Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Voisin seurustella naisen kanssa jolta on vaikka amputoitu raaja, mutta en tatuoidun naisen kanssa.
Tatuoinnin ottaminen kertoo harkintakyvyn puutteesta ja huonosta impulssikontrollista.
Ne myös näyttävät omaan silmään rumilta. Joku muu saattaa tykätä, minulle se on valtava turn off.
M32
Vierailija kirjoitti:
Lol, olen tatuoimaton, pitkähiuksinen, naisellinen nainen ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Olisi ihana, jos tulisi vastaan joku mies joka ei tykkäisi tatuoinneista. Kaikki tatuoidut naiset, myös ne rumat, ovat aina parisuhteessa.
Minkä ikäinen olet? Itse en tykkää tatuoiduista naisista, vaan naisellisista ja pitkähiuksisista. M28v
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tatuoituna, korkeakoulutettuna naisena kelpuuttaisi ketä tahansa miestä. Kauniit nuoret naiset ovat useimmiten tatuoituja.
Tautoitu nainen ei ole kaunis. Pieni tatuointi ei tosiaan haittaa, mutta kokoraajantatuoinnit, ei nekään minua haittaa, mutta eivät ole kauniita. Mikä niissä muuten on edes ideana?
Saa niitä muutama olla mutta ei tarvi peitossa olla. Tekokynnet, tekoripset, blondattu tukka keskijakauksella ja tietty vaatetus ym kierrän kaukaa. Nuoret naisetkin ovat toistensa klooneja, ja on virkistävää nähdä erilaisia tyyppejä jotka ovat omia itsejään..
Vierailija kirjoitti:
Saa niitä muutama olla mutta ei tarvi peitossa olla. Tekokynnet, tekoripset, blondattu tukka keskijakauksella ja tietty vaatetus ym kierrän kaukaa. Nuoret naisetkin ovat toistensa klooneja, ja on virkistävää nähdä erilaisia tyyppejä jotka ovat omia itsejään..
tämä juuri! Juntit kuvittelevat olevansa jotenkin PERSOONALLISIA, kaikkea muuta...
Mieluummin hienostunut look muutamalla sirolla tatuoinnilla kuin white trash.
Ihmisillä on omat preferenssinsä eikä siitä tarvitse suuttua tai loukkaantua. Itseäni ei kiinnosta penniäkään, jos minun ulkonäköni ei jonkun silmää miellytä. Surettaa jotenkin niiden ihmisten puolesta, jotka pelkäävät niin kovasti erilaisen näköisiä ihmisiä. Siinähän voi menettää vaikka kuinka merkittävän kontaktin, jos toista arvioi vain sen takia, että hänellä on lävistyksiä tai tatuointeja.
Itselläni on muutama tatuointi, joista olen kuullut lähinnä kehuja. Ei kukaan ole koskaan päin naamaa tullut niitä minulle haukkumaan. Ja vaikka joku ei niistä pitäisikään niin se on vain ja ainoastaan hänen asiansa. Tietynlaiset ihmiset pitävät tatuoinneista ja toiset taas eivät. Ei siinä ole mitään pahaa. Minulle on ihan sama onko tulevalla kumppanillani tatuointeja vai ei. Luonne ja käytös ratkaisevat. Olen tuntenut enemmän tatuoimattomia ihmisiä, jotka ovat täysiä mulkkuja kuin tatuoituja.
Tatuoinnit eivät ole enää aikoihin olleet merkkinä rikollisuudesta tai prostutioituna olemista. Se on vain taidetta iholla. Toisaalta riippuu tosi paljon siitä onko iholla joku eläin vai joku rasistinen symboli.
Huolestuttava merkki, varsinkin jos on alaselässä. Yleensä on jakorasian merkki ja todennäköisesti sukupuolitauti löytyy. Kannattaa vältellä tällaista naista.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tatuoituna, korkeakoulutettuna naisena kelpuuttaisi ketä tahansa miestä. Kauniit nuoret naiset ovat useimmiten tatuoituja.
En tunne yhtään kaunista tatuoitua naista. Ne ovat yleensä vanhoja, lihavia, pubiruusun näköisiä nämä tatuoidut naiset.
Kauniilla nuorilla naisilla ei ole tatuointeja. So Last season.
Yleensä tämän "naisena"- persumiehen jutut jätetään omaan arvoonsa. Miksi se nyt onnistui? En tajua. Ketä kiinnostaa?
Ihmisillä on hyvät käytöstavat. Tatuointejasi voidaan pitää rumina, mutta ei sitä päin naamaa sanota.
Mitä siitä. En mäkään halua miestä joka on tikattu kaulasta ranteisiin ja nilkkoihin ettei puhdasta ihoa näy. Yök. . Muutama kyllä passaa. Itellä on kaksi jotka eivät näy muille. Toinen on edesmenneen ystäväni tatuoijan tekemä pieni kuva ja toinen on sateenkaarelle menneen koirani tassunjälki. Tassunjäljen otin punajuuren värillä paperille viimeisinä viikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tämän "naisena"- persumiehen jutut jätetään omaan arvoonsa. Miksi se nyt onnistui? En tajua. Ketä kiinnostaa?
Tästä on kyllä tehtävä väitöskirja, sen verran kiinnostavaa, että miten tämän p-skapalstan keskustelujen toiminta etenee! :D
Leimat ovat rumia ja lapsellisia. Miettikään nyt aikuiset ihmiset, haluatte siirtokuvan ihollenne, voiko typerämpää olla? Ostattako kuvan myös kännykkänne näytölle? Sekin oli typerien valtavirtaa vuosituhannen vaihteessa. Leimat iholla ovat karsean näköisiä paitsi per se, myös etenkin kun ihminen ikääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin hienostunut look muutamalla sirolla tatuoinnilla kuin white trash.
Hienostunut look muutamalla sirolla tatuoinnilla = oxymoron
No sinulla ei ole tässä asiassa puhevalintaa. Miehet valitsevat itse vaimonsa. Siihen ei tatuoidun naisen mielipidettä kaivata. Sotke vaan oma ihosi ihan rauhassa.
Tatuoinnit ovat ällöttäviä. Oksennan kun näen niitä...