Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (8974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki KAJ-fanit, olen todella kiitollinen, kun olen saanut fiilistellä konsertista niiden onnelkkaiden ansiosta, jotka ovat kuvanneet tänne konserttikokemuksiaan! " Siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana", vanhan lastenlaulun mukaan. Ehkä minäkin joskus, luotan siihen.
Tää faniryhmä on ihan parasta!
Mistähän päin Suomea palstalaisia löytyy? Minä olen Porvoosta. Ehkä KAJ vielä jonain päivänä esiintyy Porvoossa!
Mä oon Porista.
Jyväskylä ilmoittautuu joukkoon!
Keski-Uusimaa täällä.
Tätä täällä ei kaj ole vielä kysytty: mikä oli suosikkiesityksesi KOI-konsertissa ja miksi juuri se?
Aloitan omalla vastauksellani: Älska en gubb. Rakastan eniten noita rauhallisempia balladimaisia biisejä ja olin ikionnellinen, kun se mun yllätyksekseni oli päässyt settilistalle myös Nordiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa katsottavaa se jonkun kuvaama lähes koko keikan video, aikuiset? naiset rääkyy, kiljuu kuin teinit.
Annettaisiinko kaikkien kukkien kukkia. Jokainen meistä ihailee Kaj'ta omalla tavallaan, minä esimerkiksi pylly tiiviisti takapenkissä, ujosti hiljaa hymyillen. Jos joku toinen kiljuu onnesta, ei siinäkään mitään pahaa ole.
Joo, mua nyt lähinnä huvitti toi video. Hyvällä tavalla. Itsekin tosiaan olen mieluummin se hiljainen ja hillitty "takarivin taavi". Mutta jos joku on noin sydämestään innoissaan KAJ'sta ja 110%'sti mukana, niin ehkä se hänelle suotakoon. Tavallaan tuli itsellekin mukava mieli siitä, että pojilla on näin innostuneita faneja, jotka antavat heille niin paljon rakkautta. Lyöhän se näissä keikkatilanteissa vähän yli, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Tätä täällä ei kaj ole vielä kysytty: mikä oli suosikkiesityksesi KOI-konsertissa ja miksi juuri se?
Aloitan omalla vastauksellani: Älska en gubb. Rakastan eniten noita rauhallisempia balladimaisia biisejä ja olin ikionnellinen, kun se mun yllätyksekseni oli päässyt settilistalle myös Nordiksessa.
Dehär e min by! Aivan selvä valinta mulle.
Mä olin lähes liikuttunut noiden innokkaimpien fanien riemusta. Ne kovimmat kiljujat olivat tulleet katsomaan Kaj'ta eri puolilta Eurooppaa, jotkut Atlantin takaa, etäisimmät Australiasta, ja maksaneet reissusta maltaita. Tokihan heidän piti saada nauttia koko rahan edestä. Ihan varma olen siitä, että Kaj arvosti heitä suuresti, vaikka jonkun kiljahdus saattoikin välillä mennä rääkäisyn puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki KAJ-fanit, olen todella kiitollinen, kun olen saanut fiilistellä konsertista niiden onnelkkaiden ansiosta, jotka ovat kuvanneet tänne konserttikokemuksiaan! " Siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana", vanhan lastenlaulun mukaan. Ehkä minäkin joskus, luotan siihen.
Mistähän päin Suomea palstalaisia löytyy? Minä olen Porvoosta. Ehkä KAJ vielä jonain päivänä esiintyy Porvoossa!
Mä oon Porista.
Keski-Uusimaa täällä.
Pirkanmaalta olen, pienestä kunnasta. Ehkä kunnan ainoa KAJ-fani mutta sitä innokkaampi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Porista.
Keski-Uusimaa täällä.
Helsinki. Kävelymatkan päässä Hernesaarenrannasta, joten ehkä Löyly.
