Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (709)
No se on kriteeri siinä missä "lapseton", "tupakoimaton" tai "yli 25-vuotias". Mitä siitä suuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, joka aina baareissa etsii yhdenyön seuraa ja on nimenomaan kiinnostunut naisista joilla on tatuointeja. Hän sanoo, että kolme kertaa todennäköisempää on saada seksiä tatuoiduilta naiselta kuin tatuoimattomalta. Ja kuulema aika usein myös anaali on menussa.
Olet oikeassa. Sänkyyn kelpaa paljon pienemmillä kriteereillä kuin vakisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat henkilön harkintakyvyn puutteesta. Älytöntä rahan haaskausta ja terveysriskin ottamista.
Ja todella rumannäköistä. En palkkaisi tatuoitua henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, joka aina baareissa etsii yhdenyön seuraa ja on nimenomaan kiinnostunut naisista joilla on tatuointeja. Hän sanoo, että kolme kertaa todennäköisempää on saada seksiä tatuoiduilta naiselta kuin tatuoimattomalta. Ja kuulema aika usein myös anaali on menussa.
Olet oikeassa. Sänkyyn kelpaa paljon pienemmillä kriteereillä kuin vakisuhteeseen.
Hän sanoo, että kun menee naiselle juttelemaan sen tatuoinneista ja näyttelee niistä kiinnostunutta, niin ne naiset on kuin sulaa vahaa.
Juu, on kyllä helppoja tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo, että kun menee naiselle juttelemaan sen tatuoinneista ja näyttelee niistä kiinnostunutta, niin ne naiset on kuin sulaa vahaa.
Nääh, jos miehellä itsellään ei ole tatskoja, niin ei mee läpi tollaset yritykset.
Ystävä- tai tuttavapiiriini ei tietääkseni kuulu yhtään tatuoitua naista tai miestä. En ole tosin heitä tällä perusteella valinnut, vaan älykkyys on ollut ratkaiseva tekijä.
Tatuointi naisella tai miehellä paljastaa vain itsetunnon puutteen. Parilla sukulaisella on, ja pitää todellakin paikkansa. OnlyFans-sivuilla on ihan haitaksi asti näitä itsensä sotkeneita paviaaneja.