Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (8974)

Vierailija
7981/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa Jakobin laulaa Näsan domnarissa mitä lystää. Heillähän on tekijänoikeus muuttaa sanoja huvikseen.

Ei tässä ole kyse antamisesta, vaan siitä, että olisi kiva tietää, jos siinäkin kohdassa on joku jekku.

Vierailija
7982/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänmielen bändi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7983/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki KAJ-fanit, olen todella kiitollinen, kun olen saanut fiilistellä konsertista niiden onnelkkaiden ansiosta, jotka ovat kuvanneet tänne konserttikokemuksiaan! " Siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana", vanhan lastenlaulun mukaan. Ehkä minäkin joskus, luotan siihen.

Tää faniryhmä on ihan parasta!

Mistähän päin Suomea palstalaisia löytyy? Minä olen Porvoosta. Ehkä KAJ vielä jonain päivänä esiintyy Porvoossa!

Vierailija
7984/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on ostettu liput Emma-gaalaan 2026 Espoon Metro Areenalle. Josko siellä saisi sarvipääpatsaan tai useammankin tiedätte kyllä ketkä 😊

Vierailija
7985/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki KAJ-fanit, olen todella kiitollinen, kun olen saanut fiilistellä konsertista niiden onnelkkaiden ansiosta, jotka ovat kuvanneet tänne konserttikokemuksiaan! " Siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana", vanhan lastenlaulun mukaan. Ehkä minäkin joskus, luotan siihen.

Mistähän päin Suomea palstalaisia löytyy? Minä olen Porvoosta. Ehkä KAJ vielä jonain päivänä esiintyy Porvoossa!

Käsittääkseni KAJ'lla on ollut innokasta kannattajakuntaa Porvoossa jo vuosien ajan. Voisin kuvitella, että tulevat edelleenkin esiintymään Porvooseen tosi mielellään. Kesällähän olivat taidetehtaalla. Sinne olisin minäkin tullut, mutta liputhan loppuivat jo keväällä. 

Vierailija
7986/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa homohumppaa! 🤮

Näillä on naisystävät ihan.

Teatteria. Oikeasti homostelevat urakalla.

Eikä homostele, muutenkin tylsää jos fanit pakottavat hetskuja sellaiseen käytökseen.

Vierailija
7987/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Porista.

Vierailija
7988/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko noihin asiattomiin viesteihin. Ne jäävät sillä vain elämään alkuperäisen törkyviestin poistamisen jälkeenkin. Kaikki bändiä vähänkin seuraavat tietävät, että kaksi jäsenistä on naimisissa naisen kanssa ja kolmannellakin on avovaimo, jonka kanssa hän on seurustellut yläasteajoista lähtien.

Vierailija
7989/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa katsottavaa se jonkun kuvaama lähes koko keikan video, aikuiset? naiset rääkyy, kiljuu kuin teinit.

Vierailija
7990/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen se, joka tuossa äsken hehkutti ostamiaan Emma 2026 -gaalalippuja, mutta eikö mitä, samana iltana onkin Tukholmassa Mello-finaali, jossa KAJ mitä todennäköisimmin on paikan päällä luovuttamassa Sångfågel-kiertopalkinnon seuraajalleen ja kaiketi esiintymässäkin jossain väliaikanumerossa. He va na he!

Vierailija
7991/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ä L Ä   R E A G O I  T R O L L I I N.  Älä alapeukuta, älä vastaa, älä kommentoi. Ainoastaan ilmianna.

Vierailija
7992/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se, joka tuossa äsken hehkutti ostamiaan Emma 2026 -gaalalippuja, mutta eikö mitä, samana iltana onkin Tukholmassa Mello-finaali, jossa KAJ mitä todennäköisimmin on paikan päällä luovuttamassa Sångfågel-kiertopalkinnon seuraajalleen ja kaiketi esiintymässäkin jossain väliaikanumerossa. He va na he!

Mutta kuuluuko Mello-finaalin ohjelmaan tuollainen kiertopalkinnon luovuttaminen seuraajalle? Jokainen voittajahan saa oman kappaleen siitä palkinnosta eikä luovuta sitä eteenpäin. Ja onko todella tapana, että edellisvuoden voittaja esiintyy finaalissa? Ja vaikka olisikin, veikkaisin Kaj'n silti valitsevan kotimaan Emma-gaalan, jossa heitä suurella todennäköisyydellä odottaa palkinnon vastaanottaminen.

Vierailija
7993/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ketju nyt ilmiannettava sekä Sanoma Mediaan että nettipoliisille ja esitettävä lukittavaksi! Herjaaminen loppuu trolleilta sit kertaheitolla, kun ketju suljetaan. 

Älä ilmianna äläkä suljetuta ketjua. Ilmianna vain trolli.

Vierailija
7994/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannoin juuri läjän kommentteja. Taitavat peukutella itse omia kommenttejaan. Jatketaan me muut keskustelua siitä huolimatta. 🤗

Vierailija
7995/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin jo eilen, näkikö joku konsertissa Celesten, mutta ei tainnut olla paikalla sellaisia, jotka olisivat hänet bonganneet. Olisiko nyt?

Vierailija
7996/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannoin juuri läjän kommentteja. Taitavat peukutella itse omia kommenttejaan. Jatketaan me muut keskustelua siitä huolimatta. 🤗

Todennäköisesti yksi tyyppi, joka on vihdoin keksinyt keinon peukuttaa omiaan monta kertaa. Kauan siinä menikin.

Vierailija
7997/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettaisiinko trolleista puhuminen ja heidän tekemistensä kommentointi tähän. Ei kiistetä heidän väitteitään eikä anneta heille minkäänlaista huomiota, sen perässä he tänne saapuvat. Ilmianto ja se on siinä.

Vierailija
7998/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tämäkin ketju pilalla.

Vierailija
7999/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa katsottavaa se jonkun kuvaama lähes koko keikan video, aikuiset? naiset rääkyy, kiljuu kuin teinit.

Annettaisiinko kaikkien kukkien kukkia. Jokainen meistä ihailee Kaj'ta omalla tavallaan, minä esimerkiksi pylly tiiviisti takapenkissä, ujosti hiljaa hymyillen. Jos joku toinen kiljuu onnesta, ei siinäkään mitään pahaa ole.

Vierailija
8000/8974 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon Porista.

Jyväskylä ilmoittautuu joukkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme