Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9722)

Vierailija
3281/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det-sanasta ei millään logiikalla voikaan tulla "vre". Paitsi jos Kaj päättää, että det on nyt tässä kohtaa vre, koska ne eloveenan keksit on niin hyviä. :)

Vierailija
3282/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on osuva mainos yhteistyö Kajlle Elovena välipalakeksien kanssa. Julkaisu siitä löytyy heidän instastaan. Kunhan vain muistavat, etteivät heitä keksien kääreitä maahan, ettei Gambämarkissa suututa. :D

"Ha vre bra."  :D  :D  :D

Kaj ei vaan pysty ei kykene hillitsemään sanaleikkejään. Niitä putkahtaa ilmoille sillä sekunnilla kuin suunsa avaavat.

Mitä tuo tarkoittaa? Siis lähinnä tuo vre?

"Ha vre bra" on melkein "Ha det bra", mutta kun det onkin muodossa vre, tulee tuosta havre bra, missä havre tarkoittaa kauraa. Näin päättelin ihan kouluruotsin perusteella.

Joo, k

Se on vain sananväännös. Ehkä vähän niin kuin joku leipäfirma aloittaisi mainoksensa sanoilla "jyvää päivää" - se ei ole toimiva lause, mutta se muistuttaa tuttua ilmaisua ja sitä on väännetty niin, että tuote tulee esiin. Detin lopussa olevaa t:tä ei yleensä lausuta, joten vre on aika lähellä sanaa det.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj tykkää muistakin kekseistä kuin kaurakekseistä. Heimani i skickissäkin ostetaan tanssipaviljonkin bufetista pillimehua ja keksiä. (Ja yläkerrasta kuuluu sitten... naurua.)

Vierailija
3284/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj tykkää muistakin kekseistä kuin kaurakekseistä. Heimani i skickissäkin ostetaan tanssipaviljonkin bufetista pillimehua ja keksiä. (Ja yläkerrasta kuuluu sitten... naurua.)

Saattaa nekin olla Elovena-keksejä🤣

KAJ on mainostanut jo niin paljon Eloveenaa, että oli korkea aika heille saada siitä myös rahaa.

Vierailija
3285/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kautta linjan ollut fiksuja, oman tyylisiään mainoksia, joissa on hyödynnetty heidän taipumustaan sanaleikkeihin. Ovat varmaan pääosin mainosammattilaisten kirjoittamia, mutta se juuri on ammattitaitoa kirjoittaa päähenkilön suuhun sopivaa puhetta.

Vierailija
3286/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne DNA- ja kiuasmainosten tekstit on varmasti mainosammattilaisten kynästä, suomenkielisiä kun ovat. Mutta veikkaan, että tämän tuoreen ruotsinkielisen "ha vre bran" Kaj on tempaissut ihan itse.

Vierailija
3287/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on kautta linjan ollut fiksuja, oman tyylisiään mainoksia, joissa on hyödynnetty heidän taipumustaan sanaleikkeihin. Ovat varmaan pääosin mainosammattilaisten kirjoittamia, mutta se juuri on ammattitaitoa kirjoittaa päähenkilön suuhun sopivaa puhetta.

Kiuasmainoksissakin on minusta hyvin laitettu Axelille hyvin hänen olemukseensa sopiva rooli teknisiä ominaisuuksia luettelevana nörttinä. Mainokset ovat oikeasti hauskoja.

Vierailija
3288/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuasmainoksissakin on minusta hyvin laitettu Axelille hyvin hänen olemukseensa sopiva rooli teknisiä ominaisuuksia luettelevana nörttinä. Mainokset ovat oikeasti hauskoja.

itse asiassa Kajn kiuasmainokset on ainoita mainoksia, joita katselen mielelläni.

Vierailija
3289/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaj'n kiuasmainokset on niin hyviä, että jos mulla vain olis sauna, ostaisin tuollaisen kiukaan. Mahdollista on, että ostan sen joka tapauksessa ja laitan seisomaan vaikka olkkarin nurkkaan.

Vierailija
3290/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on osuva mainos yhteistyö Kajlle Elovena välipalakeksien kanssa. Julkaisu siitä löytyy heidän instastaan. Kunhan vain muistavat, etteivät heitä keksien kääreitä maahan, ettei Gambämarkissa suututa. :D

"Ha vre bra."  :D  :D  :D

Kaj ei vaan pysty ei kykene hillitsemään sanaleikkejään. Niitä putkahtaa ilmoille sillä sekunnilla kuin suunsa avaavat.

