Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (9691)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole (ainakaan tietääkseni/muistaakseni) instagram-tiliä, mutta pääsen kyllä täältä ihailemaan niitä Kaj'n kiuasmainoksia. Olen testannut. Varmuudeksi säännöllisesti.
No mä nyt olen vienyt tän mun "some-vastaisuuden" niin pitkälle, että olen poistanut Instagram, Facebook ja Tiktok asennukset laitteilta kokonaan (vakaasti sitä mieltä, että en niitä koskaan tule käyttämään tai tarvitsemaan) . No, nämä ajatukset on aikakaudelta ennen KAJ'ta....
Joo, mun ymmärtääkseni Elovena lähetti silloin heille jättipakkauksen niitä kaurakeksejään. Ja sen jälkeen ehdottanut ilmeisesti muutakin yhteistyötä.
Jokos Renault maksaa myös? Beth Roars sitä muistaakseni esitti, että saisivat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole (ainakaan tietääkseni/muistaakseni) instagram-tiliä, mutta pääsen kyllä täältä ihailemaan niitä Kaj'n kiuasmainoksia. Olen testannut. Varmuudeksi säännöllisesti.
No mä nyt olen vienyt tän mun "some-vastaisuuden" niin pitkälle, että olen poistanut Instagram, Facebook ja Tiktok asennukset laitteilta kokonaan (vakaasti sitä mieltä, että en niitä koskaan tule käyttämään tai tarvitsemaan) . No, nämä ajatukset on aikakaudelta ennen KAJ'ta....
Periaatteet on tehty muutettaviksi. Ainakin pakkotilanteissa, ja nythän on käsillä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jokos Renault maksaa myös? Beth Roars sitä muistaakseni esitti, että saisivat maksaa.
Renault kyllä taisi epäonnistua ojasta vetämisessä vai oliko vika pelkästään vinssissä
Renault pelitti hyvin, mutku se vinssi.
Nokian Renkaat ainakin joutais lähettämään pojille kunnon Hakkapeliitat. Ja erityisesti Jakobin veljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj'n kiuasmainokset on niin hyviä, että jos mulla vain olis sauna, ostaisin tuollaisen kiukaan. Mahdollista on, että ostan sen joka tapauksessa ja laitan seisomaan vaikka olkkarin nurkkaan.
Oletko varmasti ymmärtänyt, että siihen ei automaattisesti kuulu lisävarusteena Kaj'ta sauna-asuissa?
Maksaisin ekstraa jos saisin Jakobin mun olkkarin nurkkaan pyyhe lanteilla tai ilman. Se kiuasmainoksen kohtaus jossa on riisuu saunan pukkarissa solmiotaan ja yrittää keskeyttää Axelin puhetulvan... Voi luoja mikä tahaton seksikkyys, vai tahallistako se on.
No niin. Kävin katsomassa sen solmionriisumiskohtauksen. Voi olla vähän levottomia unia ens yönä.
Tallink Silja sopisi myös mainosyhteistyökumppaniksi. 😁
Tosin en halua että myyvät kasvojaan joka puolelle. Mutta tuo Harvia on tietysti erittäin sopiva yhteistyö. Ja onhan se kiuaskin hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaj'n kiuasmainokset on niin hyviä, että jos mulla vain olis sauna, ostaisin tuollaisen kiukaan. Mahdollista on, että ostan sen joka tapauksessa ja laitan seisomaan vaikka olkkarin nurkkaan.
Oletko varmasti ymmärtänyt, että siihen ei automaattisesti kuulu lisävarusteena Kaj'ta sauna-asuissa?
Maksaisin ekstraa jos saisin Jakobin mun olkkarin nurkkaan pyyhe lanteilla tai ilman. Se kiuasmainoksen kohtaus jossa on riisuu saunan pukkarissa solmiotaan ja yrittää keskeyttää Axelin puhetulvan... Voi luoja mikä tahaton seksikkyys, vai tahallistako se on.
No niin. Kävin katsomassa sen solmionriisumiskohtauksen. Voi olla vähän levottomia unia ens yönä.
Samma här.
Lisäksi joku hehkuttaa kommenttikentässä topless Keviniä ja valittaa että mitenkäs nyt yhtäkkiä alkoi niin kuumottaa.
No saunassahan kuumottaa. Simpel matematik, eiku fysik tällä kertaa.
Käytännön ihminen täällä kipristelee saunamainosta katsoessa sitä, että Axelilla on löylyissä lasit päässä. Toivottavasti ovat jotkin halpislasit mainosta varten, vaikka näyttävätkin tutuilta tummenetuilta pokilta. Tai sitten lämpöä ei oikeasti ollut, olisihan kuumuus kuvauskalustollekin tuhoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuumat aallot ei yhtään helpota silloinkaan, kun Axel on saanut nörttisaarnansa loppuun ja istahtaa hänkin lauteille.
Vierailija kirjoitti:
Käytännön ihminen täällä kipristelee saunamainosta katsoessa sitä, että Axelilla on löylyissä lasit päässä. Toivottavasti ovat jotkin halpislasit mainosta varten, vaikka näyttävätkin tutuilta tummenetuilta pokilta. Tai sitten lämpöä ei oikeasti ollut, olisihan kuumuus kuvauskalustollekin tuhoisaa.
On siellä ihan riittävästi lämpöä, vaikka ei välttämättä ihan nitti grader. Oikea tuli siinä palaa kiukaan alla ja valtava sihahdus kuuluu ja höyrypilvi nousee, kun Kevin heittää löylyä. Voinut kuumottaa kuvaajaakin. :)
Monipuolisen yleisön on Harvian kiuasmainokset kyllä jostain syystä löytäneet.
Muun muassa tällaisen kommentin sieltä bongasin: "I never thought I'd be so interested in a sauna heater but now I have the sudden urge to build my own sauna just because Axel said Harvia heaters are the best...issue is I live in the UK 😂😂😂😭"
Tuohan on oikeasti tosi tyylikkään näköinen kiuas. Ainakin mun olkkarin värimaailmaan sopis just eikä melkein.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on oikeasti tosi tyylikkään näköinen kiuas. Ainakin mun olkkarin värimaailmaan sopis just eikä melkein.
Koko olohuoneen voisi sisustaa sauna/euroviisuteemaisesti: sohvan tilalle vastaavanlaiset lauteet kuin BBB:ssä, huonekasvien tilalle vastoja. Lauteille tyynyjä pehmusteeksi niin on mukava katsella telkkaria. Tai sitä kiuasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jakob sopisi mun värimaailmaan strippaamaan solmiotaan. Että osaakin olla kaunis mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan vasta pukuhuoneessa, beibi.
Oliko niin että Elovena heräsi kun KAJ julkaisi sen yhden ig-postauksen jossa valittivat että olivat kuolla nälkään ollessaan Sveitsissä kuvaamassa ESC-postikorttia?