KAJ'n huumori uppoaa niihin suomenkielisiin, keneen se uppoaa ja siinä se. Monille on uponnut jo ja varmaan vielä useammalle ei uppoa koskaan. Makuasioita. Suosio muotoutuu (suomenkielisten keskuudessa) ajan oloon jollekin tasolle ja se nähdään sitten, mikä se taso on. Tähän maahan mahtuu kaikenlaisia taiteilijoita ja kullekin löytyy kyllä yleisönsä. Niin myös KAJ'lle. Enkä muuten usko, että sille yleisölle, johon KAJ uppoaa, on yhtään mitään merkitystä sillä oliko KAJ euroviisuissa vai ei, ja minkä maan edustajana oli.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Firmans man. Siinä on kaikki tärkeimmät elementit kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
KAJ'n huumori uppoaa niihin suomenkielisiin, keneen se uppoaa ja siinä se. Monille on uponnut jo ja varmaan vielä useammalle ei uppoa koskaan. Makuasioita. Suosio muotoutuu (suomenkielisten keskuudessa) ajan oloon jollekin tasolle ja se nähdään sitten, mikä se taso on. Tähän maahan mahtuu kaikenlaisia taiteilijoita ja kullekin löytyy kyllä yleisönsä. Niin myös KAJ'lle. Enkä muuten usko, että sille yleisölle, johon KAJ uppoaa, on yhtään mitään merkitystä sillä oliko KAJ euroviisuissa vai ei, ja minkä maan edustajana oli.
Minuun uppoaa KAJ'n vakavuus. Käytän ruotsia työkielenä, joten hyppy KAJ'n laululyriikkaan ei ollut ylivoimainen, ja olen enemmän kuin iloinen KAJ'n kulttuuriteosta kun niin moni suomenkielinen on nyt havahtunut elvyttämään ruostunutta ruotsiaan. Samalla KAJ'n pojat ovat havahtuneet elvyttämään ruostunutta suomeaan. KAJkki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
The Bachelors of the Sea. Kaikista Kaj'n musikaalien hahmoista mulle tärkein on Dan-Ole, mun salainen suuri rakkauteni. Tuossa duettobiisissä saa kaupan päälle vielä Bertelinkin. Dan-Olen vähän uudistuneet muuvit oli riipaisevan ihanat.
Vierailija kirjoitti:
Savonlinnasta löytyy tämä Kaj-fani. Jolla oli muuten pokassa vähän pitelemistä tämän kesän Turandotissa, kun tuli Nessun dorman vuoro.
"Helsinki. Kävelymatkan päässä Hernesaarenrannasta, joten ehkä Löyly."
Samma här!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savonlinnasta löytyy tämä Kaj-fani. Jolla oli muuten pokassa vähän pitelemistä tämän kesän Turandotissa, kun tuli Nessun dorman vuoro.
Yksikään KAJ-fani ei pysty kuuntelemaan Nessun dormaa naama peruslukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Samma här!
Mihin aikaan mennään? Koko päiväksi sinne eräjormailemaan? Etta ei kiinnosta yhtään, mutta jos Löylyyn voi tosiaan hivuttautua jo klo 11, siellä sai KAJ syödä ja hengailla iltaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Suomen luultavasti itäisin KAJ-fani asustaa täällä Joensuussa. Ei taida olla toivoa, että pojat ikinä tänne tulisivat keikalle, mutta jospa sitä itse pääsisi joskus jollekin isommalle kirkolle heitä katsomaan.
Helsinki täällä. Mun ehdoton kohokohta oli kun Vörjeans tuli lavalle! Toivoin sitä itse kun pojat kyseli toivebiisejä instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samma här!
Mihin aikaan mennään? Koko päiväksi sinne eräjormailemaan? Etta ei kiinnosta yhtään, mutta jos Löylyyn voi tosiaan hivuttautua jo klo 11, siellä sai KAJ syödä ja hengailla iltaan asti.
Argh, miksi kaikki tapahtuu Helsingissä! Olisi ollut vain oikeus ja kohtuus että KAJ olisi tullut tällä kertaa Tampereelle kun KOI oli juuri Helsingissä ja täällä ovat esiintyneet vain sen yhden kerran alkukesästä (jonne en päässyt). 🥲
Mulla on sellainen tapa, että en katso videoita, joista en pidä.