Mitä tuo tarkoittaa? Siis lähinnä tuo vre?

"Ha vre bra" on melkein "Ha det bra", mutta kun det onkin muodossa vre, tulee tuosta havre bra, missä havre tarkoittaa kauraa. Näin päättelin ihan koulu

Kaura on hyväksi/kaura on hyvää vaikka kuulostaakin ha de bra elikä voikaa hyvin. 

Vierailija
3291/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaj'n kiuasmainokset on niin hyviä, että jos mulla vain olis sauna, ostaisin tuollaisen kiukaan. Mahdollista on, että ostan sen joka tapauksessa ja laitan seisomaan vaikka olkkarin nurkkaan.

Oletko varmasti ymmärtänyt, että siihen ei automaattisesti kuulu lisävarusteena Kaj'ta sauna-asuissa?

Vierailija
3292/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto tälle mä kyllä repesin😂

Vierailija
3293/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen suunnilleen vannonut, että Instagramia tai TikTokia mulla ei laitteilla ole eikä tule. Kohta on pakko luopua näistä pyhistä periaatteista, kun en nyt mistään pääse katsomaan kiuas- tai välipalakeksimainoksia! 😅 Niitä ei kai näe muualla kuin Instassa... 

Vierailija
3294/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varmasti ymmärtänyt, että siihen ei automaattisesti kuulu lisävarusteena Kaj'ta sauna-asuissa?

Ne mainokset on niin hyviä ja luontevia että melkein tuntuu kuin kiukaan ostamalla tosiaan saisi Kaj'n pojat olkkarin nurkkaan höpöttelemään juttujaan. 

Vierailija
3295/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole (ainakaan tietääkseni/muistaakseni) instagram-tiliä, mutta pääsen kyllä täältä ihailemaan niitä Kaj'n kiuasmainoksia. Olen testannut. Varmuudeksi säännöllisesti.

https://www.instagram.com/harviaglobal

Vierailija
3296/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen suunnilleen vannonut, että Instagramia tai TikTokia mulla ei laitteilla ole eikä tule. Kohta on pakko luopua näistä pyhistä periaatteista, kun en nyt mistään pääse katsomaan kiuas- tai välipalakeksimainoksia! 😅 Niitä ei kai näe muualla kuin Instassa... 

Vinkki: imginn.com. Ei mullakaan ole sometilejä, mutta tuolta pääsee näkemään Instagramin juttuja ilmankin.

Vierailija
3297/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole (ainakaan tietääkseni/muistaakseni) instagram-tiliä, mutta pääsen kyllä täältä ihailemaan niitä Kaj'n kiuasmainoksia. Olen testannut. Varmuudeksi säännöllisesti.

https://www.instagram.com/harviaglobal

Miten nämä voi toimia niin eri tavalla henkilöstä tai jopa päivästä riippuen? Kun menen linkkaamallesi sivulle ja klikkaan kiuasmainosta, en näe mainosta vaan mulle avautuu suoraan play-kauppa ja "kehotus" asentaa instagram-sovellus. Ja joskus, joinakin päivinä (?!) taas pääsen katsomaan jonkun linkittämiä instagramin kuvia tai videoita ongelmitta, toki sen enempää sivu ei anna niitä selata. Samoin Facebookin Kaj-faniryhmää pääsin jokin aika sitten selailemaan vaikka kuinka pitkälle, mutta nyt se on n. 1-2 viikkoa antanut katsella vaan ihan muutaman postauksen alusta. Ihmettelen mistä tähtien asennosta tämä on kiinni, kun ihan tällä samalla puhelimellani kuitenkin koko ajan sivuilla vierailen.

Vierailija
3298/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa nää meidän kiuasjutut. Harvian kannattais tehdä jatkomainos, jossa joku emäntä kuolais KAjn kiuasmainosten perään ja ostais kiukaan olkkarin koristeeksi😊

Vierailija
3299/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis enää. Mua sattuu mahaan ja tenat pettää kohta.

Vierailija
3300/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaisin ekstraa jos saisin Jakobin mun olkkarin nurkkaan pyyhe lanteilla tai ilman. Se kiuasmainoksen kohtaus jossa on riisuu saunan pukkarissa solmiotaan ja yrittää keskeyttää Axelin puhetulvan... Voi luoja mikä tahaton seksikkyys, vai tahallistako se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä