Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (9722)

Vierailija
3321/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on oikeasti tosi tyylikkään näköinen kiuas. Ainakin mun olkkarin värimaailmaan sopis just eikä melkein.

Koko olohuoneen voisi sisustaa sauna/euroviisuteemaisesti: sohvan tilalle vastaavanlaiset lauteet kuin BBB:ssä, huonekasvien tilalle vastoja. Lauteille tyynyjä pehmusteeksi niin on mukava katsella telkkaria. Tai sitä kiuasta.

Tai sitä Jakobia.

Vierailija
3322/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saunassahan kuumottaa. Simpel matematik, eiku fysik tällä kertaa.

Nyt ollaan vasta pukuhuoneessa, beibi.

Mä olinkin ehtinyt jo sen reklaamisarjan kolmososaan. Joka tarjoaa silkkaa sitä itseään. Bara bada bastua, kolmin kappalein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3323/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätipalstaksi täällä on välillä aika levottomat jutut.

Vierailija
3324/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Virg-, tarkoitan Vörjeans julkisuuden valokeilassa. Lopuksi saa lähettää terveisiä.

Vierailija
3325/9722 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Virg-, tarkoitan Vörjeans julkisuuden valokeilassa. Lopuksi saa lähettää terveisiä.

Jåo nåo e he nåo fyrbannat braa.

Vierailija
3326/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön ihminen täällä kipristelee saunamainosta katsoessa sitä, että Axelilla on löylyissä lasit päässä.  Toivottavasti ovat jotkin halpislasit mainosta varten, vaikka näyttävätkin tutuilta tummenetuilta pokilta. Tai sitten lämpöä ei oikeasti ollut, olisihan kuumuus kuvauskalustollekin tuhoisaa.

Mua häiritsee se, kun saunan ovi on selällään auki kun ovat vasta pukuhuoneessa riisumassa. Sieltähän karkaa lämmöt!

Vierailija
3327/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännön ihminen täällä kipristelee saunamainosta katsoessa sitä, että Axelilla on löylyissä lasit päässä.  Toivottavasti ovat jotkin halpislasit mainosta varten, vaikka näyttävätkin tutuilta tummenetuilta pokilta. Tai sitten lämpöä ei oikeasti ollut, olisihan kuumuus kuvauskalustollekin tuhoisaa.

Mua häiritsee se, kun saunan ovi on selällään auki kun ovat vasta pukuhuoneessa riisumassa. Sieltähän karkaa lämmöt!

Niinpä. Niiden pitää seuraavaa sessiota varten palkata joku täti vahtimaan poikia siellä pukkarissa. Täältäkin saattaa löytyä vapaaehtoisia.

Vierailija
3328/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainokset eivät ole todellisuutta. Oikeasti KAJ saunoo nakuna.

Vierailija
3329/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitkääs nyt silmiänne ja ohjatkaa ne ihailemaan vaikka tuota lippalakkikampausta. Onkohan vaatinut paljonkin työtä saada otsatukka noin?

Vierailija
3330/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä. Siitä pitäisi jo se vahtitäti huolen.

Vierailija
3331/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillitkääs nyt silmiänne ja ohjatkaa ne ihailemaan vaikka tuota lippalakkikampausta. Onkohan vaatinut paljonkin työtä saada otsatukka noin?

On varmasti vaatinut. Samoin Määninin taidonnäyte. Mutta Virgins-pojissahan on ainesta vaikka mihin. No Freppasta ehkä ei.

Vierailija
3332/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tätipalsta?

Vierailija
3333/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden renkutuksen ihme. Mosquito on jo sysipaska. 

Todella huono huumoribändi. Olen aina ihmetellyt suomenruotsalaisten ns. huumoria. 

Vierailija
3334/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä. Siitä pitäisi jo se vahtitäti huolen.

Sitähän ne joutuivat euroviisuissa selittämään aamusta iltaan, väänsivät rautalangasta miten saunassa oikeaoppisesti ollaan: ilman vaatteita ja turpa kiinni. Maltillinen sponsorilonkerokin juodaan vasta saunan jälkeen. Sikäli koko BBB sekoitti koko kuvaston kun siinä oltiin puku päällä alimmalla lauteella. Taiteilijalla on oikeus ottaa vapauksia, mutta mainoksissa ollaan mainostajan ehdoilla, saunan ovi auki ja silmälasit päässä. Baselissa joutuivat saunomaan simmarit jalassa.

Vierailija
3335/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden renkutuksen ihme. Mosquito on jo sysipaska. 

Todella huono huumoribändi. Olen aina ihmetellyt suomenruotsalaisten ns. huumoria. 

Siellä paraskin asiantuntija. KAJ'n tuotannossa on yli sata toinen toistaan nerokkaampaa kappaletta joiden huumorista tai huumorittomuudesta sinä et ymmärrä hevon helvettiä, koska et osaa ruotsia etkä Vörån murretta, mutta mikä oleellisinta, et halua osatakaan. Sinun ei tarvitse. Sinä tiedät tietämättäkin. Vau.

Vierailija
3336/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy taas ylistää noita Kaj-tuotannon vapaaehtoiskääntäjiä, tätäkin Bertiliä. Mä olen itsekseni käyttänyt kymmeniä ja kymmeniä tunteja vöyrinmurteen selättämiseen (olen siis 101-prosenttisesti suomenkielinen) ja aika hyvin olen jo onnistunutkin. Tuo "måll åpåå" ei vaan millään auennut, mutta tästäpä videosta sekin selvisi. Tietäisivätpä Vöyrin kunnanisät ja matkailumarkkinoijat, millä nopeudella paikallinen kieli valtaa tätä suomenkielistä Suomeakin. :D

Vierailija
3337/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmasti vaatinut. Samoin Määninin taidonnäyte. Mutta Virgins-pojissahan on ainesta vaikka mihin. No Freppasta ehkä ei.

Freppastahan varsinkin on. Kuka muu uskaltaisi suorassa lähetyksessä lähettää terveisensä omalle mammalle.

Vierailija
3338/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Freppastahan varsinkin on. Kuka muu uskaltaisi suorassa lähetyksessä lähettää terveisensä omalle mammalle.

Kun täälläkin on näitä Kevinin hahmoja kehuttu, niin Freppa on yksi täydellisimmistä. Tuo vähän hölmistynyt katse ja pompahteleva liikkuminen soittaessa leveälahkeisten farkkujen kanssa luovat niin aidon tyypin. Ja sitten se Smak i lag-konsertin pöytäfutisselostus näyttää, että flegmaattisella tyypilläkin on kiinnostuksen kohteita, joissa pätee. Välihuudot Marlenessa ja protestointi Freppa starta Coronassa ovat liikuttavia. Ja kylke he voisivat saada Trip-mainossopimuksenkin, niin antaumuksella Freppa sitä kehuu.

Vierailija
3339/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevinille tuntuvat usein lankeavan nuo reppanaosat. Ilmeisesti siksi, että hän on niissä niin ilmiömäinen. Silti olisi hienoa joskus nähdä hänet sankariroolissa; ulkoiset raamithan viittaisivat nimenomaan niihin. On toki reppanoillakin teräsmieshetkensä, niin kuin Dan-Olella Botnia Paradisessa. Sitä tanssia seuratessa tulee kuuma muillekin kuin Eva-Lisalle.

Vierailija
3340/9722 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tätipalsta?

Niinhän ne Y-laudalta tänne loikanneet poikaset väittää. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme