Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8978)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku olisi kertonut minulle vuosi sitten, että tulen katsomaan onnellisen pöpinä uudelleen ja uudelleen Harvian uuden kiuasmallin somemainoksia, niin olisin suhtautunut vähintäänkin epäillen. Mutta mutta...
Mikäs teidän suosikkikohtanne kiuasmainoksissa on?
Tietenkin se jossa Jakob irrottaa solmiotaan ja katsoo hellästi pää kallellaan kun Axel selittää kiukaan teknisiä hienouksia.
Musta on tulossa Axel-fani. Tuon Jacobin katseen lisäksi Axel selittämässä teknisiä yksityiskohtia on lumoavaa.
Ei helkkari, olen tullut hulluksi. En olisi ikinä uskonut keskustelevani vakavissaan suomenruotsalaisen bändin kiuasmainoksista maanantaiaamuna suurella kaiholla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku olisi kertonut minulle vuosi sitten, että tulen katsomaan onnellisen pöpinä uudelleen ja uudelleen Harvian uuden kiuasmallin somemainoksia, niin olisin suhtautunut vähintäänkin epäillen. Mutta mutta...
Tietenkin se jossa Jakob irrottaa solmiotaan ja katsoo hellästi pää kallellaan kun Axel selittää kiukaan teknisiä hienouksia.
Musta on tulossa Axel-fani. Tuon Jacobin katseen lisäksi Axel selittämässä teknisiä yksityiskohtia on lumoavaa.
Ei helkkari, olen tullut hulluksi. En olisi ikinä uskonut keskustelevani vakavissaan suomenruotsalaisen bändin kiuasmainoksista maanantaiaamuna suurella kaiholla.
Nauran täällä hysteerisesti. En olisi itsekään uskonut, mutta samassa uppoavassa veneessä täällä ollaan.
Vasabladetissa on arvostelu ja pari muutakin artikkelia KAJ'n konsertista, mutta tietysti maksumuurin takana.
Jos joku on tilaaja ja ehtii/viitsii, niin olis kiva saada vaikka muutaman virkkeen referaatti tuosta arvostelusta, mitä siinä sanotaan. Kiitos!
Patrik Back: Vrickat unik KAJ-show "Three guys from byin" härskade i huvudstaden - Vasabladet https://share.google/HqcpWWsMZwkJkvOMg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta tämä on. Axel halasi minua lauantaina. Jakobia en uskaltanut katsoa silmiin, vaikka hän seisoi siinä vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Jos noilla joskus tulee rahapula, Jacob voi alkaa tienaamaan OF:ssä videoilla, joissa täysissä pukeissa katsoo kameraan ja hymyilee.
No johan se Axelkin sanoi, että Nobelin palkinnon arvoinen hymy 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta tämä on. Axel halasi minua lauantaina
Siis mitä, oikeasti😲 Herranjumala. Kuolen kateudesta. Onnen tyttö.
En edes teininä fanittanut ollut tällainen ja fanittanut ketään tosissani. Nyt vasta keski-iässä olen seonnut.
Mä yhdessä vaiheessa tein tietoisen päätöksen, että tästä lähtien ihailen vain Kaj'n älykkäitä tekstejä ja paneudun tiukasti niiden maailmaan ja kerroksellisuuteen. Niissähän riittää analysoitavaa loppuiäksi. Ja sitten ihan vahingossa katsoin taas yhden kiuasmainoksen ja, no, se siitä sitten. Mutta ainakin mulla on ollut hauskaa, aion sanoa niille valkotakkisille miehille jotka joskus tulevat noutamaan.
"Hulluutta tämä on. Axel halasi minua lauantaina. Jakobia en uskaltanut katsoa silmiin, vaikka hän seisoi siinä vieressä."
Minä en ollut VIP-konserttivieras, mutta pojat kävelivät vastaan käytävän vierustalla. En ekaksi edes tajunnut. Ajattelin ihan muita asioita ja sitten huomasin, että joku alkaa kulkea ohi suunnilleen mun olkavartta hipoen. Vilkaisin sivulle ja katsoin, että onpas Axelin näköinen mies. No sehän oli Axel! Jakob ja Kevin heti siinä perässä. Että aika lähietäisyydeltä heidät näin. Jotenkin niin kovin nuoren ja pienikokoisen näköisiä siinä arkivaatteissaan. Oikein suloisia ihania tavallisen oloisia poikia. En yhtään ihmettele, että näille pojille ilmaantui niitä "bonusmammoja" tuolla fanisivuilla useampiakin tuossa kesän mittaan.
Vierailija kirjoitti:
"Hulluutta tämä on. Axel halasi minua lauantaina. Jakobia en uskaltanut katsoa silmiin, vaikka hän seisoi siinä vieressä."
Minä en ollut VIP-konserttivieras, mutta pojat kävelivät vastaan käytävän vierustalla. En ekaksi edes tajunnut. Ajattelin ihan muita asioita ja sitten huomasin, että joku alkaa kulkea ohi suunnilleen mun olkavartta hipoen. Vilkaisin sivulle ja katsoin, että onpas Axelin näköinen mies. No sehän oli Axel! Jakob ja Kevin heti siinä perässä. Että aika lähietäisyydeltä heidät näin. Jotenkin niin kovin nuoren ja pienikokoisen näköisiä siinä arkivaatteissaan. Oikein suloisia ihania tavallisen oloisia poikia. En yhtään ihmettele, että näille pojille ilmaantui niitä "bonusmammoja" tuolla fanisivuilla useampiakin tuossa kesän mittaan.
Minä olin VIP ja kirjoitin tuolla jo aiemmin että oli vaikea uskoa miten niin pienillä, hennoilla ja kauniilla pojilla riittää niin paljon verbaaliakrobatiaa, musiikillista neroutta ja fyysistä staminaa. He siis vain kävelivät ihan vaatimattoman kasuaalisti ravintolan tiskin eteen kuvattaviksi ja seisoivat siinä hiljaa. Jäädyin ihastelemaan että voivatko he olla todelisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noilla joskus tulee rahapula, Jacob voi alkaa tienaamaan OF:ssä videoilla, joissa täysissä pukeissa katsoo kameraan ja hymyilee.
No johan se Axelkin sanoi, että Nobelin palkinnon arvoinen hymy 😊
Tarkennus: Nobelin RAUHANpalkinnon arvoinen hymy. Ajatelkaa miten paljon parempi paikka tämä maailma olisi jos täällä olisi enemmän schakobeja.
Mun toivoni seuraavasta KAJ-liveannoksesta on ensi viikon torstain Svenska dagenin pääjuhla Svenska Teaternissa. Palkitaan mm. Vuoden suomenruotsalainen. Kuka muu muka se voisi olla? Ei edes pressa! Yle Teemaltakin tulee suorana lähetyksenä.
Mä kirjoitin jo aiemmin, mutta kirjoitan uudestaan: miettikää, millainen paikka maailma olisi, jos kaikki miehet olisivat sellaisia kuin Kaj'n miehet.
Tietääkö/ onko kukaan huomannut laulaako Jakob säkeen Näsan domnar kaksi kertaa, vain onko toinen säe "nästan xxx"? Sanoja ei taida löytyä netistä. Sen lopun skålinkin huomasin vasta loppukesästä.
Vierailija kirjoitti:
Mun toivoni seuraavasta KAJ-liveannoksesta on ensi viikon torstain Svenska dagenin pääjuhla Svenska Teaternissa. Palkitaan mm. Vuoden suomenruotsalainen. Kuka muu muka se voisi olla? Ei edes pressa! Yle Teemaltakin tulee suorana lähetyksenä.
Ihan sivuhuomautuksena: en tiedä, identifioituuko pressa suomenruotsalaiseksi tai pitävätkö muutkaan häntä varsinaisesti suomenruotsalaisena. Hänen äitinsähän oli umpisuomenkielinen ja sitä myötä myös Alexin kirjaimellinen äidinkieli on suomi, ja esimerkiksi veljensä kanssa hän puhuu yhä vain suomea. Toki hän ruotsinkieliseltä isältään oppi ruotsin niin hyvin, että hänestä tuli täysin kaksikielinen. Koulua hän kävi ensin suomeksi, sitten ruotsiksi ja sitten englanniksi. (Ja ehdottomasti kannatan sitä, että tuon tittelin tänä vuonna saisi KAJ.)
"Minä olin VIP ja kirjoitin tuolla jo aiemmin että oli vaikea uskoa miten niin pienillä, hennoilla ja kauniilla pojilla riittää niin paljon verbaaliakrobatiaa, musiikillista neroutta ja fyysistä staminaa. He siis vain kävelivät ihan vaatimattoman kasuaalisti ravintolan tiskin eteen kuvattaviksi ja seisoivat siinä hiljaa. Jäädyin ihastelemaan että voivatko he olla todelisia"
Karismaattinen ihminen tekee vaikutuksen pelkällä olemisellaan! Näin on joku jossain sanonut. Paikkansa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menossa tuonne Svenskaniin katsomaan, ihan yleisestä mielenkiinnosta, mutta tietysti ennenkaikkea siinä toivossa, että KAJ palkitaan. Kyllä ansaitsisivat sen!
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö/ onko kukaan huomannut laulaako Jakob säkeen Näsan domnar kaksi kertaa, vain onko toinen säe "nästan xxx"? Sanoja ei taida löytyä netistä. Sen lopun skålinkin huomasin vasta loppukesästä.
Mun mielestäni hän toistaa näsan domnar kahdesti. Niin se on alkuperäisaariassakin: Nessun dorma! Nessun dorma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sivuhuomautuksena: en tiedä, identifioituuko pressa suomenruotsalaiseksi tai pitävätkö muutkaan häntä varsinaisesti suomenruotsalaisena. Hänen äitinsähän oli umpisuomenkielinen ja sitä myötä myös Alexin kirjaimellinen äidinkieli on suomi, ja esimerkiksi veljensä kanssa hän puhuu yhä vain suomea. Toki hän ruotsinkieliseltä isältään oppi ruotsin niin hyvin, että hänestä tuli täysin kaksikielinen. Koulua hän kävi ensin suomeksi, sitten ruotsiksi ja sitten englanniksi. (Ja ehdottomasti kannatan sitä, että tuon tittelin tänä vuonna saisi KAJ.)
Aivan. Kun tunnekieli on suomi, on vaikea pitää ihmistä ruotsinkielisenä. Vaikka siis ruotsin täydellisesti hallitsisikin.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi on nästan, mutta toisesta sanasta on vaikea saada selvää. Voisiko olla måognar/mognar? Kuten niin monesti, näistä löytää aina jotain uutta. Voivathan he itsekin muuttaa jotain kohtia. Esim.Taco Hej:n loppuun tuli myöhemmin se Fast salsan är mild, är själen vild tms..
Löysin linkin, mutta ei toimi enää, kun on siellä suljetussa ryhmässä. (Se oli näemmä mulla itselläni tallessa, tietenkin.)
Onneksi tallessa olevan linkin kuvassa näkyy Jacobin hymy, selviän sillä tämän päivän.