Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Noin sata muuta miestä sen sijaan tiesi sen jo.
Mieshän saa laittaa vaikka mitä vaatimuksia kumppanilleen. Mutta harvalla miehellä on oikeastaan mitään annettavaa naiselle, ja se on se ongelma mitä miehet eivät osaa ratkaista
Vierailija kirjoitti:
En edes vuosiin tiennyt että vaimollani on tatuointi, koska se on yleensä häpykarvojen peitossa.
Lukiko siellä, Pena kävi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sellaisia miehiä. Vaikka miten olisi Pocahontaksen kuva olkapäähän tatuoituna, onhan sillä kumminkin pillu.
M55
Vaikka vittunsa olisi muuten kuinka sievä, sen viehättävyys tatuoidulla laskee radikaalisti. Kynis
Kyllä te miehet olette tyhmiä. Ei voi muuta sanoa kun näitä lukee. Nainen on vain genitaalit teille.
Ei pidä paikkaansa. Jos näin olisi ei tatuoinneilla olisi baskankaan väliä, paitsi jos pillukin on tatuoitu, tai bersereikä. Niitäkin kuulema on.
Onhan ne noloja+ vielä elopainoa90 kg niin oksu lentää
Vierailija kirjoitti:
Mieshän saa laittaa vaikka mitä vaatimuksia kumppanilleen. Mutta harvalla miehellä on oikeastaan mitään annettavaa naiselle, ja se on se ongelma mitä miehet eivät osaa ratkaista
Juu naisten mieltymiksistä ei kyllä ota selvää, itse olen pätkä ja ylipainoinen jokapuolelta karvainen mies, uimahallissa saan vastakkaiselta sukupuolelta katseita ja hymyjä, voihan ne tosin olla ivallisiakin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko siellä, Pena kävi täällä?
Eikun siellä luki 30€.
Minua ärsyttää kun naiset etsivät vain varakasta laatikkoleuka-kirurgilentäjä-miestä, jolla on iso se.
Tatuointeja ovat aina ottaneet ne vähän yksinkertaisemmat tyypit. Kyllähän se aika paljon ihmisestä kertoo, jos sellaisen on mennyt ottamaan. Ihan hyvä kriteeri mielestäni.
Suosin rekryissä naisia joilla ei ole näkyviä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää kun naiset etsivät vain varakasta laatikkoleuka-kirurgilentäjä-miestä, jolla on iso se.
Prismassa näet perheitä ja tavallisia ihmisiä siellä kaikki ovat.
Minullekin tatuoinnit on ehdoton ei (olen siis nainen), miksei mies saisi olla tykkäämättä niistä?Minulle tatuoinnit viestii tietytyyppisetä luonteesta ja sellainen luonne ei sovi yksiin omani kanssa.
Miten niin törkeää? Se on samanlainen kriteeri kuin vaikkapa ikä, pituus, ammatti tai koulutus.
No älä sitten rumenna itseäsi! T: Antti Laine
Sinulla ei sitten ole muuta mahdollisuutta kuin valita mieheksesi tai puolisoksesi DI eli diplomi-insinööri.
Itse keskityn siihen naisen luonteeseen enemmän mitä ulkonäköön, ihan sama onko tatuointeja vai ei.
Mieltymyksensä jokaisella.
Itsekään en mielelläni haluaisi taltioitua miestä, mutta eipä niitä yleensä huomaa, kun ovat vaatteiden alla piilossa
Olen kauttaaltaan tatuoitu nainen ja mielestäni jokaisella nimenomaan pitää olla mietittynä kriteerit puolisolle. Tatuoinnit ovat vain yksi mahdollinen kriteeri ja täysin ok minulle, ettei ne kaikkia viehätä.
Ja siitä Iltalehden ihqu sankaritartarina ensimmäisen leiman ottamisesta:
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2e26d91d-d3ba-4204-9bd3-97978bafc1ee
Naisilla tatuoinnit on useimmiten kuin pikkulikan kiiltokuvavihko. Kaikki eriparia.