitä kautta. Ja intilaisia tuttujakin on enemmän kuin vöyriläisiä😅
Vierailija kirjoitti:
^ :D Sanokaa mun sanoneen: MEISTÄ tehdään vielä gradu. Siis päättömästi toikkaroivista Kaj-faneista.
Olen salaa toivonut, että KAJ tekisi laulun pöhköistä faneistaan.
Tällainen nami YleX:ltä tälle päivälle: https://vm.tiktok.com/ZNdc72n7T/
No olipas makea nami! Kiitos!
Heillä on kieltämättä laaja kevyen musiikin yleissivistys.
Vaikuttavaa! Esim. "Dag" -sanasta Jakob keksii "I morgon är en annan dag", joka edusti Ruotsia euroviisuissa ennen heidän syntymäänsä (1992, floppasi toka vikaksi, perää piti Suomi 🤣 ), ja muistaa esittäjäksi entisen Mello-pomon Christer Björkmanin. Tekstin kääntäjä sen sijaan ei ole tuossa pysynyt kärryillä, vaan on kääntänyt "Mellochef"in "Melodifestivaalisävelmäksi". Voi kun SVT herättäisi henkiin "Så ska det låta"n (Ruotsin Bumtsibum) ja siihen pojat kisaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakobin lopputyö on varmaan hyvin perusteelisesti tehty kun hän jossain sanoi, että valmistuminen kesti turhan kauan. Kevin taisi ehtiä ensin vaikka aloittivat yht'aikaa. Kevinin lopputyö käsittelee Solsidania ja Svensson, Svenssonia, sanoi hän jossain ruotsalaisessa haastattelussa, jossa kysyttiin miten hyvin he tuntevat ruotsalaista komediaa.
Nonni. Nyt täytyy tulla tekemään tunnustus. Kevinin takia ajoin äsken autoni kannon päälle, kun mietin hänen työtään, josta olin ikävästi ehtinyt lukea vasta valitsemattomat palat. Tää oli kyllä kaikkien aikojen huippu, en ole kauheasti kolaroinut sen päivän jälkeen, kun sain ajokortin. Silloin murhasin poikaystävän portinpielen, ja siitä on melkein 40 vuotta. Ja siihenkin oli kohtuullisen hyvä syy. Ajoin koulussa lättänokkakuorma-autolla, enkä osannutkaan arvioida henkilöautosta, missä nokka kulkee.
Onneksi onnettomuudessa
Kiitos luvasta, mä täällä nauran katketakseni. Voisi käydä kenelle vain meistä.😂
Hei kannon päälle karauttanut, tiedoksesi vastaisen varalle, että Kaj'ssa on huomattavasti enemmän promilleja kuin keskivertolonkerossa. Älä ota, kun ajat, äläkä aja, kun otat.
Vierailija kirjoitti:
Hei kannon päälle karauttanut, tiedoksesi vastaisen varalle, että Kaj'ssa on huomattavasti enemmän promilleja kuin keskivertolonkerossa. Älä ota, kun ajat, äläkä aja, kun otat.
Tämä on ehkä kaikkein hauskin yksityiskohta, mä en ole eläissäni ollut kännissä. Ei varmaan kannata enää aloittaakaan, jos ilmankin tulee tällaista jälkeä.
Oli livenä varsinkin lumoava. Mä olin siellä ihan takanurkassa, joten näin melkein koko yleisön. Oli maagista: Tuo aaltoileva käsimeri, mutta myös valopisteet ympäri yleisöä huojumassa tahdissa.
Lavalta on täytynyt näyttää vielä upeammalta. Minä eikä tuo kuvaaja tietenkään nähty permannon etuosan valoja, kun oltiin niiden takana. Toivon, että esiintyjät itse ovat kyenneet fiilistelemään näkymään esiintyessään.